Facebook
Nyheder
Lige Nu
107 Aktive brugere
  • 44 medlemmer
  • 63 gæster
Statistik
  • Emner: 234,232
  • Medlemmer: 43,050
Velkommen til vores nyeste medlem, Curt

Viser søgeresultater 1 til 9 ud af 9
    Nybegynder
    Ny på Mobildebat.dk

01. Jul 12
    Alder
    22

Standard Hej folk jeg har et problem med min iphone

Hej folk jeg har et problem med min iphone vil lige fortælle hvordan det skete det hele ..

min iphone fejlede ingenting fra to måneder siden og jeg gik og ønskede at for lavet min iphone om til guld kantene på iphonen og en guld home knap. så fandt jeg en butik der ville lave det for mig for 300,- vil lige sige det normelt koster mere men det var fordi jeg havde købt delene selv fra internet så de vil lave det for mig til 300.- jeg fik den efter 3 dage og min mobil åbnede og slukkede af sig selv jeg gik med mobilen tilbage til dem igen og ved ikke hvad de laver men efter 2 dage begynder den igen og åbne og slukke efter nogen dage fandt jeg også ud af at flash på bagsiden også ikke virker jeg tog ud til butiken igen og de sage at det ikke var noget med dem og gøre at det var en system fejl hvad skal jeg gøre lige nu min iphone virker slet ikke den er helt død kan slet ikke åbne den nu kun når jeg skal oplader den men så skluker den efter 5 min. og vil ikke give mange penge på at for lavet den så er der nogen der kender en god service sted eller kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ?

mvh Liva

Normal bruger Tullepigen90's Avatar
    26. Aug 10
    Bopæl

Jylland
    Alder
    23

Standard

Det er sådan det kan gå, når man gør noget med sine dyrebar iPhone på amatørbasis?! Få en professionel og kompetent til at kigge på den..
    Nanna (Tullepigen90)

iPhone 4S - 16 GB (sort)
    iPad 2 - 16 gb+wifi (hvid)

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

04. Mar 03
    Bopæl

Roskilde
    Alder
    52

Standard

[Only registered and activated users can see links. ]

Sent from my iPad using Tapatalk HD
    (46+ handler her på MD)

iPad Air 16 GB LTE
    Justfone - Privat
    TDC - Arbejde

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    zzup's Avatar
    10. Oct 07
    Bopæl

Fredericia
    Alder
    27

Standard Sv: Hej folk jeg har et problem med min iphone

Citat Oprindelig postet af livaa-dk Vis indlæg
    Hej folk jeg har et problem med min iphone vil lige fortælle hvordan det skete det hele ..

min iphone fejlede ingenting fra to måneder siden og jeg gik og ønskede at for lavet min iphone om til guld kantene på iphonen og en guld home knap. så fandt jeg en butik der ville lave det for mig for 300,- vil lige sige det normelt koster mere men det var fordi jeg havde købt delene selv fra internet så de vil lave det for mig til 300.- jeg fik den efter 3 dage og min mobil åbnede og slukkede af sig selv jeg gik med mobilen tilbage til dem igen og ved ikke hvad de laver men efter 2 dage begynder den igen og åbne og slukke efter nogen dage fandt jeg også ud af at flash på bagsiden også ikke virker jeg tog ud til butiken igen og de sage at det ikke var noget med dem og gøre at det var en system fejl hvad skal jeg gøre lige nu min iphone virker slet ikke den er helt død kan slet ikke åbne den nu kun når jeg skal oplader den men så skluker den efter 5 min. og vil ikke give mange penge på at for lavet den så er der nogen der kender en god service sted eller kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ?

mvh Liva
    Først og fremmest: Kommaer og punktummer er gratis på dette forum.

Derefter ville jeg nok finde et sted, som kan lave din telefon, eventuelt et andet sted hvor du har fået skiftet dine dele. Evt der som "Nr 3" anbefaler.
    Seneste mobiler: n95, HTC HD, HTC Magic, Iphone 3gs 32gb, Iphone 4 32 gb, HTC 8X og iPhone 5

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

12. Oct 05
    Bopæl

Odense C
    Alder
    32

hold nu kæft hvor er i alle dog bagkloge... der er jo ingen der decideret hjælper udover at kommentere at hun mangler punktum og komma?

Du har desværre trukket det korte strå, man skal aldrig skifte til guld eller andet fis som ikke er originalt. hvis den tænder og slukker, så prøv at gendan hvis du ikke har prøvet det. Det som er det dumme her, er at din garanti er væk. det er dem som har lavet den som har problemet. du kan klage over deres arbejde hos forbrugerklagenævnet.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    35

Citat Oprindelig postet af elmkvist Vis indlæg
    hold nu kæft hvor er i alle dog bagkloge... der er jo ingen der decideret hjælper udover at kommentere at hun mangler punktum og komma?

Du har desværre trukket det korte strå, man skal aldrig skifte til guld eller andet fis som ikke er originalt. hvis den tænder og slukker, så prøv at gendan hvis du ikke har prøvet det. Det som er det dumme her, er at din garanti er væk. det er dem som har lavet den som har problemet. du kan klage over deres arbejde hos forbrugerklagenævnet.
    Og de vil så kunne sige at det er de reservedele som er dårlige og skyld i problemerne.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

12. Oct 05
    Bopæl

Odense C
    Alder
    32

Citat Oprindelig postet af dieseldk Vis indlæg
    Og de vil så kunne sige at det er de reservedele som er dårlige og skyld i problemerne.
    kan ikke se hvordan metaldele skal kunne påvirke "systemet" .det er jo dårligt lavet.

Aktiv bruger
    Jeg sover her

05. Aug 08

Hvorfor ikke få de originale dele sat på igen og så bare sende den til rep som om der ikke var sket noget?

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    Nightfall's Avatar
    05. Oct 07
    Bopæl

Copenhagen
    Alder
    29

Citat Oprindelig postet af fantasies Vis indlæg
    Hvorfor ikke få de originale dele sat på igen og så bare sende den til rep som om der ikke var sket noget?
    Folk der sidder med den slags til dageligt og skal lave den slags ting, kan godt se der er blevet pillet.
    Belive you will do great and you will

Lignende tråde

1. Hej alle, kan i hjælpe mig med at få Siri på min iPhone 4
    By Teletoppen in forum Jailbreak & unlock
    Svar: 24
    Seneste indlæg: Tue Feb 28, 2012, 21:38
  2. hej jeg har et spørgsmål :)
    By Tsoerensen in forum Android forum
    Svar: 1
    Seneste indlæg: Sat Jun 04, 2011, 13:20
  3. Har lige modtaget min Iphone - men har et problem
    By Hornbek in forum Arkiverede tråde
    Svar: 2
    Seneste indlæg: Sat Apr 05, 2008, 13:18
  4. Svar: 5
    Seneste indlæg: Sat Oct 01, 2005, 18:42

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.