Facebook
Nyheder
Lige Nu
114 Aktive brugere
  • 47 medlemmer
  • 67 gæster
Statistik
  • Emner: 234,267
  • Medlemmer: 43,052
Velkommen til vores nyeste medlem, cpawdk

Viser søgeresultater 1 til 13 ud af 13
    POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ClubKid's Avatar
    28. Feb 03
    Bopæl

D'alt Vila

Standard

Når jeg åbner ICQ i AgileMessenger på 6600, popper der kun 3-4 kontakter op som værende online. Lukker jeg så ned og startet PC-versionen op kommer der 15-20 kontakter op som værende online.

Jeg VED det er PC-listen der er rigtig, og jeg ER klar over at man ikke kan have begge programmer oppe samtidig.

Det ligner yderemere en gammel version af min kontakliste der kommer op i telefonversionen...? Når jeg skubber joystick th. og tv. under "Contacts" sker der heller ikke noget.

Jeg har 3-4 gange prøvet at afindstallere og indstallere igen, men jeg kan ikke komme helt derud hvor jeg var første gang, hvor jeg skulle indtaste mit ID og brugerkode. Der så kontaktlisten nemlig rigtig ud, indtil jeg fik rodet lidt med det - så var det sket. Den ufuldstændige kontaktliste dukker blot op når programmet går online, og så ikke videre.

Jeg får åbenbart ikke afindstalleret 100%, men jeg kan ikke finde andre filer nogle steder på MMC eller i telefonen der skulle have noget med ICQ at gøre. Har også prøvet at se under "Prefrences", men der ser heller ikke ud til at være noget andet end noget med lyd.

Hva' er der lige der sker med dette?
    Avoiding The Mainstream...
    - 3parsnummer, eller svans!

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ClubKid's Avatar
    28. Feb 03
    Bopæl

D'alt Vila

Standard

En anden ting er også, at nogle af kontakterne kommer op på telefonen i "re-named" form, altså folks rigtige navne som jeg for længst har været inde på PCen og rette til i dens ICQ, før jeg overhovedet indstallerede ICQ på selve telefonen.

Andre kommer op på telefonen med deres alias-navn uden mulighed for at "re-name" i telefonversionen. Andre igen kommer overhovedet ikke op før man selv adder dem i telefonversionen, selvom de selvfølgelig ER på PCen's kontaktliste?

Er der slet ingen der har erfaring med ICQ på telefoner? Det er altså noget værre gede-fuck!

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ClubKid's Avatar
    28. Feb 03
    Bopæl

D'alt Vila

Standard

- hva' så - stadig ingen andre end mig der har probs med dette?

Erfaren bruger
    Kommer ofte

01. Mar 03

Standard

Det skyldes at ICQ idag KUN gemmer data på din computer, men de icq programmer der er til mobiler og pda bruge den online version kaldet icq2go [Only registered and activated users can see links. ] log ind på den på normal vis, så kan du se at du har samme mangler, her kan du opdatere din liste ved at putte folk ind på og så er du kørende.

Dennis

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ClubKid's Avatar
    28. Feb 03
    Bopæl

D'alt Vila

Standard

Citat Oprindelig postet af bluesy
    Det skyldes at ICQ idag KUN gemmer data på din computer, men de icq programmer der er til mobiler og pda bruge den online version kaldet icq2go [Only registered and activated users can see links. ] log ind på den på normal vis, så kan du se at du har samme mangler, her kan du opdatere din liste ved at putte folk ind på og så er du kørende.

Dennis
    Det virkede heller ikke... Når jeg logger på ICQ2go, kommer listen op nøjagtig som den ser ud på mit normale ICQ på PC'en, så det er som det skal være.

Man skulle så tro at den måske havde opdateret sig selv, men nej - når jeg logger på med telefonen ser listen stadig amputeret ud med manglende navne og aliasnavne i stedet for de rename'ede udgaver.

Jeg må gøre et eller andet galt i selve telefonens program??

De skriver også i deres faq: How do I import my contacts from installed versions of ICQ Pro (ex. ICQ 2000b, ICQ 2000a) to ICQ2Go!?

A. First, upgrade to the latest version of ICQ Pro.
    Note: If you are using ICQ version 2001b or higher, ICQ saves your Contact List on the ICQ servers, allowing you to login to ICQ from any computer connected to the Internet using your own ICQ#.

Og jeg har sæføli' den nyeste, 2003b

Erfaren bruger
    Kommer ofte

01. Mar 03

Standard

Hmmmmmmmmmmmm underligt, det er ellers dåan det virker hos mig, straaaange

Dennis

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ClubKid's Avatar
    28. Feb 03
    Bopæl

D'alt Vila

Standard

Citat Oprindelig postet af bluesy
    Hmmmmmmmmmmmm underligt, det er ellers dåan det virker hos mig, straaaange

Dennis
    Ja, jeg er desværre ikke den store ekspert i ICQ og dens mange muligheder, men hvis du kan finde frem til problemets løsning bliver jeg glad.

Bare det at kunne rename, da jeg jo ikke kan huske hvilket alias mine kontakter sidder bagved, når jeg står derude et sted med telefonen og r**** i en snor.

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    Marcin's Avatar
    25. Feb 03
    Bopæl

nordsjæland/hill
    Alder
    43

Standard

problemet med AgileMessenger at den tit ikke viser hele listen og det gælder ikke kun icq men også yahoo messenger om msn og ved ikke hvorfor .jeg begundte at bruge den her og det virker fint og er gratis:

[Only registered and activated users can see links. ]

dog det eneste som er lidt skidt er at man skal er registrer sig på siden.
    MVH.Marcin

-------------------------------------------------------

Erfaren bruger
    Kommer ofte

23. Oct 03
    Alder
    24

Standard

Citat Oprindelig postet af Marcin
    problemet med AgileMessenger at den tit ikke viser hele listen og det gælder ikke kun icq men også yahoo messenger om msn og ved ikke hvorfor .jeg begundte at bruge den her og det virker fint og er gratis:

Hmm.. Sejt, den vil ejg prøve når jeg har fået mit gprs op at køre..
    skal man registrere sig for at bruge det eller....? For man kan da sagtens hente det uden at registrere sig.. det ser ihvertfald sådan ud..

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ClubKid's Avatar
    28. Feb 03
    Bopæl

D'alt Vila

Standard

Citat Oprindelig postet af Mighty

skal man registrere sig for at bruge det eller....? For man kan da sagtens hente det uden at registrere sig.. det ser ihvertfald sådan ud..
    Ja, jeg hentede det også uden - men hvordan indstallere I alle de mapper i 6600 der kommer, når man pakker RAR-filen ud? Hvilken er bedst Pro-versionen, eller Basic?

De andre programmer er jo bare én Nokia-indstallationsfil.

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    Marcin's Avatar
    25. Feb 03
    Bopæl

nordsjæland/hill
    Alder
    43

Standard

aner det ikke hvordan man isteler det på 6600 fordi jeg har en p800.du reg så for i bruger navn og pass til konto hos dem aog den vej kan i importer jeres kontakter til tipic.
    MVH.Marcin

-------------------------------------------------------

POWERbruger
    Tasterne er slidt

26. Apr 03
    Bopæl

Køge Bedste Mob

Standard

Citat Oprindelig postet af ClubKid

Ja, jeg hentede det også uden - men hvordan indstallere I alle de mapper i 6600 der kommer, når man pakker RAR-filen ud? Hvilken er bedst Pro-versionen, eller Basic?

Du skal bare ligge rar-filen ind som den er der!
    Stef | Mail: webmaster@maxnoob.dk |
    Mobil: Motorola V500 | Besøg min hjemmeside! |

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ClubKid's Avatar
    28. Feb 03
    Bopæl

D'alt Vila

Standard

Citat Oprindelig postet af Stef
    Citat Oprindelig postet af ClubKid

Du skal bare ligge rar-filen ind som den er der!
    WHAT...!??

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.