Facebook
Konkurrence

Vind Nokia N8

Ny powermobil fra Nokia!
12MP kamera og et lækkert design.
Klik her og deltag...

Tidligere vindere...

Nyheder
Lige Nu
252 Aktive brugere
  • 79 medlemmer
  • 173 gæster
Statistik
  • Emner: 177,629
  • Medlemmer: 34,412
Velkommen til vores nyeste medlem, cavamondo
advarelse mod person fra dba/gul&gratis
‹ Tilbage til Generel mobildebat
Svar
Svar

Værktøjer Vis

Gammel Tue Aug 24, 2010, 10:09    # 121

Nightfall's Avatar
Nightfall er offline  
Nightfall
POWERbruger
Tasterne er slidt

Bopæl: Copenhagen
Alder: 25
Køn: Jeg er en kvinde
Mobil: Nokia 6110 / Desire

Standard Sv: advarelse mod person fra dba/gul&gratis

Citat:
Oprindelig postet af GUniT Vis indlæg
Du er da lidt afstumpet med dine holdninger, kan kun tilslutte mig det banzon skrev, og ja jeg har rettet henvendelse til JohnG da du åbenbart ikke er din titel voksen nok.
Jeg forstår ikke dit synspunkt, hvorfor støtter du dem? der har udsat folk for økonomisk tab og pisse på så mange folk ved at forsætte i den rille. Folk bliver jo ikke hængt ud, medmindre de har lavet lort i den.

Så de skal bare have lov til at forsætte uden folk bliver advaret imod en der har snydt så meget? Der er ingen straf for dem. Det er tit politiet ikke går ind i sag og hjælper folk der er blevet snydt, da politiet ikke synes det er særlig mange penge, jeg har hørt om folk, hvor politiet ikke ville gå ind og hjælpe dem, selv om de er blevet snydt for 2500 kr, for mig er det mange penge, men det er ikke altid politiet synes det.

Hvis jeg blev snydt ville jeg også advare andre om det, må jeg tilstå, jeg ville ikke bare sidde og se til, at personen forsætter med at snyde folk.

Gammel Tue Aug 24, 2010, 10:14    # 122

GUniT er offline  
GUniT
Erfaren bruger
Kommer ofte

Bopæl: Nordjylland
Alder: 30
Køn: Jeg er en mand
Mobil: Samsung Galaxy S

Standard Sv: advarelse mod person fra dba/gul&gratis

Citat:
Oprindelig postet af Nightfall Vis indlæg
Jeg forstår ikke dit synspunkt, hvorfor støtter du dem? der har udsat folk for økonomisk tab og pisse på så mange folk ved at forsætte i den rille. Folk bliver jo ikke hængt ud, medmindre de har lavet lort i den.

Så de skal bare have lov til at forsætte uden folk bliver advaret imod en der har snydt så meget? Der er ingen straf for dem. Det er tit politiet ikke går ind i sag og hjælper folk der er blevet snydt, da politiet ikke synes det er særlig mange penge, jeg har hørt om folk, hvor politiet ikke ville gå ind og hjælpe dem, selv om de er blevet snydt for 2500 kr, for mig er det mange penge, men det er ikke altid politiet synes det.

Hvis jeg blev snydt ville jeg også advare andre om det, må jeg tilstå, jeg ville ikke bare sidde og se til, at personen forsætter med at snyde folk.
Så vi skal til og leve som et 3 verdens land uden et retssystem mener du? , selvfølgelig skal personen ikke have lov og forsætte men politiet tager altså bedrageri seriøst og folk bliver da dømt for det til højre og venstre, men problemet er jo bare at personen bare ikke kommer til og være istand til og betale tilbage.

Men derfor må man stadig ikke iflg loven smide omkring sig med fortrolige oplysninger man har på en person, jeg har da også et billede af et sygesikrings bevis jeg tog da jeg solgte en bil til en person jeg ikke var helt sikker på han rent faktisk ville omreg og så bare køre rundt på min regning.

Men det er noget man gemmer til sig selv så man kan bruge det til evt. og finde ud af hvor gutten bor og så hente sine plader på bilen som du som person har betalt for.

Du kommer ikke på et fora som dette hvor den pågældende person har snydt en masse mennesker og spreder hans sygesikring og studiekort ud til folk som vil have det, det er ikke lovligt på nogen som helst måde.

Jeg føler skam ikke sympati med personen , men hvis du først går ned på hans niveau bliver du aldrig bedre som person.
  Besvar med citat

Gammel Tue Aug 24, 2010, 10:26    # 123

JohnG's Avatar
JohnG er offline  
JohnG
:-)

Bopæl: Odense
Alder: 37
Køn: Jeg er en mand
Mobil: Samsung Galaxy S

Exclamation Overtrædelse af persondataloven

Sagen er sådan her:

- Du må ikke, som udgangspunkt, poste fx et sygesikrings-bevis i et offentligt forum.

- Du må i princippet gerne bede folk maile til dig, hvis du har oplysningerne, og så efterfølgende udlevere dem. MEN!

Hvis oplysningerne bliver misbrugt til fx at "aflægge vedkommende et besøg", så kan personen der udleverede oplysningerne være 'medvirkende til overfald', OG da Mobilbasen ApS er ansvarlig for indholdet på www.mobildebat.dk, kan vi i sidste ende ligeledes sigtes for medvirken.

Derfor: Vi tillader ikke post af personfølsomme oplysninger eller at man opfordrer andre brugere, til at kontakte den som har dem, via fx e-mail.

Case closed!
  Besvar med citat
Svar

Bookmarks

Etiketter (tags)
52415088, alexander, dba, johnny, wærnskjold

Gå til

Dine muligheder
Du kan IKKE oprette nye tråde
Du kan IKKE poste svar
Du kan IKKE poste vedhæftede filer
Du kan IKKE redigere dine indlæg