|
|
-
Emner: 221,427
-
-
Medlemmer: 41,589
Velkommen til vores nyeste medlem, nielssteen

-
Fri Jul 06, 2012, 15:29
Juniorbruger
Køn:

I tvivl ang hvilken mobil jeg skal ha
Hejsa står og skal ha ny mobil men er i tvivl om hvilken af monoklerne jeg skal ha. Valget er mellem Samsung Galaxy s3 eller en htc x one. Hvad mener i
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?5ur2w4
Sent from my iPhone 4s
using Tapatalk
-
Fri Jul 06, 2012, 15:35
Sv: I tvivl ang hvilken mobil jeg skal ha
 Oprindelig postet af nrok
Hejsa står og skal ha ny mobil men er i tvivl om hvilken af monoklerne jeg skal ha. Valget er mellem Samsung Galaxy s3 eller en htc x one. Hvad mener i
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?5ur2w4
Sent from my iPhone 4s
using Tapatalk
Jeg har haft begge, og jeg vil sige sgs3, da htc one x, hurtig kan blive sløv og langsom og sense har det tit med at genindlæse når mobilen har været brugt meget...
Hvis du vil have din profil lukket, ændret brugernavn eller bare vil i kontakt med moderatorteamet, kan du sende os en mail, ved at trykke HER
-
Fri Jul 06, 2012, 15:37
Juniorbruger
Køn:

Sgs 3 slår oneX på alt udover måske design (design er dog en smagssag i sidste ende). Og så er der tilsyneladende mange, der har haft en masse bøvl med One X pga nogle hardware fejl.
-
Fri Jul 06, 2012, 15:37
Normal bruger
Køn:

uha da har selv haft one x supper god smartphone om en del har haft problemmer med den, kan jeg ikke genkende på den jeg havde kørte supper og alle også gs3 har haft problemmer kan man jo læse her inde så prøv dig frem men sg3 skulle være den bedste på markedet på de test man læser. køb den eller one x på den blå avis der sparre du en del penge for mange af dem er kun nogle få uger eller mdr gamle da folk har prøvet dem og vil prøve noget andet.jeg solgte min one x og købte lumia 900 supper god smartphone 3300 hos elgiganten og det er den bedste smartphone jeg har haft prøvede både lumia og sg3 hos elgiganten og lumia 900 fik mit valg og det har jeg ikke fortrudt.
Last edited by Leif Hansen; Fri Jul 06, 2012 at 15:44.
-
Fri Jul 06, 2012, 15:39
Juniorbruger
Køn:

Oprindelig postet af knudsen81
Jeg har haft begge, og jeg vil sige sgs3, da htc one x, hurtig kan blive sløv og langsom og sense har det tit med at genindlæse når mobilen har været brugt meget...
Den har også et mindre batteri end sgs3.
-
Fri Jul 06, 2012, 16:46
Juniorbruger
Køn:

Okay tak for jeres svar må ned i butikken og prøve dem
Sent from my iPhone 4s
using Tapatalk
-
Sat Jul 07, 2012, 8:10
Juniorbruger
Køn:

Skal lige hører jer som har Samsung weather wigdet opdatere den selv position hvor man befinder sig. Ved min gamle lg gjorde ikke.
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?pqpotv
Sent from my iPhone 4s
using Tapatalk
-
Sat Jul 07, 2012, 8:42
Normal bruger
Køn:

Oprindelig postet af nrok
Skal lige hører jer som har Samsung weather wigdet opdatere den selv position hvor man befinder sig. Ved min gamle lg gjorde ikke.
Det gør den - og ellers findes der jo et hav af alternativer. Personligt synes jeg ikke godt om den preinstallerede vejr widget.
-
Sat Jul 07, 2012, 8:57
 Oprindelig postet af Ismo
Den har også et mindre batteri end sgs3.
Derfor kan den fint holde 1½-2 dage alligevel det kniber vist med SGS3, min nevø´s holder knap 1 dag.
Køb den du syntes bedst om de er ligegode/ringe, Om det er ONe X eller SGS3 de har alle problemer, eks er der bare en hel tråd på mange sider om SGS´s fejl og mangler
-
Sat Jul 07, 2012, 9:01
Normal bruger
Køn:

Oprindelig postet af klander6624
Derfor kan den fint holde 1½-2 dage alligevel det kniber vist med SGS3, min nevø´s holder knap 1 dag.
Køb den du syntes bedst om de er ligegode/ringe, Om det er ONe X eller SGS3 de har alle problemer, eks er der bare en hel tråd på mange sider om SGS´s fejl og mangler 
Det kommer jo så meget an på hvordan dit brugsmønster er. Nogle gange kan jeg køre 2 dage på en opladning på min SGS3, og andre gange mindre alt afhængig af hvor meget GPS, radio osv. jeg har haft gang i.
-
Sat Jul 07, 2012, 11:34
 Oprindelig postet af Spionas
Det kommer jo så meget an på hvordan dit brugsmønster er. Nogle gange kan jeg køre 2 dage på en opladning på min SGS3, og andre gange mindre alt afhængig af hvor meget GPS, radio osv. jeg har haft gang i.
Det er nemlig helt rigtigt !! men med ca knap 1 time tale - 1½ time træning med Endomondo "GPS" med musik - 10 - 15 sms - lidt surfing på nettet holder den fint 1½ dag sidste gang jeg kikkede havde den kørt 1 dag og 19 timer og 47 min og der var der 19 % tilbage, så jeg er tilfreds...Min Nevø´s SGS3 klare ikke så meget med samme forbrug selv om den et SUPER batteri hvorfor ved jeg ikke den burde jo, men Samsung og så software det er ikke altid lige godt. Så måske nogle opdate vil hjælpe.
Lignende tråde
-
By Crazyyoo in forum Android forum
Svar: 2
Seneste indlæg: Wed May 25, 2011, 19:48
-
By Rehman in forum Generel mobildebat
Svar: 0
Seneste indlæg: Mon Jun 18, 2007, 18:15
-
By Oskar Mosumgaard in forum Generel mobildebat
Svar: 5