FLERE
Hej! Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ikke kan skifte side, når en tråd her på forummet har flere indlæg? Jeg har nu skiftet til dolphin browser og der er ingen problemer. Tak Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ingen der kan hjælpe Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Oprindelig postet af DGP Hej! Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ikke kan skifte side, når en tråd her på forummet har flere indlæg? Jeg har nu skiftet til dolphin browser og der er ingen problemer. Tak Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk Du burde kunne skifte på indlæg, det virker fint med den indbyggede og Chrome browser på min . Sendt fra min GT-I9300
Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.
mærkeligt.. Jeg kan overhovedet ikke se hvor jeg skifter side henne?? Men når jeg bruger dolphin browser, så kan jeg sagtens set det. Vil bare ligeså gerne bruge den browser der følger med tlf
Oprindelig postet af DGP mærkeligt.. Jeg kan overhovedet ikke se hvor jeg skifter side henne?? Men når jeg bruger dolphin browser, så kan jeg sagtens set det. Vil bare ligeså gerne bruge den browser der følger med tlf Har du overvejet Tapatalk? Suveræn forum app ... kan varmt anbefales pix
Det eneste beklædningsstykke der skulle forbydes er for små sko
Forum Regler
Bookmarks