|
|
-
Emner: 222,276
-
-
Medlemmer: 41,672
Velkommen til vores nyeste medlem, kamranp

-
Fri Jun 22, 2012, 18:18
Erfaren bruger Kommer ofte
Køn:

Hvad er forventningerne til Jelly Bean ?
Hej
Nu kunne jeg måske Google det, men så kommer der nok en million sider, men er der nogen steder en elle anden form for opsamling på hvad Android users ønsker sig med den nye udgave ?
Og hvad siger i herinde ?
-
Fri Jun 22, 2012, 18:31
 Oprindelig postet af gubbi
Hej
Nu kunne jeg måske Google det, men så kommer der nok en million sider, men er der nogen steder en elle anden form for opsamling på hvad Android users ønsker sig med den nye udgave ?
Og hvad siger i herinde ?
diti fuktion og gratis google navigation. og så forventer jeg noget vildt. men regner med en kæmpe skuffelse. men håber selvfølgelig 
sendt fra min gamle htc Legend.
-
Fri Jun 22, 2012, 20:13
Sv: Hvad er forventningerne til Jelly Bean ?
 Oprindelig postet af wap3000
diti fuktion og gratis google navigation. og så forventer jeg noget vildt. men regner med en kæmpe skuffelse. men håber selvfølgelig
HTC Legend..? hvad sker der for dig.?
Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.
-
Fri Jun 22, 2012, 20:26
Spørger af ren uvidenhed, og ikke af hån, med google navi tbt er da allerede gratis nu?
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
Mobil: Samsung Galaxy S4("sort")
Tablet: Asus Transformer Prime(grå)
-
Fri Jun 22, 2012, 20:27
Jeg har en gammel Magic liggende i skuffen, måske man skulle finde den frem igen.
Sendt fra SGN
-
Fri Jun 22, 2012, 20:29
 Oprindelig postet af Patris
Spørger af ren uvidenhed, og ikke af hån, med google navi tbt er da allerede gratis nu?
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
nå Ja Ja, men lidt aller Nokia drive. så man ikke skal bruge data, mere det jeg mener.. for Ja det er til dels gratis men Prøv lige at køre gennem USA med det og se hvor gratis det så er 
-
Fri Jun 22, 2012, 20:33
Juniorbruger
Køn:

Jeg forventer først og fremmest en slags "game center", en slags assistent som Siri og Chrome som stock browser.
De tre ting der og nogle BUG-fixes og layout ændringer er jeg godt tilfreds
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
-
Fri Jun 22, 2012, 21:44
Normal bruger
Køn:

nå Ja Ja, men lidt aller Nokia drive. så man ikke skal bruge data, mere det jeg mener.. for Ja det er til dels gratis men Prøv lige at køre gennem USA med det og se hvor gratis det så er
Man kan da sagtens preloade de områder man vil køre i, så det virker uden data, besværligt, men det kan lade sig gøre 
Se f.eks. denne video : http://www.youtube.com/watch?v=14zoQFZZm8s
-
Fri Jun 22, 2012, 22:00
 Oprindelig postet af John H
Ja ved jeg. og du kan osse skrive det Send du skal hen på dit wifi inden du skal ud og køre så virker det osse, men vil nu stadig gerne have et rigtigt et som Windows Phone 8 nu får
-
Mon Jun 25, 2012, 1:34
Mobil: Samsung Galaxy S4 - GT-i9505 HDD: 64GB Class10
Rom: Omega 5.0 - XXUBMEA
Basebånd/Modem: XXUBMEA
Kernel: Stock - 3.4.0-768421
Theme: Domination 1.3
-
Mon Jun 25, 2012, 6:30
TOPbruger Sover på debatten ;)
Køn:

Come nu on. Google Maps har INTET med Android at gøre. Bare fordi at Apples programmer er integreret i iOS så er det jo ikke gældende med Android da det jo som bekendt er open-source. Man kan i USA købe Android telefoner som ikke har een eneste Google-tjeneste indbygget.
Og hvis Google vil opdaterer Maps så gør de det bare.
Sandheden er at Android kører ganske fornuftigt nu. Der kommer ikke til at være store nye revolutioner på platformen set fra Hr. og Fru Jensens side. Personligt håber jeg dog at den bliver mere udviklingsvenlig fra folk som kommer fra et MS udviklingsmiljø. F.eks. native-support for C# eller Mono indbygget. Derved tager de lidt den fordel som Windows Phone 8 ellers får og som kan være ALT-afgørende for disse platformes fremtid.
"I have no illusions. I lost them on my travels..."
-
Mon Jun 25, 2012, 21:09
Nyt google play følger med 4.1 géle bønne ? det ser sådan ud
http://androidandme.com/2012/06/appl...or-jelly-bean/
.
-
Wed Jun 27, 2012, 9:21
Jeg troede JB var Android 5.0?
Jobsøgende! Alt inden for indkøb har interesse 
-
Wed Jun 27, 2012, 11:14
 Oprindelig postet af Trentors
Personligt håber jeg dog at den bliver mere udviklingsvenlig fra folk som kommer fra et MS udviklingsmiljø. F.eks. native-support for C# eller Mono indbygget. Derved tager de lidt den fordel som Windows Phone 8 ellers får og som kan være ALT-afgørende for disse platformes fremtid.
Helt enig, det kunne være en kæmpe fordel!
Håber på optimering af brugerfladen, synes stadig man oplever lag af og til i systemet.
/Anders Bang
iPhone 5 - 16GB Black
-
Wed Jun 27, 2012, 12:22
TOPbruger Sover på debatten ;)
Køn:

Tja jeg tror vi skal over i kraftigere hardware for at løse det problem. Android har jo en Linux-kernel som er ganske kompleks og det understøtter jo ÆGTE multitasking. Så indtil hardwaren når et hvis niveau vil det altid kunne lagge lidt af og til (men jeg mener nu hardwaren er på plads i dag).
Windows Phone 8 får jo også en kompleks NT-kernel nu og tillader ægte multitasking. Det vil helt sikkert ofre den smoothnes WP7 har nu men det har så også højere hardware-krav og de tillader ikke at WP8 kan køre på eksisterende hardware. Helt sikkert fordi det ville blive en laggende oplevelse.
"I have no illusions. I lost them on my travels..."
Lignende tråde
-
By admin in forum Nyhedsartikler
Svar: 0
Seneste indlæg: Fri Jun 22, 2012, 15:00
-
Svar: 0
Seneste indlæg: Wed May 16, 2012, 11:00
-