|
|
|
-
Emner: 177,629
-
-
Medlemmer: 34,412
Velkommen til vores nyeste medlem, cavamondo
|
Erfaren bruger Kommer ofte
Bopæl: Fyn
Alder: 23
Køn:

Mobil: HTC Legend
|
Sv: advarelse mod person fra dba/gul&gratis
Hej gutter,
Øv hvor jeg hader mig selv lige nu  Jeg er røget i fælden med Johnny Wærnskjold. For først gang har jeg handlet på DBA, og så gik det så galt. Hvor er man dog sur på sig selv over man ikke googlede navnet først.
Jeg har mistet 2200 kr. Blev det til noget med en samlet politianmeldese? Har snakket med ham, skrevet sms og mail med ham hvor han bekræfter salg begge steder osv. Han virkede dybt seriøs. Efter overførsel = STILHED. Så han tog mig godt nok i rø...
|
|
|
|
POWERbruger Tasterne er slidt
Bopæl: Copenhagen
Alder: 25
Køn:

Mobil: Nokia 6110 / Desire
|
Citat:
Oprindelig postet af panhero
Hej gutter,
Øv hvor jeg hader mig selv lige nu  Jeg er røget i fælden med Johnny Wærnskjold. For først gang har jeg handlet på DBA, og så gik det så galt. Hvor er man dog sur på sig selv over man ikke googlede navnet først.
Jeg har mistet 2200 kr. Blev det til noget med en samlet politianmeldese? Har snakket med ham, skrevet sms og mail med ham hvor han bekræfter salg begge steder osv. Han virkede dybt seriøs. Efter overførsel = STILHED. Så han tog mig godt nok i rø...
Jeg synes det er rigtigt ærgeligt den sitation du er havnet i, man går jo et eller andet også ud fra, at når der nu har været så mange problemer med den person, igennem forskellige steder, at man lige som laver en advarelse i DBA eller QXL osv. Og det er bare så ærgeligt at folk først finder af det når skaden er sket.
|
|
|
Køn:

Mobil: Iphone 3Gs
|
lige en lille update, er ikke selv blevet snydt, men fandt denne på bt: http://www.bt.dk/bttv/clip/8556
|
|
|
|
|
Bopæl: ålborg
Køn:

Mobil: IPHONE 4
|
Citat:
Oprindelig postet af velle
hold kæft man, sådan en idiot....han skal bare ikke snyde mig, så skal jeg nok tage sagen i min egen hånd, politiet gøre jo ikke en skid.. han har snydt over flere 100 mennesker og er stadig på fri fod... tak for lortet...
|
|
|
|
|
TOPbruger Sover på debatten ;)
Bopæl: Ishøj
Alder: 24
Køn:

Mobil: HTC Hero
Supersælger:

|
Citat:
Oprindelig postet af mike
hold kæft man, sådan en idiot....han skal bare ikke snyde mig, så skal jeg nok tage sagen i min egen hånd, politiet gøre jo ikke en skid.. han har snydt over flere 100 mennesker og er stadig på fri fod... tak for lortet...
Ham der har jeg arbejdet sammen med for nogle år siden nede på færgerne i Rødby. og det overrasker mig han kan finde ud af at snyde folk, for hold op, han var uintelligent at høre på. Det giver klippet også lige en smag på.
|
|
|
|
|
Bopæl: København
Køn:

Mobil: Moto Milestone
|
Ham journalisten er da også en bæver. Han har slet ikke svarene klar når tossen truer ham. Han siger bare "nå" og "okay". En ordentlig journalist ville ikke lade sig stoppe her.
|
|
|
Bopæl: Århus C
Alder: 28
Køn:

Mobil: Iphone 16GB 3GS
|
Det må vist være en praktikant der har lavet det telefon interview.
Tænk at man lader sig rykke sådan rundt af en halvhjerne.....
|
|
|
Juniorbruger
Alder: 20
Køn:

Mobil: iPhone 3GS 16 GB
|
Hva med at hører Morten Spiegelhauer fra Operation X ad? Så kunne man virkelig, få det frem?
|
|
|
|
|
Bopæl: ålborg
Køn:

Mobil: IPHONE 4
|
Citat:
Oprindelig postet af Mobile
Hva med at hører Morten Spiegelhauer fra Operation X ad? Så kunne man virkelig, få det frem? 
rigtig god ide.. hvordan får man på ham????
|
|
|
|
|
Aktiv bruger Jeg sover her
Bopæl: Sønderborg
Alder: 29
Køn:

Mobil: N6220C
|
Med al respekt...
Det er selvfølgeligt tonse ærgeligt man ikke kan stole blindt på folk...
Men fuck jeg har lyst til at ringe til ham og spørge om de mange ting som BT manden ikke fik gjort....
|
|
|
ULTRAbruger Altid online!
Bopæl: 2300
Mobil: En pæn en med risser
|
Hvor i landet skulle denne klump angiveligt holde til????
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: iPhone 3GS 16 GB
|
Citat:
Oprindelig postet af mike
rigtig god ide.. hvordan får man på ham????
mike
Man ringer eller skriver til dr og forklare hvordan det hele ser ud..
|
|
|
|
|
Bopæl: Aalborg
Køn:

Mobil: iPhone 4 / SE X10
|
Citat:
Oprindelig postet af M@nitou
Hvor i landet skulle denne klump angiveligt holde til????
Han bor i skjern
|
|
|
Bopæl: Esbjerg
Alder: 30
Køn:

Mobil: Diamond2+N73
|
Citat:
Oprindelig postet af Mobile
mike
Man ringer eller skriver til dr og forklare hvordan det hele ser ud.. 
Jeg ville nok kontakte TV2 istedet for DR..
|
|
|
|
|
Normal bruger
Bopæl: Valby
Alder: 15
Køn:

|
Citat:
Oprindelig postet af Skumleren^
Jeg ville nok kontakte TV2 istedet for DR.. 
Her kan i tippe tv2: http://programmer-dyn.tv2.dk/operationx/tips/?menu
Det ville da være en mulighed
Simon
|
|
|
Bopæl: Sønderjylland
Køn:

Mobil: HTCDesire/iPhone3gs
|
Noget nyt i sagen? Er selv blevet snydt for 3.500,- og kan ikke vente med at nå finalen i dette drama han med tiden kun kan tabe.
Vil meget gerne have adresse og telefon nummer.
Har de 3 kontonummerre han har benyttet sig af siden oktober sidste år.
|
|
|
Bopæl: Sønderjylland
Køn:

Mobil: HTCDesire/iPhone3gs
|
Har netop talt med Nordjyllands politi.
Da jeg nu har alle oplysninger på Wærnskjold, Johnny, såsom adresse, bankkonti osv. osv. vil jeg lade politiet om det sidste.
Beder derfor alleder er blevet snydt af denne storsvindler, om at enten skrive en pb eller at komme med indlæg her i tråden - En fælles anmeldelse er så godt som sikkert på at få sat en stopper for hans "bedrifter"
|
|
|
Juniorbruger
Bopæl: Sydsjælland
Alder: 23
Køn:

|
Hold nu kæft en spasser.
Jeg gik på teknisk skole med ham i Nykøbing Falster for nogle år siden - og ja som det tidligere er nævnt, så kommer det bag på mig, at han overhovedet KAN snyde andre.
Jeg håber inderligt, at I får ham dømt og gør hans liv surt.
|
|
|
|
|
Nybegynder Ny på Mobildebat.dk
Køn:

Mobil: Sony ericsson F100i
|
Hejsa til jer alle.
Kan fortælle at omtalte Johnny Alexander Hanning Wærnskjold tilbage i august 2008 snød mig for 2000 kr over dba.
Jeg har sammen med ca 17 andre anmeldt sagen til politiet, hvilket de faktisk tog meget seriøst. Sagen har lige været for retten i Hjørring den 26. Januar i år, hvor han er blevet dømt til at betale os alle tilbage! Dette er dog ikke sket, og jeg har så sent som idag været i kontakt med fogedretten i Ålborg, for at få deres hjælp til inddrivelse af det han skylder. Han er dog forsvundet fra hans adresse på rørkærsvej i Ålborg, så de kan pt ikke hjælpe os før vi finder en ny adresse på ham. Kan se der er en der skriver han nu bor i Skjern! Har du en adresse på ham? Vi overvejer kraftigt selv at tage ud og besøge ham, eller hvem ved - man kan jo betale sig fra meget idag. Alle med oplysninger er velkommen til at kontakte mig på mail: Mhedelund@live.dk hvor jeg også gerne forsøger at hjælpe alle andre der er blevet snydt af dette forbandede drengebarn.... Sammen står vi bedre
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: Iphone 3g 16 Gb
|
Hej Pagh
Rent juridisk ligger det sådan, at såfremt du har betalt varen med dit kontokort, kan du lave en indsigelse igennem din bank, og pengene kan føres tilbage, det er en formular du skriver i banken.
Har du betalt varen igennem din netbank, altså en overførelse, kan der ikke laves en indsigelse.
Dertil kommer der kun en løsning, og det er et privat søgsmål mod sælger
Du kan henvende dig til familieadvokaten http://familieadvokaten.dk/ hvor du mod en årligt gebyr på Kr. 160.- kan for svar på alle dine spørgsmål og mulighed for at hente formularer til et hvert formål
Såfremt du vælger den mulighed og fremsender disse, så tror jeg nok sælger for andet at tænke på, disse formularer er ikke særlige dyre, fra kr. 200.- og opefter
Håber det lykkes for dig
Michael
|
|
|
|
|
Juniorbruger
Køn:

Mobil: Iphone 3g 16 Gb
|
Hej Pagh
Hvad med at rette henvendelse til tv programmet kontanten, de skriver jo altid de er intereseret i opgaver, og det her må da være en udfordring for dem.
Han holder jo til alle steder, den blå avis - Trendsales og pslife.dk florer han også, prøv at google han navn og se hvad der kommer frem
Johnny Alexander Wærnskjold
|
|
|
|
|
Bopæl: Nordjylland
Køn:

Mobil: Samsung Galaxy S
|
Det er oplysninger du ikke må videregive til folk da det er ulovligt og da du tog et billede af hans sygesikring var det heller ikke lovligt.
Gå nu igennem de rette kanaler istedet for det selvtægt der, det eneste i får ud af det er selv og ende i fedtefadet.
Ligesom den historie der var på krimi5 med ham der ikke måtte se sin knægt for den mor som var syg i hovedet og ville hyre tæskehold imod ham osv. hvor han fik det på skjult optagelse, hvor så politiet fortalte ham de kunne sigte ham pga. et eller andet.
|
|
|
|
|
FAST inventar Bor på Mobildebat.dk
Bopæl: Odense SØ
Køn:

Mobil: Sikkert en ny :-)
|
Finder det lidt useriøst når folk sidder og "truer" med at besøge sådan en som ham, ville man virkelig gøre noget ved det, var det sidste man ville gøre da være at sidde og skrive dette på et offentligt forum "politi kom og tag mig for trusler og vold, her er mit brugernavn"
Selv handler jeg ind imellem herinde, men kun med folk jeg enten "kender" eller som jeg kan se har haft andre gode handler.
Selvfølgelig er jeg i risikogruppen for at blive snydt, men det er en risiko jeg så er villig til at løbe, og har jeg "dyrere" ting som jeg skal enten købe eller sælge, vælger jeg altid enten "face to face" eller privatbetaling.dk så er den ged barberet
INGEN er idag "nødt til" at handle i blinde, og på DBA og lign. sider VED man der sidder folk som bare venter på "godtroende" mennesker der blindt overfører penge til totalt ukendte.
De sidder bare og skovler penge ind, og er totalt ligeglade med at "på et tidspunkt" kommer de i spjældet.
6 mdr. på statens regning, hvor de så kan lærer de sidste nye "tricks" og ovenikøbet sagtens kan fortsætte, da de jo har adgang til computer imens de sidder der.
De lever det "søde" liv, på andres regning, og har INGEN samvittighed, det skal man lige forstå, de er totalt ligeglade med dine og andre trusler, de "ved" at dem som råber højest netop er dem der sidder og intet gør.
Så drop nu de indlæg med "truslerne" de hjælper intet alligevel, men de seriøse indlæg for at advare andre er tilgengæld gode, de "popper op" på google og andre sider, så dem skal vi benytte os af.
|
|
|
|
Nybegynder Ny på Mobildebat.dk
Alder: 26
Køn:

Mobil: iphone 4
|
Citat:
Oprindelig postet af GUniT
Det er oplysninger du ikke må videregive til folk da det er ulovligt og da du tog et billede af hans sygesikring var det heller ikke lovligt.
Gå nu igennem de rette kanaler istedet for det selvtægt der, det eneste i får ud af det er selv og ende i fedtefadet.
Ligesom den historie der var på krimi5 med ham der ikke måtte se sin knægt for den mor som var syg i hovedet og ville hyre tæskehold imod ham osv. hvor han fik det på skjult optagelse, hvor så politiet fortalte ham de kunne sigte ham pga. et eller andet.
han har ikke snydt mig.. så jeg gider ikke gå til politiet med det.
og om jeg har gjort noget ulovligt vil jeg lidt s.... på, for det er bare ikke okay det han gør.
så stadig er der nogen der mangler de oplysninger så skriv mig en mail.
|
|
|
|
|
Køn:

|
Citat:
Oprindelig postet af brunokc
han har ikke snydt mig.. så jeg gider ikke gå til politiet med det.
og om jeg har gjort noget ulovligt vil jeg lidt s.... på, for det er bare ikke okay det han gør.
så stadig er der nogen der mangler de oplysninger så skriv mig en mail.
Du bryder regelsættet for mobildebat er jeg temmelig sikker på, det han gør er forkert og ulovligt ja, men det du gør er ikke en skid bedre da du sidder og vil villigt give folks oplysninger ud, det sygesikring indeholder hans fulde cpr nr, hvilket bringer dig i fedtefadet, personligt ville jeg få dig meldt.
Da andre kan bruge de informationer til bedrageri, dokument falsk osv.
Du er et uønsket element ved og sidde her og skrive du vil gladeligt opfordre til selvtægt og andre ting.
|
|
|
|
|
White/blacklist mod
Bopæl: Malmø
Køn:

Mobil: Hvid iPhone4
Supersælger:

|
Citat:
Du bryder regelsættet for mobildebat er jeg temmelig sikker på, det han gør er forkert og ulovligt ja, men det du gør er ikke en skid bedre da du sidder og vil villigt give folks oplysninger ud, det sygesikring indeholder hans fulde cpr nr, hvilket bringer dig i fedtefadet, personligt ville jeg få dig meldt.
Da andre kan bruge de informationer til bedrageri, dokument falsk osv.
Du er et uønsket element ved og sidde her og skrive du vil gladeligt opfordre til selvtægt og andre ting.
Ro på mester, så vidt jeg kan se har han ikke oplyst nogen informationer og derfor ikke brudt persondataloven. Derudover kan jeg ikke se at han opfordrer til selvtægt, han oplyser blot at han kender denne persons informationer.
|
|
|
|
Køn:

|
Citat:
Oprindelig postet af dabp
Ro på mester, så vidt jeg kan se har han ikke oplyst nogen informationer og derfor ikke brudt persondataloven. Derudover kan jeg ikke se at han opfordrer til selvtægt, han oplyser blot at han kender denne persons informationer.
Ok han sidder med billede af guttens sygesikring og studiekort , nej han har ikke oplyst nogen informationer men skriver bredt ud til folk de bare kan pm ham så får de dem, han skriver jo selv han vil skide højt og helligt på reglerne.
Jeg ved ikke om det bare er mig der synes det ser meget forkert ud at i tillader den slags opførsel, ja gu fanden er det forkert det ham gutten har gjort men at der så kommer en ny bruger herind som tilfældigvis lige har lavet en handel med ham hvor han har taget et billede af hans nuværende adresse på hans sygesikring og er villig til og give det ud til nogle afstumpede mennesker rundt omkring på nettet.
Så er mobildebat jo ansvarlige hvis de tillader den slags.
I har måske ikke set nok krimi5 med folk der er blevet opsøgt osv.
|
|
|
|
|
Bopæl: Copenhagen
Køn:

Mobil: Nokia 6110 / Desire
|
Citat:
Ok han sidder med billede af guttens sygesikring og studiekort , nej han har ikke oplyst nogen informationer men skriver bredt ud til folk de bare kan pm ham så får de dem, han skriver jo selv han vil skide højt og helligt på reglerne.
Jeg ved ikke om det bare er mig der synes det ser meget forkert ud at i tillader den slags opførsel, ja gu fanden er det forkert det ham gutten har gjort men at der så kommer en ny bruger herind som tilfældigvis lige har lavet en handel med ham hvor han har taget et billede af hans nuværende adresse på hans sygesikring og er villig til og give det ud til nogle afstumpede mennesker rundt omkring på nettet.
Et eller andet sted kan jeg ikke have ondt af, at en person der har snydt andre for mange penge, at den persons oplysninger kommer ud til folk, som kan bruges til at få opklaget deres sag. Der findes tråde her og på andre forums, hvor man linker folks Facebook, fordi man har personens navn. Så må man opfører sig ordenligt, så ville de slet ikke blivet udsat for at deres oplysninger kommer til de folk han / hun har snydt.
|
|
|
White/blacklist mod
Bopæl: Malmø
Køn:

Mobil: Hvid iPhone4
Supersælger:

|
Citat:
Så længe han ikke har postet dem offentligt, så ser jeg intet problem i det.
Derudover er min personlige holdning, at hvis du pisser i nælderne gang på gang på gang, så brænder du dig til sidst...
Hvis du er uenig, så smider du bare en besked til JohnG
|
|
|
|
Køn:

|
Citat:
Oprindelig postet af dabp
Så længe han ikke har postet dem offentligt, så ser jeg intet problem i det.
Derudover er min personlige holdning, at hvis du pisser i nælderne gang på gang på gang, så brænder du dig til sidst...
Hvis du er uenig, så smider du bare en besked til JohnG
Du er da lidt afstumpet med dine holdninger, kan kun tilslutte mig det banzon skrev, og ja jeg har rettet henvendelse til JohnG da du åbenbart ikke er din titel voksen nok.
|
|
|
|
 |
|
Du kan IKKE oprette nye tråde
Du kan IKKE poste svar
Du kan IKKE poste vedhæftede filer
Du kan IKKE redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|