|
|
-
Emner: 222,360
-
-
Medlemmer: 41,680
Velkommen til vores nyeste medlem, muimana

-
Sun Sep 26, 2004, 16:56
Priser hos 3
Det er da lidt kedelige at man må slippe næsten 200 kr om måneden, for et abonnement hos 3 med inkluderet minutter, hvor det før kostede en lille 50'er med sølv, hvor man så slev bestemte hvor meget man ville snakke!! Nu er det jo at de gode telefoner kommer på marked Jeg beholder mit billige abonnement så længe jeg kan!!!
Er der nogen der har en anelse om hvor 3 vil hen med det, udover at tjene en mia. kr????
-
Sun Sep 26, 2004, 17:02
Normal bruger
Køn:

Oprindelig postet af Enur
Det er da lidt kedelige at man må slippe næsten 200 kr om måneden, for et abonnement hos 3 med inkluderet minutter, hvor det før kostede en lille 50'er med sølv, hvor man så slev bestemte hvor meget man ville snakke!! Nu er det jo at de gode telefoner kommer på marked  Jeg beholder mit billige abonnement så længe jeg kan!!!
Er der nogen der har en anelse om hvor 3 vil hen med det, udover at tjene en mia. kr????
Og hvis du kigger dig rundt omkring, så er det ikke nærmere reglen, at du slipper små 200+, hvis mobilen skal i et ordentlig prisleje...?
Men hvor de vil hen..? Have flere kunder, samt have ROI op på min. 10%, kunne jeg forestille mig..
Udtaler mig på egne vegne, og kun disse..
4G - hvorfor ikke?..
-
Sun Sep 26, 2004, 17:29
Erfaren bruger Kommer ofte
 Oprindelig postet af renenielsen
Og hvis du kigger dig rundt omkring, så er det ikke nærmere reglen, at du slipper små 200+, hvis mobilen skal i et ordentlig prisleje...?
Men hvor de vil hen..? Have flere kunder, samt have ROI op på min. 10%, kunne jeg forestille mig..
Hvis abonnementer et billigt, er jeg mere end sikker på at folk køber en telefon med.
Ellers var der ingen som havde fx. de nye nokia's osv. (de koster kassen efter min mening)
Joe's Crematarium - You kill 'em, we grill 'em!
Ejer en LG U8120
-
Mon Sep 27, 2004, 21:50
Vil tro at det er en kombination af at 3 vil til at tjene penge på det de laver. Desuden handler det nok også om at de p.t. er i gang med at udbygge deres net og at deres kundeservice gerne vil have lidt ro. Når nettet er udbygget, så tror jeg de spænder hjelmen og kommer ind i kampen igen =)
/Martin - glad 3-kunde, A920 med Boom (Sølv)
-
Mon Sep 27, 2004, 21:52
Erfaren bruger Kommer ofte
det utrolige er at de jo helt klart satser meget på at tjene penge via deres services (download spil, nyheder osv.) men en nyhed jeg læste på mobilsiden.dk skrev de at de faktisk kun tjente 20 % eller noget i den retning. (kan ikk huske det præcise tal, men det var ikk overvældende)
Joe's Crematarium - You kill 'em, we grill 'em!
Ejer en LG U8120
-
Mon Sep 27, 2004, 22:00
jeg kan ikke se det dårlige ved BOOM hos 3??
for 69 kroner pr. måned kan jeg ringe alt det jeg vil (gratis) til en anden 3 mobil.
så kan jeg også ringe ca. 5 minuter om dagen i gennemsnit til andre der ikke har en 3 mobil for 112.50 kroner pr. måned.
det gav mig mulighed for at købe en nice 3G mobil (LG U8120)
hvor er det dårlige i det
-
Tue Sep 28, 2004, 7:36
Lignende tråde
-
By socom in forum Generel mobildebat
Svar: 11
Seneste indlæg: Sat Jul 03, 2004, 16:51
-
By mstaun in forum Andre mobiler
Svar: 0
Seneste indlæg: Tue Jun 15, 2004, 18:59