Facebook
Nyheder
Lige Nu
35 Aktive brugere
  • 7 medlemmer
  • 28 gæster
Statistik
  • Emner: 244,527
  • Medlemmer: 44,513
Velkommen til vores nyeste medlem, kimowitz

Viser søgeresultater 1 til 12 ud af 12
    Nybegynder
    Ny på Mobildebat.dk

19. Mar 10

Standard Nyt tlf abonement

Står og skal til at have et nyt mobil abonnement. Hvordan skal man forholde sig ift. at roaming er blevet ændret i EU. Hvilket abonnement skal jeg vælge hvis jeg vil have mest mulig data og ikke skal uden for dk's grænser inden sommer

Supermod Café King's Avatar
    25. May 06
    Bopæl

Midtjylland

Standard Sv: Nyt tlf abonement

Jeg betaler 450 kr om måneden for Telias største abb hvor jeg har 200 gb til rådighed...

Supermod John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    45

Jeg betaler 128,- for Telmore med ubegrænset data

Swyped from my Huawei P9

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    ZoNe_dk's Avatar
    17. Jan 11
    Bopæl

Brande

Citat Oprindelig postet af John Doe Vis indlæg
    Jeg betaler 128,- for Telmore med ubegrænset data

Swyped from my Huawei P9
    Enten er det lyv (⬅️for sjov) eller så har du været på knæ og gøre nasty ting ved en fra telmore 😂🙃😇 Kan kun se man får 24 GB for 129.-

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Supermod John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    45

ZoNe_dk, grunden er, at jeg blev rigget op på et tidspunkt at jeg kunne få et abonnement m. 40 Gb. Men sælgeren sagde at det i realiteten er ubegrænset, da Telmore i deres systemer ikke kunne håndtere data cut-off, eller nedsættelse af hastighed. Jeg dage til ham at hvis det ikke passede, så var jeg ude at det abonnement hurtigere end han kunne nå at sige ubegrænset data. Men det har holdt stik. Og jeg bruger jævnligt mellem 50-60 gb data

Swyped from my Huawei P9

Aktiv bruger
    Jeg sover her

23. Oct 09
    Alder
    27

ZoNe_dk, grunden er, at jeg blev rigget op på et tidspunkt at jeg kunne få et abonnement m. 40 Gb. Men sælgeren sagde at det i realiteten er ubegrænset, da Telmore i deres systemer ikke kunne håndtere data cut-off, eller nedsættelse af hastighed. Jeg dage til ham at hvis det ikke passede, så var jeg ude at det abonnement hurtigere end han kunne nå at sige ubegrænset data. Men det har holdt stik. Og jeg bruger jævnligt mellem 50-60 gb data

Swyped from my Huawei P9
    Fik samme besked, men de brokkede sig alligevel da forbruget kom op på 200GB/mnd

Juniorbruger
    23. May 08
    Alder
    49

Svar til spørgeren: Vent til engang i maj måned med at skifte abonnement, hvor selskaberne begynder at melde ud hvor meget data de vil tillade deres kunder at anvende i EU-Landene.

Hvorfor bliver nogle ved med at skrive at Telmore har fri data, når de smider kunderne ud, hvis forbruget bliver for stort, åbenbart omkring 200 GB eller deromkring.

En bekendt af mig har fået den besked, at det ekstra datadelingskort ikke er beregnet til at putte i en router. Er der nogen der har hørt noget om det?

Er det da egentlig dyrere for et teleskab at sende signal til en router end til en smartphone? Plenti har samme regel om, at man kun må bruge 50GB som datadeling, men ubegrænset på en smartphone.

Administrator fwrb4's Avatar
    21. Aug 04
    Bopæl

Sjælland

Citat Oprindelig postet af Momo Vis indlæg
    Svar til spørgeren: Vent til engang i maj måned med at skifte abonnement, hvor selskaberne begynder at melde ud hvor meget data de vil tillade deres kunder at anvende i EU-Landene.

Hvorfor bliver nogle ved med at skrive at Telmore har fri data, når de smider kunderne ud, hvis forbruget bliver for stort, åbenbart omkring 200 GB eller deromkring.

En bekendt af mig har fået den besked, at det ekstra datadelingskort ikke er beregnet til at putte i en router. Er der nogen der har hørt noget om det?

Er det da egentlig dyrere for et teleskab at sende signal til en router end til en smartphone? Plenti har samme regel om, at man kun må bruge 50GB som datadeling, men ubegrænset på en smartphone.
    Der står når man bestiller, at det kan bruges i router, tablet , mobiltelefoner og bærbare. Så det er ikke rigtigt.

Har selv mobil bredbånd hos Telmore hvor ekstra kortet sidder i en ekstra router.

/Frank
    Mobile enheder : lidt af hvert

Nybegynder
    Ny på Mobildebat.dk

19. Mar 10

@Momo
    Det er også det jeg har haft i tankerne. Tror nu jeg finder det abonnement med mest data pt til den billigste pris uden binding og så skifter når man ved nærmere med fremtidige abonnementer.

Erfaren bruger
    Kommer ofte

09. Aug 07

Jeg har 2 abb. med "lovet" fri data, samt 2 abb. til ungerne og der bliver data ikke lukket for.
    Jeg giver 109+29+(29 datadeling kort)
    Så pris er skam ok nok.
    Og det med data er som altid med måde.
    Citat Oprindelig postet af ZoNe_dk Vis indlæg
    Enten er det lyv (⬅️for sjov) eller så har du været på knæ og gøre nasty ting ved en fra telmore 😂🙃😇 Kan kun se man får 24 GB for 129.-

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    ZoNe_dk's Avatar
    17. Jan 11
    Bopæl

Brande

Swyped from my Huawei P9
    Ja så er det et super abonnement du har gaflet dig ☺️

Aktiv bruger
    Jeg sover her

06. May 04
    Bopæl

Greve
    Alder
    51

Hvis du kan leve med 3's netværk kunne Plenti være en mulighed.
    Fri data (på mobilen) til kr119 er vel en okay pris..

Lignende tråde

1. Erhvervs Abonement?
    By ARSH in forum Arkiverede tråde
    Svar: 16
    Seneste indlæg: Fri May 08, 2009, 13:19
  2. Abonement erfaring
    By zecH in forum Arkiverede tråde
    Svar: 2
    Seneste indlæg: Fri Apr 27, 2007, 15:32
  3. Abonement
    By dreas in forum Arkiverede tråde
    Svar: 4
    Seneste indlæg: Sun Jun 19, 2005, 12:15
  4. opsige debitel abonement
    By pladtist in forum Arkiverede tråde
    Svar: 18
    Seneste indlæg: Thu Feb 24, 2005, 14:43
  5. A1000 med andet abonement ??
    By Troels_s in forum Arkiverede tråde
    Svar: 11
    Seneste indlæg: Thu Nov 25, 2004, 15:45

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.