Citat:
Oprindelig postet af
Nightfall
Jeg forstår ikke dit synspunkt, hvorfor støtter du dem? der har udsat folk for økonomisk tab og pisse på så mange folk ved at forsætte i den rille. Folk bliver jo ikke hængt ud, medmindre de har lavet lort i den.
Så de skal bare have lov til at forsætte uden folk bliver advaret imod en der har snydt så meget? Der er ingen straf for dem. Det er tit politiet ikke går ind i sag og hjælper folk der er blevet snydt, da politiet ikke synes det er særlig mange penge, jeg har hørt om folk, hvor politiet ikke ville gå ind og hjælpe dem, selv om de er blevet snydt for 2500 kr, for mig er det mange penge, men det er ikke altid politiet synes det.
Hvis jeg blev snydt ville jeg også advare andre om det, må jeg tilstå, jeg ville ikke bare sidde og se til, at personen forsætter med at snyde folk.
Så vi skal til og leve som et 3 verdens land uden et retssystem mener du? , selvfølgelig skal personen ikke have lov og forsætte men politiet tager altså bedrageri seriøst og folk bliver da dømt for det til højre og venstre, men problemet er jo bare at personen bare ikke kommer til og være istand til og betale tilbage.
Men derfor må man stadig ikke iflg loven smide omkring sig med fortrolige oplysninger man har på en person, jeg har da også et billede af et sygesikrings bevis jeg tog da jeg solgte en bil til en person jeg ikke var helt sikker på han rent faktisk ville omreg og så bare køre rundt på min regning.
Men det er noget man gemmer til sig selv så man kan bruge det til evt. og finde ud af hvor gutten bor og så hente sine plader på bilen som du som person har betalt for.
Du kommer ikke på et fora som dette hvor den pågældende person har snydt en masse mennesker og spreder hans sygesikring og studiekort ud til folk som vil have det, det er ikke lovligt på nogen som helst måde.
Jeg føler skam ikke sympati med personen , men hvis du først går ned på hans niveau bliver du aldrig bedre som person.