FLERE
Kan man ikke indstille en iPhone 4s til at give mulighed for at besvare eller afvise hver gang, man bliver ringet op. Som det er nu, så kan jeg kun vælge at besvare, når telefonen ringer mens skærmen har været låst. Bliver jeg derimod ringet op, mens skærmen er tændt, så kan jeg vælge om jeg vil besvare eller afvise. Jeg har jailbreaket min telefon, så hvis det er noget, der kun kan lade sig gøre ved jb, så er det ikke noget problem.
Nokia:2110-3210-3310-8210-8310-6610-6230-6230i Startac 85 SE:W810i-W580i-W660i-W890i-X10 mini-Xperia Ray SGH-E250, LG:KE800, HTC Legend-Wildfire S Iphone 4s
Prøv at trykke to gange på tænd/slukknappen når du modtager et opkald, virker både med og uden tastaturlås.
Macbook Pro 2,4 GHz - HP Pavillion DV3-2390 - Iphone 4s - iPad 2 - Nokia Lumia 800 Husk vores søgemaskineHvis du vil have din profil lukket, ændret brugernavn eller bare vil i kontakt med moderatorteamet, kan du sende os en mail, ved at trykke HER
Tak. Søreme om ikke man får afvist opkaldet på den måde.
Oprindelig postet af sælgeren Tak. Søreme om ikke man får afvist opkaldet på den måde. Og hvis du kun trykker én gang, så slår du lyden/vibratoren fra ved det enkelte opkald, hvis du nu bare vil lade folk tro at du ikke er ved telefonen
iPhone 5 6.1 JB | Asus N56VZ | B&W P5
Ja eller tryk på volumen knappen på siden. Så slår den også lyden fra. Bedre løsning end at afvise et opkald da folk så ved du har afvist dem
SX1 - Telmore
Forum Regler
Bookmarks