Min mor har overtaget min gamle Samsung Nexus S og hun valgte så (lidt ufrivilligt) at give den et bad.
Efter at have rådet hende til at skille den af og lægge den til tørre nogle dage, så starter den fint op og alt ser ud til at virke bortset fra, at der ikke er noget mobilnetværk.
Det kan jo være antennen, men det kan også være andre ting...
Men er der nogen, der har nogen idé om, hvor vidt det overhoved kan betale sig at få fejlsøgt dette og udskiftet den defekte del (hvis det ellers kan lade sig gøre)?
Umiddelbart vil jeg slet ikke mene det kan betale sig at få det fikset, medmindre I kender nogen privat som kan klare det. Hvis hun er glad for Nexus S, så vil jeg gætte på hun kan købe en udmærket brugt for samme pris som det vil koste at få lavet den druknede.
Men umiddelbart ser det ikke ud til, at jeg kan hente noget derinde?
Når jeg trykker på DOWNLOAD så kommer jeg bare ind til, hvor jeg kan uploade filer.
Mange tak for det. Jeg kom ellers vidt omkring i min søgning efter din guide. Der var blandt andet noget med Villy Søvndal som en bruger med samme navn havde kommenteret på hos BT.
Jeg sender det fluks videre til min mor, så hun kan prøve det af. Vi sidder desværre i hver sin ende af landet.
Bookmarks