Facebook
Nyheder
Lige Nu
184 Aktive brugere
  • 46 medlemmer
  • 138 gæster
Statistik
  • Emner: 230,249
  • Medlemmer: 42,525
Velkommen til vores nyeste medlem, olgaptacek

Side 2 af 2 FørstFørst 12

Viser søgeresultater 31 til 58 ud af 58
    SUPERbruger
    Livet er her ;)
    Bjarke Hansen's Avatar
    23. Aug 08
    Alder
    32

Standard Sv: 3 genindføre mobiltilskud :-)

Citat Oprindelig postet af potpot Vis indlæg
    At 3 genindføre det system må være fordi de har mistet for mange kunder og er blevet desperate efter flere kunder.
    //pot
    Jeg synes selv de har nævt at det har gjort de har mistet "kontakten til kunderne" og har solgt mange abonnementer... Den udtagelse siger mig at det er butikkerne der har svært ved at løbe rundt og folkt ikke kommer ind i så meget som førhen for at købe mobiltelefon...

Det mysiske er så at det nye abonnement med tilskud kun gælder ONLINE..og så giver det stadig ikke mening, hvis det er fordi man vil have kontakt til kunderne i deres butikker...hm hm hm

Supermod apollo14dk's Avatar
    13. Jan 06
    Bopæl

Nordsjælland
    Alder
    40

Citat Oprindelig postet af bjarkehansen Vis indlæg
    Jeg synes selv de har nævt at det har gjort de har mistet "kontakten til kunderne" og har solgt mange abonnementer... Den udtagelse siger mig at det er butikkerne der har svært ved at løbe rundt og folkt ikke kommer ind i så meget som førhen for at købe mobiltelefon...

Det mysiske er så at det nye abonnement med tilskud kun gælder ONLINE..og så giver det stadig ikke mening, hvis det er fordi man vil have kontakt til kunderne i deres butikker...hm hm hm
    3 har mistet kunder, og vi snakker rigtig mange kunder, det er vel derfor de indfører det igen. De kan jo ikke være med på abonnementsprisen, så må de ty til andre midler.

Det eneste der kommer til at ske, er at vi ser endnu en dræbende priskrig herhjemme, og så længe det kører sådan, får vi altså ikke bedre dækning, man kan ikke både smide penge efter forbrugerne, og netværk på en gang.

Så jeg kan sagtens forstille mig, at vi ser udbydere som kommer til at lave en Telia/Telenor sammenlægning, eller helt lukker.
    Full time Can. El. Godt. med hang til Macbook Pro 2,4 GHz - HTC One - iPad Mini - Samsung S4 Active

Juniorbruger
    04. Dec 07
    Alder
    30

Citat Oprindelig postet af danish Vis indlæg
    Så kan man se 3 nye priser og der kan man jo se total prisen er blevet en del billigere, så kan ikke se at dette ikke er til glæde for alle med genindførslen af tilskud til mobiler...

Samsung Galaxy 3 er f.eks faldet 800 kr og er pt landets billigste hos 3.
    Nej.
    http://www.mobilpriser.dk/mobiler/sa...lid.5941/?bc=1

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    Lund's Avatar
    03. Mar 03
    Bopæl

Østjylland
    Alder
    36

Det er da fedt, lige hvad vi manglede.
    Som kunde hos 3 så er jeg godt tilfreds. Elsker at lave en god handel og det må man sige det er.
    Bare ærgerligt at deres udvalg af mobiler er så lille.
    Mvh Lund

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    hotpop's Avatar
    16. Nov 10
    Bopæl

Tyskland

Citat Oprindelig postet af Lund Vis indlæg
    Det er da fedt, lige hvad vi manglede.
    Som kunde hos 3 så er jeg godt tilfreds. Elsker at lave en god handel og det må man sige det er.
    Bare ærgerligt at deres udvalg af mobiler er så lille.
    Med 22 stk. er der vist en for alle ...!
    At jeg er ansat ved et større teleselskab, er ikke det samme som at sige at firmaet er dansk!

Normal bruger
    08. Apr 12

Citat Oprindelig postet af vortexio Vis indlæg
    JO med mindre du søger et skuffe abonnement.. 3 er KLART billigt med den med masse af taletid, data, datadeling mm

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Bobby's Avatar
    10. Apr 04
    Alder
    45

JO med mindre du søger et skuffe abonnement.. 3 er KLART billigt med den med masse af taletid, data, datadeling mm
    Apropos datadeling - Nu kan man kun få ÉT ekstra SIM-kort, til datadeling, mod førhen to stk. Bummer :-/

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    mobiljunkie's Avatar
    24. Dec 06
    Bopæl

Odense N
    Alder
    42

Mon ikke bare 3 laver en "telenor" og indfører tilskud hver gang de mangler kunder? Telenor har jo en on/off knap på deres dobbeltdeal abb.

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    MrBlom's Avatar
    22. Jan 11
    Bopæl

Esbjerg N
    Alder
    24

Standard

Citat Oprindelig postet af mobiljunkie Vis indlæg
    Mon ikke bare 3 laver en "telenor" og indfører tilskud hver gang de mangler kunder? Telenor har jo en on/off knap på deres dobbeltdeal abb.
    Bare de så tænder for knappen når jeg mangler ny mobil så

Sent from my iPhone using Tapatalk
    iPad Mini (Black) - Macbook Air MD760 - HTC ONE (Black) - Pebble Smartwatch (Black) - Er på whitelisten (8 +'er)

Aktiv bruger
    Jeg sover her

09. Mar 10

Er sikker på, at 3 ikke indfører tilskuddet fordi de har lyst til at smide om sig med penge, men fordi deres kunder udebliver. Uden tilskud kan jeg virkelig heller ikke se, hvorfor man skulle vælge 3. Dyre abonnementer, dårlig kundeservice, ustabilt net... Fordele? Ingen.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    hotpop's Avatar
    16. Nov 10
    Bopæl

Tyskland

Hvorfor skulle et selskab ikke også gøre det?
    Kig lige hvor stort danmark er, og hvor mange teleselskaber der er til lille danmark.
    At jeg er ansat ved et større teleselskab, er ikke det samme som at sige at firmaet er dansk!

Aktiv bruger
    Jeg sover her

20. Nov 07

Det er faktisk nemt seriøst. Vi danskere er blevet forkælet med ALT for billig telefoni i forhold til vores naboer og synes det er ok priserne på telefoni er lidt højere også der kommer tilskud og konkurrence på terminaler igen..
    Gider sgu ikke betale for alle de kællinger der snakker 20-50 timer om mdr. Vil de snakke så meget må se betale hvad det koster og jeg dør ikke af at betale lidt mere og det er der jo hellere ikke andre der gør.. Synes stadig det er billigt at skulle betale 100 kr mere for den omtalte pakke fra på mandag for folk tror sgu snart ALT er gratis...
    Omvendt gider jeg sgu da ikke betale overpris på mobiltelefoni for at du kan få dig en ny mobil hver 6 måned.
    Vil du have en ny mobil må du betale hvad det koster! Eller gælder det kun alle andre?

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    42

Standard

Citat Oprindelig postet af michaelfalk Vis indlæg
    Omvendt gider jeg sgu da ikke betale overpris på mobiltelefoni for at du kan få dig en ny mobil hver 6 måned.
    Vil du have en ny mobil må du betale hvad det koster! Eller gælder det kun alle andre?
    Nu er virkelighedens verden lidt mere kompliceret.

Hvad med direktørens løn? Hans bil? Momsen? Toiletpapir?

Du kan ikke sige at dine penge går til at betale for alle andres mobil forbrug. Teleselskabet regner en pris ud hvor de får overskud. Det beløb er uændret lige meget hvor mange kunder de har.

Sendt fra min GT-N7000 med Tapatalk2

Aktiv bruger
    Jeg sover her

05. Mar 03
    Bopæl

Glostrup

Der er jeg ganske enig, nye telefoner må man selv betale for. Vil hellere skifte telefon hvert 3. år (uden tilskud) som det er nu for mit vedkommende og så betale en lavere pris for tale sms osv.
    Med venlig hilsen

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Citat Oprindelig postet af John Doe Vis indlæg

Du kan ikke sige at dine penge går til at betale for alle andres mobil forbrug. Teleselskabet regner en pris ud hvor de får overskud. Det beløb er uændret lige meget hvor mange kunder de har.

Så hvis et teleselskab har 2000 kunder får de stadig overskud?!

Aktiv bruger
    Jeg sover her

13. Jun 09

Standard

Tråd 42 og 44 i har jo rig mulighed for at betale fuld pris for mobil og billig abb hos lavprisselskaberne og dem der vil ha billig mobil men gerne betaler et dyrt abb går til 3 men nej i skal klage som om det er en ret at bli kunde hos 3 i kender vilkårene de har været der hele tiden så det kan ikke komme bag på jer....//pot

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    Lund's Avatar
    03. Mar 03
    Bopæl

Østjylland
    Alder
    36

Så er der lige bestilt endnu en billig mobil til samlingen (htc one s) og mit hovednummer er forlænget i 6, med dejlig meget data og taletid.

Fik endda yderligere 260 kr i rabat via den fordelsrabat man sparer op hver måned, ved at være god kunde.

Var ellers ved at smutte fra 3, men nu kender vi dem heldigvis igen.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    42

Standard

Citat Oprindelig postet af snuden Vis indlæg
    Så hvis et teleselskab har 2000 kunder får de stadig overskud?!
    Ja hvis administrationen er lille nok

Ellers må man prissætte sine ting så man får flere kunder i butikken.

Hvis jeg tager 250 kroner for at pudse vinduer ved en kunde, og mine konkurrenter tager 100, så kan du nok forstå at enten får jeg ingen kunder eller også må jeg revidere min prissætning.

Udbud og efterspørgsel.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Ja hvis administrationen er lille nok

Ellers må man prissætte sine ting så man får flere kunder i butikken.

Hvis jeg tager 250 kroner for at pudse vinduer ved en kunde, og mine konkurrenter tager 100, så kan du nok forstå at enten får jeg ingen kunder eller også må jeg revidere min prissætning.

Udbud og efterspørgsel.

Så hvis et teleselskab allerede har brugt 7 milliarder kr og kun har 2000 kunder og en meget lille administration...så kan det stadig give overskud?

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    42

Standard

Så hvis et teleselskab allerede har brugt 7 milliarder kr og kun har 2000 kunder og en meget lille administration...så kan det stadig give overskud?
    Har et teleselskab brugt 7 mia. så har de ikke en meget lille administration........

Spænd hjelmen og kom ind i kampen, ikke?

Hvis jeg køber en lamborghini som pudser bil, en stige af det pureste guld og en gummiskraber der er lavet af saft fra gummitræet der har været igennem fordøjelsessystemet på en skaldet kat, så er det nok ikke 2000 kunder jeg sigter på at få, vel?

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Har et teleselskab brugt 7 mia. så har de ikke en meget lille administration........

Spænd hjelmen og kom ind i kampen, ikke?

Hvis jeg køber en lamborghini som pudser bil, en stige af det pureste guld og en gummiskraber der er lavet af saft fra gummitræet der har været igennem fordøjelsessystemet på en skaldet kat, så er det nok ikke 2000 kunder jeg sigter på at få, vel?

Skal vi ikke bare se sandheden i øjnene. 3 er ikke at finde i DK om føje år. Gælden er for stor ifht. omsætningen, de har kundeflugt, de kunne ikke hamle op med tdc, telia, telenor ved 4G auktionen og klagede endda over, at udbudsformen tilgodeså velkonsoliderede selskaber. Med deres begrænsede netværk og manglende økonomiske evne til at udbygge i samme tempo som konkurrenterne må de ty til det gamle ordsprog: Æd eller bliv ædt og det blir nok det sidste!

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    42

Skal vi ikke bare se sandheden i øjnene. 3 er ikke at finde i DK om føje år.
    Set fra et kundeservicemæssigt synspunkt: heldigvis ja.

Set fra et konkurrencemæssigt synspunkt: desværre ja.

Aktiv bruger
    Jeg sover her

05. Mar 03
    Bopæl

Glostrup

Tråd 42 og 44 i har jo rig mulighed for at betale fuld pris for mobil og billig abb hos lavprisselskaberne og dem der vil ha billig mobil men gerne betaler et dyrt abb går til 3 men nej i skal klage som om det er en ret at bli kunde hos 3 i kender vilkårene de har været der hele tiden så det kan ikke komme bag på jer....//pot
    Jeg klager ikke jeg skriver bare min mening, der er forskel...
    Med venlig hilsen

Aktiv bruger
    Jeg sover her

20. Nov 07

Det er noget sludder - hvis mobilselskabet forærer mobiltelefoner væk, skal de penge ind andre steder. Og der er kun én til at betale og det er kunderne.
    Og sådan glder det også direktørens bil og løn, men den udgift findes nu uagtet selskabet giver tilskud eller ej!
    Så jo - så enkelt er det faktisk! Der er intet der er gratis i denne verden.

Aktiv bruger
    Jeg sover her

20. Nov 07

Hvem klager?? Det er et debat forum og vi har lige så stor ret til at give vores mening tilkende som alle andre.

Aktiv bruger
    Jeg sover her

13. Jun 09

Standard

Hvem klager?? Det er et debat forum og vi har lige så stor ret til at give vores mening tilkende som alle andre.
    Jo tak men at klage bare for at klage er ikke debat. Nu har 3 altid i de år jeg har været kunde gjort som de gør og at de genindføre det må de vil om. I øvrigt må jeg så også komme med min mening lige som dig 😏

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    42

Standard

Det er noget sludder - hvis mobilselskabet forærer mobiltelefoner væk, skal de penge ind andre steder. Og der er kun én til at betale og det er kunderne.
    Og sådan glder det også direktørens bil og løn, men den udgift findes nu uagtet selskabet giver tilskud eller ej!
    Så jo - så enkelt er det faktisk! Der er intet der er gratis i denne verden.
    Vi er rørende enige!

Hvis et firma giver gratis ting ti deres kunder, så er det med den overvejelse, at kunden i sidste ende giver et dækningsbidrag. Ellers er der ikke økonomi i det. Og ja, de er kun kunderne til at betale. Men hvis selskabet ikke giver gratis ting får de et større dækningsbidrag pr. kunde, men får de et større DB totalt set hvis de dermed får færre kunder?

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    John Doe's Avatar
    28. Nov 07
    Bopæl

Nordjylland
    Alder
    42

Standard

Du kan kun se på hvad der skal til for at generere det største DB, ikke hvem der betaler hvad.

Ligesom med reklame. Det kan undlades, men kan reklamer generere et større DB så må man overveje om det er prisen værd.

Lignende tråde

1. 3 presses til at genindføre mobiltilskud
    By admin in forum Nyhedsartikler
    Svar: 0
    Seneste indlæg: Thu Jul 05, 2012, 15:00
  2. Mobiltilskud genindføres
    Seneste indlæg: Thu Jul 05, 2012, 15:00
  3. 3 fjerner mobiltilskud og erklærer priskrig
    Seneste indlæg: Tue May 01, 2012, 10:00
  4. Vil Samsung genindføre
    Seneste indlæg: Wed Apr 25, 2012, 14:40
  5. Telmore vil give flere mobiltilskud
    By ZaroX in forum Generel mobildebat
    Svar: 74
    Seneste indlæg: Wed Oct 26, 2005, 9:56

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.