|
|
|
-
Emner: 177,149
-
-
Medlemmer: 34,348
Velkommen til vores nyeste medlem, Anders Jessing
|
Normal bruger
Alder: 19
Køn:

Mobil: Iphone 3GS 32gb sort
|
Fik du din Iphone fra 3 ved denne levering?
Ved godt, det er blevet foreslået i andre tråde, men nu opretter jeg alligevel en tråd udelukkende til formålet - nemlig at høre folk om de fik deres Iphone ved denne levering (~12. august), og i så fald, hvilket tidspunkt de bestilte den. Samtidig vil jeg gerne høre fra dig, hvis du endnu ikke har modtaget telefonen, men dog en mail, hvor 3 bekræfter, at de har en Iphone til dig i denne omgang!
Denne tråd er altså kun for dem, som har bestilt Iphone hos 3!
Umiddelbart har jeg tænkt mig, at det kun er svar fra webshop-kunder som vil være relevante - så alle kan få en udemærket fornemmelse af, om de vil modtage en tlf denne gang... eller først næste gang... eller næste gang igen.... eller.... tja.
Samtidig kan vi afgøre om 3 har lavet rod i køen  - som om 3 har brug for mere kritik på nuværende tidspunkt.
Og jeg ved self. godt at jeg bare burde læne mig tilbage, og afvente den skide telefon. Men har åbenbart et brændende behov for at vide, ca. hvornår jeg kan forvente den, og tror flere har det på samme måde.
Mvh.
Johan
Last edited by JohanR; Wed Aug 12, 2009 at 9:19.
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: Sony Ericsson K610i
|
Sv: Fik du din Iphone ved denne levering?
Bestilt 3GS 32GB
Ordrebekræftelse 31. juli 3:16
Er ny kunde hos 3
Status: Endnu intet hørt
Men nu du har startet denne tråd, hvad med at du selv startede med at fortælle din egen status?
Og måske trådens titel skulle laves om til
"Fik du din Iphone fra 3 ved denne levering?"
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Bopæl: Esbjerg
Køn:

Mobil: Iphone 3G 16GB
|
Sv: Fik du din Iphone fra 3 ved denne levering?
Bestilt 3GS 32GB
Ordrebekræftelse 02. august
Er ny kunde hos 3
|
|
|
|
|
Normal bruger
Køn:

|
- done !
Min status er endnu uændret. Jeg har udelukkende modtaget ordrebekræftelsen.
Bestilte kl 02.45 den 31. juli.
Har dog forhørt mig hos 3 kundeservice, hvor de forsikrer mig for, at ordren er gået igennem - da jeg var nervøs for det modsatte i starten.
Håber jeg får en lækker mail fra 3 i nærmeste fremtid
|
|
|
|
|
Erfaren bruger Kommer ofte
Bopæl: Lemvig
Alder: 25
Køn:

Mobil: 3GS
|
Bestilt 3GS 32GB d. 31/7 kl 03:00
Ordrebekræftelse d. 31/7 kl 03:04
Er ny kunde hos 3
08/06/2010 22:37 Bestilt iPhone 4 32GB Black
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Bopæl: Århus
Alder: 31
Køn:

Mobil: Diamond touch
|
Bestilt min d 31 juli kl 17, har fået ordrebekræftelse men ikke hørt andet
Er ny kunde
|
|
|
|
|
Nybegynder Ny på Mobildebat.dk
Alder: 20
Køn:

Mobil: HTC Touch Diamond
|
Bestilt: 3GS 16 gb sort
Tid: 31/7 kl. 14:02
Er ny kunde.
Har kun modtaget ordrebekræftelse.
|
|
|
|
|
Juniorbruger
|
Bestilt: 3GS 32 gb sort
Tid: Reserverede før lancering, skulle være nr 16 i den lokale 3 butik efter første leverance.
Nummerportering fra Telmore
Har ikke hørt noget endnu.
|
|
|
|
|
Bopæl: Tilst
Alder: 23
Køn:

Mobil: iPhone 3GS
|
Bestilt 3GS Black 32GB, Business abonnement
Ordrebekræftelse 2. august 20:59
Gammel kunde.
Vi kan vel glæde os over, at det ikke vælter ind med meldinger fra folk, der har hørt fra 3, at de får en iPhone i denne omgang. Det kan kun betyde, at de ikke har fået kontaktet folk endnu - eller at de kun har fået ganske få hjem
|
|
|
|
|
Aktiv bruger Jeg sover her
Bopæl: Danmark
Alder: 40
Køn:

Mobil: Skiftende
|
Var så letsindig at bestille en den 11/8
Eksisterende kunde, med nyt nummer.
Skal anvende den som julegave 
MVH
M
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: iphone 3gs 16gb sort
|
ny kunde
bestille 11 august . 32gb sort med nummerflyning fra M1
senneste levering forventes 1 sep.
men jeg ved ikke hvornår jeg skal sende flytteblanket til 3?
når jeg har fået iphone eller nu?
jeg vil ikke flytte nr nu og så får at vide bagefter at iphone kommer
første om 3 måneder
|
|
|
|
|
Normal bruger
Køn:

|
Opdatering:
Jeg bestilte som sagt den 31. juli kl 02.45.
Ringede ind og hørte ang. nummerflytnings-proceduren, og undlod self ikke også at spørge om hvornår jeg kunne forvente min Iphone. Overraskende nok, fik jeg et konstruktivt svar fra 3!
Jeg er nummer 84 i køen (til webshoppen vel?), og de regner stærkt med, at min Iphone bliver sendt i dag, og jeg modtager en e-mail fra dem i løbet af 2 dage. Så kan I andre selv, mere eller mindre præcist, regne ud, hvor I befinder jer på listen
|
|
|
|
|
Bopæl: Tilst
Køn:

|
Citat:
Oprindelig postet af JohanR
Opdatering:
Ringede ind og hørte ang. nummerflytnings-proceduren, og undlod self ikke også at spørge om hvornår jeg kunne forvente min Iphone. Overraskende nok, fik jeg et konstruktivt svar fra 3!
Jeg er nummer 84 i køen (til webshoppen vel?), og de regner stærkt med, at min Iphone bliver sendt i dag, og jeg modtager en e-mail fra dem i løbet af 2 dage. Så kan I andre selv, mere eller mindre præcist, regne ud, hvor I befinder jer på listen 
Når du så ikke at modtage din iPhone før du får en mail fra dem? Lidt underligt at de ikke sender mail ud først.
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: Iphone 3G S
|
bestilte d. 31.07 kl.10.30
fik den: 03.08
 ) er meget glad for deres hurtige respons. jeg bestilte min iphone pr. tlf.
lige nu nyder jeg min Iphone 3 G S. Takker pænt til 3 for den gode service.
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: Sony Ericsson K610i
|
hakanIphone: Hvilken model?
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Alder: 22
Køn:

Mobil: ..
|
Citat:
Opdatering:
Det giver heller ikke meget mening for mig, hvis du endnu ikke har modtaget kontrakt, og de så afsender din iphone idag.
Men det gir da os andre som ikke har modtaget kontrakt håb for at man evt. modtager sin iphone i slutningen af denne uge.
|
|
|
|
|
Bopæl: Lemvig
Alder: 25
Køn:

Mobil: 3GS
|
Citat:
Opdatering:
Ifølge nedenstående indlæg, så er der sq ikke meget kø kultur, hvis man kan ringe ind dagen efter og få smidt en i nakken :/
Citat:
Oprindelig postet af hakanIphone
bestilte d. 31.07 kl.10.30
fik den: 03.08
 ) er meget glad for deres hurtige respons. jeg bestilte min iphone pr. tlf.
lige nu nyder jeg min Iphone 3 G S. Takker pænt til 3 for den gode service.
08/06/2010 22:37 Bestilt iPhone 4 32GB Black
|
|
|
|
|
Normal bruger
Køn:

Mobil: Et levn fra fortiden
|
Citat:
Oprindelig postet af kingjolly2000
Ifølge nedenstående indlæg, så er der sq ikke meget kø kultur, hvis man kan ringe ind dagen efter og få smidt en i nakken :/
Kunne umiddelbart godt forestille mig det måske var en 16 gb version han har fået. Da jeg var nede i Aalborg fredag d. 31 ved middagstid kunne jeg også stadig få en 16 gb version, men valgte nu at vente på 32 gb
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: iPhone 4 32GB sort
|
Hey!
Jeg håber ikke, at jeg gør tråden "uren" ved at bringe noget snak op om iPhone 3G S fra 3's normale butikker...?
I hvert fald - hvem har hørt fra 3's butikker angående en iPhone 3G S i denne omgang? Jeg står nummer tre i køen til en 32gb sort hos min lokale 3, og det undrer mig lidt, at jeg ikke er blevet ringet op - hvis de altså er begyndt at ringe til folk. Nogen der har fået et opkald?
Jeg ved ikke, om man i virkeligheden også bør ha' en tråd til snak om iPhone 3G S hos 3's fysiske butikker, nu hvor de har så store problemer med at levere
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Bopæl: Kolding, Danmark
Alder: 15
Køn:

Mobil: iPhone 3GS 32 Black
|
Bestilt 3GS 32GB d. 31/7 kl 02:59
Ordrebekræftelse d. 31/7 kl 03:00
Ny kunde + Nyt nummer.
|
|
|
|
|
Normal bruger
Bopæl: Holbæk
Alder: 37
Køn:

Mobil: Desire og iPhone 3GS
|
Første bestilling 31/7 kl 10.00
Ringede til 3 d 5/8 og fik af vide min bestilling var gået tabt.
Bestilt igen d 5/8 3GS 32 gig sort
Fået orderbekræftigelse og ellers intet hørt ud over de normale emails som andre har fået om lager status osv.
er kunde hos 3 i forvejen.
|
|
|
|
|
Køn:

Mobil: Sony Ericsson
|
Bestilte vist 21. juli hos 3 i deres butik i Århus. Er vist ca nr 80 i køen.
32gs i sort.
Var i butikken igår. Ingen af de ansatte anede en pind om hvordan leverancen fordeles. De ved ikke hvor mange butikkerne får i forhold til webshoppen. De vidste faktisk ikke engang om de fik telefoner i denne uge. De fulgte selv med på 3's status-side på hjemmesiden !
|
|
|
|
|
Aktiv bruger Jeg sover her
Alder: 26
Køn:

Mobil: Æble telefon model 4
|
Bestilt 3GS 16GB d. 31/7 kl 05:29
Ordrebekræftelse d. 31/7 kl 05:30
Ny kunde + Nyt nummer.
Status: Modtaget kontrakt, fuldmagt underskrevet og indsendt
|
|
|
|
|
Køn:

|
Jeg har ringet til 3 butikken på Ro's Torv, da 3 skriver på hjemmesiden, at de både har fået iPhones hjem i går og i dag. Jeg ville gerne høre, om butikken havde fået nogen hjem. Det havde de ikke. Jeg spurgte så til min placering på deres liste, men det kunne den kvindelige ekspedient nu ikke oplyse noget om. Samtidigt - som skrevet i en anden tråd - har de nu to forskellige slags lister - En intern og en national.
Da jeg gerne vil være sikker på, at jeg stadig står på listen, og ikke bare venter forgæves, ville jeg gerne have hende til at kigge på den interne liste, men det havde hun ikke lyst til at gøre. Hun beklagede, men jeg fortalte hende, at hun hellere burde beklage den dårlige service hun ydede.
Det er ved at være lang tid siden, jeg sidst har oplevet så dårlig service. Inkompetent menneske, skal man sgu lede længe efter.
Hos kunderservice hos 3 kan de af gode grunde ikke se den interne liste fra 3 butikken på RO's Torv. Det er forståeligt nok. Men de kan heller ikke oplyse noget om den nationale liste. Hvilket virker underligt.
Jeg er ved at være meget utryg ved at skifte over til 3. Deres serviceniveau ligger milevidt fra ditto hos Telmore.
Er det muligt at købe en iPhone hos eks. Telenor, og derefter betale hvad telefonen vil koste de næste 6 måneder for at bliver hos sit nuværende teleselskab?
|
|
|
|
|
Normal bruger
Køn:

|
Citat:
Oprindelig postet af Enfen
Jeg har ringet til 3 butikken på Ro's Torv, da 3 skriver på hjemmesiden, at de både har fået iPhones hjem i går og i dag. Jeg ville gerne høre, om butikken havde fået nogen hjem. Det havde de ikke. Jeg spurgte så til min placering på deres liste, men det kunne den kvindelige ekspedient nu ikke oplyse noget om. Samtidigt - som skrevet i en anden tråd - har de nu to forskellige slags lister - En intern og en national.
Da jeg gerne vil være sikker på, at jeg stadig står på listen, og ikke bare venter forgæves, ville jeg gerne have hende til at kigge på den interne liste, men det havde hun ikke lyst til at gøre. Hun beklagede, men jeg fortalte hende, at hun hellere burde beklage den dårlige service hun ydede.
Det er ved at være lang tid siden, jeg sidst har oplevet så dårlig service. Inkompetent menneske, skal man sgu lede længe efter.
Hos kunderservice hos 3 kan de af gode grunde ikke se den interne liste fra 3 butikken på RO's Torv. Det er forståeligt nok. Men de kan heller ikke oplyse noget om den nationale liste. Hvilket virker underligt.
Jeg er ved at være meget utryg ved at skifte over til 3. Deres serviceniveau ligger milevidt fra ditto hos Telmore.
Er det muligt at købe en iPhone hos eks. Telenor, og derefter betale hvad telefonen vil koste de næste 6 måneder for at bliver hos sit nuværende teleselskab?
Er du sikker på at det var fordi "hun ikke gad"? Jeg er nemlig også skrevet op hos 3 i Aalborg (blev skrevet op fredag d. 31, da jeg ikke kunne få en 32 gb version, som jeg ellers var lovet) og jeg var derinde i går for at høre om hvordan og hvorledes. Der kunne han fortælle mig at næste leverance af iPhones forhåbentlig er klar på fredag - de ville højst sandsynligt modtage dem i dag, og så ville de ringe ud til folk i morgen, og man kunne hente den på fredag. Men han kunne ikke fortælle mig hvilken placering i køen jeg havde, det var kun deres chef som havde adgang til den.
Jeg kunne forestille mig at grunden til dette er så at andre ansatte ikke lige kan sætte en ven eller bekendt forrest i køen, men ved selvfølgelig ikke hvordan det fungerer, eller om det også er sådan i andre 3 butikker
|
|
|
|
|
Køn:

|
Jeg er ret sikker på, at den kvindelige ekspedient er den daglige leder (jeg håber det ikke). Første gang jeg var dernede, lå listen ved kassen - i en skuffe mener jeg.
Men lad os nu antage, at man ikke længere står på den interne liste, fordi den måske slet ikke eksisterer mere, så skal man skrives op igen, og er lige pludselig allersidst på den nationale liste. Det er ikke i orden.
|
|
|
|
|
Alder: 28
Køn:

Mobil: K750i
|
Bestilt 3GS 32GB sort d. 31/7 kl 07:55
Ordrebekræftelse d. 31/7 kl 08:09
Er ny kunde hos 3
|
|
|
|
|
Normal bruger
Køn:

|
Citat:
Jeg er ret sikker på, at den kvindelige ekspedient er den daglige leder (jeg håber det ikke). Første gang jeg var dernede, lå listen ved kassen - i en skuffe mener jeg.
Men lad os nu antage, at man ikke længere står på den interne liste, fordi den måske slet ikke eksisterer mere, så skal man skrives op igen, og er lige pludselig allersidst på den nationale liste. Det er ikke i orden.
Nej selvfølgelig ikke. Har du fået email fra 3 om at "Din interesse i iPhone 3GS er notereret"?
|
|
|
|
|
Køn:

|
Ja. Hvis du tænker på dengang, man kunne 'skrive' sig op på 3.dk?
Jeg var så efterfølgende nede i butikken for at skrive mig op til en telefon.
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Alder: 24
Køn:

Mobil: iPhone 4 sort 32 GB
|
Citat:
har oplevet nogenlunde det samme.. tror også jeg er blivet smidt bagest i køen.. har virkelig overvejet at købe den hos telia.
|
|
|
|
 |
|
Du kan IKKE oprette nye tråde
Du kan IKKE poste svar
Du kan IKKE poste vedhæftede filer
Du kan IKKE redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|