Facebook
Nyheder
Lige Nu
150 Aktive brugere
  • 53 medlemmer
  • 97 gæster
Statistik
  • Emner: 232,858
  • Medlemmer: 42,786
Velkommen til vores nyeste medlem, zaza2

Viser søgeresultater 1 til 8 ud af 8
    Erfaren bruger
    Kommer ofte

02. Oct 10

Standard Problemer med Google Authenticator

Jeg har længe brugt 2-step verification som en ekstra sikkerhed, og har brugt Google Authenticator til at danne kodeord. Det har virket fint længe, men nu bliver jeg ved med at få beskeden om, at min telefon ikke er i sync med googles server. Jeg har sync'et den flere gange og får beskeden at alt er i iorden, men alligevel virker det ikke. Er der nogle som oplever det samme ? eller har en løsning ?

POWERbruger
    Tasterne er slidt

27. Aug 06

Standard Sv: Problemer med Google Authenticator

hej
    telefon model?
    men alligevel virker det ikke
    .
    hvad virker ikke?
    er der en advarselstrekant i toppen+
    chr
    nu med oneplus one (bibob) ,Samsung note 2 4GII I9105 stanby
    prepaid sim: Europasim, orange Italy. 2degrees NZ,(udløbet send flere penge!)

POWERbruger
    Tasterne er slidt

27. Aug 06

hej
    hvis den beder om log ind på tlf igen skal du "genere" en enheds kode på pc(i gmail)
    Er det google autentificering app på mobil og du har indstalleret en opdate er der vist noget med at man skal slette den gamle før installation af den nye??
    chr
    nu med oneplus one (bibob) ,Samsung note 2 4GII I9105 stanby
    prepaid sim: Europasim, orange Italy. 2degrees NZ,(udløbet send flere penge!)

Erfaren bruger
    Kommer ofte

02. Oct 10

Jeg bruger en HTC Incredible S, med seneste version af Google Authenticator.

Ja, den gamle version er slettet inden jeg installerede den nye.

Det der ikke virker er den kode som Authenticator generere til mig, når jeg vil logge ind på en fremmed computer. Der får jeg den besked på computeren at min telefon ikke er i sync med googles server. Da koden er tidsgenereret skal min telefon og googles server være i sync. I Authenticator kan man nu synce sin mobil med googles server, hvilket jeg har gjort, men det hjælper ikke.

Jeg ved at jeg kan give den fremmedcomputer "evig" adgang ved at generere en specifik kode igennem min google profil, men det har jeg ikke lyst til.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    queen's Avatar
    27. Jun 07
    Bopæl

Randers

Måske skal du ind over din PC og have en ny kode til din mobil. - flychr har altid været min redning
    ********* Samsung F480 + galaxy tab 7" + galaxy 5 + galaxy W *********

Erfaren bruger
    Kommer ofte

02. Oct 10

Citat Oprindelig postet af queen Vis indlæg
    Måske skal du ind over din PC og have en ny kode til din mobil. - flychr har altid været min redning
    Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener her.

Jeg har på min google profil på computeren givet alle de apps jeg ofte bruger en specifik kode, så de har adgang til min google konto så jeg kun behøver at bruge mit normale password - hvilket jeg selvfølgelig også skal gøre til app'en Google Authenticator. Når jeg generer en ny specifik kode til Authenticator og indtaster den i app'en så bliver den også accepteret, og app'en kan goså fint generer en ny kode, men den bliver bare ikke accpeteret af den nye computer jeg vil logge ind på.

Men en ting som jeg har bemærket er på ens google profil, der hvor man generere de spicifikke koder, der kan man se hvornår de enkelte apps har haft adgang til ens konto. Der kan jeg se at Google Authenticator aldrig får adgang til min konto...så et eller andet er der helt galt lige med den app.

Erfaren bruger
    Kommer ofte

15. Jan 06
    Bopæl

Lejre kommune

Standard

Jeg havde samme problem og der kun at starte forfra med to trins authentiation

Jeg fandt noget på et Google forum. Har ikke haft problemer siden
    - Thomas

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    sequelae's Avatar
    12. Sep 09
    Bopæl

Viborg
    Alder
    39

Jeg har haft samme problem, da jeg havde lagt ind google authenticator (GA) på min gamle HTC DHD. Fik så ny mobil SGS III, og jeg regnet med at når google play installeret google authenticator, at det var i orden.

Nej, det var det ikke. Fik besked om at det var forskel på tidsinstillingerne på GA og Google konto. Tror det har noget med sommertid at gøre.

Guide til at fikse Google Autentificering (GA):
    1) Fjern autorisationskode fra din Google konto til GA.
    2) Fjern program - slet først cache, derefter slet programmet.
    3) Genstart din mobil
    4) Installer GA på din mobil
    5) Aktiver din GA på din mobil ved hjælp af nydannet GA autorisationskode på din Google konto

Så skulle det virke igen. Jeg havde heldigvis smidt mit mobilnummer ind på min Google konto, så jeg kunne hente autorisationskode til at komme ind for at slette autorisationskoden til GA på din mobil. Ny kode kan sende pr SMS.

Lignende tråde

1. Problemer med Google synkronisering
    By Silver Surfer in forum Android forum
    Svar: 8
    Seneste indlæg: Wed Mar 14, 2012, 11:29
  2. Problemer med 3 og Google
    By TNT in forum Android forum
    Svar: 4
    Seneste indlæg: Thu Mar 01, 2012, 22:52
  3. Problemer med Google Music
    By Frka in forum Google Play, Apps & Widgets
    Svar: 2
    Seneste indlæg: Thu Dec 15, 2011, 21:43
  4. Problemer med sync med google kalender galaxy s2
    By **Nielsen** in forum Android forum
    Svar: 5
    Seneste indlæg: Tue Jul 19, 2011, 6:12
  5. Problemer med Google Chrome
    By ronalda in forum Computere, anden teknik og mobile routere
    Svar: 1
    Seneste indlæg: Fri Aug 21, 2009, 23:28

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.