|
|
-
Emner: 222,340
-
-
Medlemmer: 41,677
Velkommen til vores nyeste medlem, kasper6000

-
Fri Jun 22, 2012, 14:17
Samsung Galaxy S III Vs. HTC One X Vs. LG Optimus 4X HD
Hvilken ville i mene var den bedste?? 
Jeg vil nok komme til at bruge kameraet en hel del, så det må gerne være godt og så selvfølgelig en masse musik og har nogle Dr. Dre. høretelefoner.
FORZA FCK - DK mester: 93, 01, 03, 04, 06, 07, 09, 10, 11 Pokalvinder: 95, 97, 04 Royal League: 05, 06
-
Fri Jun 22, 2012, 14:42
TOPbruger Sover på debatten ;)
Køn:

Sv: Samsung Galaxy S III Vs. HTC One X Vs. LG Optimus 4X HD
Lidt svært at sige lige pt. Vi mangler GSMArenas anmeldelse af Optimus 4x HD. Men de to andre er ret veldokumenteret og gennemtestet. Kameraet på SGS3 er marginalt bedre end på HOX og det video også. Til gengæld har HOX lidt bedre billede i mørke pga. en større aperture (blænder).
Lydkvalitetsmæssigt ligger SGS3 også lidt bedre end HOX ifølge GSMArenas grundige tests.
"I have no illusions. I lost them on my travels..."
-
Fri Jun 22, 2012, 14:57
Den HTC trækker også mest og nu lidt mere hvis den er bedre til at tage billeder i mørke, da jeg godt vil bruge den under koncerter 
Men håber de snart får lavet en test på den LG.
 Oprindelig postet af Trentors
Lidt svært at sige lige pt. Vi mangler GSMArenas anmeldelse af Optimus 4x HD. Men de to andre er ret veldokumenteret og gennemtestet. Kameraet på SGS3 er marginalt bedre end på HOX og det video også. Til gengæld har HOX lidt bedre billede i mørke pga. en større aperture (blænder).
Lydkvalitetsmæssigt ligger SGS3 også lidt bedre end HOX ifølge GSMArenas grundige tests.
FORZA FCK - DK mester: 93, 01, 03, 04, 06, 07, 09, 10, 11 Pokalvinder: 95, 97, 04 Royal League: 05, 06
-
Fri Jun 22, 2012, 15:36
 Oprindelig postet af Jacob_Bentzen
Hvilken ville i mene var den bedste?? 
Jeg vil nok komme til at bruge kameraet en hel del, så det må gerne være godt og så selvfølgelig en masse musik og har nogle Dr. Dre. høretelefoner.
Jeg ville afskærme LG udelukkende på baggrund af deres ringe evne til at opdatere deres telefoner, sønnikke har arvet min Optimus 2x købt april sidste år. Allerede der lovede de update til 2.3 i juni, reelt set kom den vidst i nov, i nov. lovede de update til ICS i starten af 2012, and guess what
Personligt valgte jeg SGS3, stod også med en HTC One X, men endte med at syntes brugerfladen i Samsung var bedre end HTCens, men det er jo smagssag.
Mobil: Samsung Galaxy S4("sort")
Tablet: Asus Transformer Prime(grå)
-
Fri Jun 22, 2012, 15:56
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

Ved sådan en sammenligning bør prisen også tages i regning og p.t. koster de følgende hos Elgiganten uden abb.
SGS3 4.444,-kr
O 4x 3.333,-kr
One X 4.679,-
I det lys er O 4x fristende..
-
Fri Jun 22, 2012, 15:58
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

Opdager lige at phonearena har sammen lignet sgs3 og O4x:
http://www.phonearena.com/reviews/LG...y-S-III_id3060
-
Fri Jun 22, 2012, 17:37
Ja LG er ikke så gode til at opdatere, men det genere ikke rigtig mig.
For jeg putter selv nu ROM på og ja prisen tiltrækker helt sikkert også 
Var lige nede og kigge på dem og den LG er altså lidt lækker
-
Fri Jun 22, 2012, 17:55
 Oprindelig postet af Jacob_Bentzen
Ja LG er ikke så gode til at opdatere, men det genere ikke rigtig mig.
For jeg putter selv nu ROM på og ja prisen tiltrækker helt sikkert også 
Var lige nede og kigge på dem og den LG er altså lidt lækker 
Ja hvis opdateringer ikke er et kritikpunkt er det da en fed mobil, prisen taget i betragtning. Syntes også LG har et super design, og solidt bygget.
Custom rom er også en nødvendighed med LG, kørte fra jan til maj med Custom ics, uden video virkede grundet hw understøttelse. Lidt halvt at undvære funktioner fordi man gerne vil have tidssvarende sw.
Håber du træffer det rette valg, iht. dine krav/ønsker.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
Mobil: Samsung Galaxy S4("sort")
Tablet: Asus Transformer Prime(grå)
-
Sat Jun 23, 2012, 8:01
 Oprindelig postet af Patris
Ja hvis opdateringer ikke er et kritikpunkt er det da en fed mobil, prisen taget i betragtning. Syntes også LG har et super design, og solidt bygget.
Custom rom er også en nødvendighed med LG, kørte fra jan til maj med Custom ics, uden video virkede grundet hw understøttelse. Lidt halvt at undvære funktioner fordi man gerne vil have tidssvarende sw.
Håber du træffer det rette valg, iht. dine krav/ønsker.
Ja det er problemet med custom ROM, der er altid et eller andet der ikke virker ordentligt. Det skal bare funke fra start, og lige netop derfor ville jeg fravælge LG'en. Det er simpelthen skrammel hver gang.
Lignende tråde
-
By admin in forum Nyhedsartikler
Svar: 0
Seneste indlæg: Mon May 07, 2012, 10:50
-
Svar: 0
Seneste indlæg: Sun May 06, 2012, 20:50
-