|
|
-
Emner: 221,382
-
-
Medlemmer: 41,584
Velkommen til vores nyeste medlem, redixe

-
Sat Jun 09, 2012, 16:33
iPhone 4 levetid?
Hej MD
Jeg har en iPhone 4, som jeg har haft i snart 2 år. Idag gik den desværre i sort, jeg kan ikke tænde den. Har prøvet at sætte den til opladeren, men intet liv på den. Jeg skal nu på Mandag, ud til en Telenor butik, og have den ind til reperation igen. Det er den 3 iPhone 4, som jeg skal have til reperation, godt nok har jeg fået en ny hver gang. Men kan det virkelig passe at de ikke holder til længere i 1 år ad gangen?
Med Venlig Hilsen
Micras 
-
Sat Jun 09, 2012, 16:43
Sv: iPhone 4 levetid?
Prøvet at holde sleep og home knapperne nede samtidigt?
Levetiden kommer, imo, an på mange ting: Hvor godt man passer på den, Hvilke miljøer man færdes i(varmt, koldt, støvet), hvor godt man lader den, osv.
|iP5 32GB Black|iOS 6.1B|@3|
| iPad 3.Gen 16GB Wifi|iOS 6| MacBook Pro Retina|
Søgefunktion?LIGE HER
-
Sat Jun 09, 2012, 17:52
 Oprindelig postet af confferen
Prøvet at holde sleep og home knapperne nede samtidigt?
Levetiden kommer, imo, an på mange ting: Hvor godt man passer på den, Hvilke miljøer man færdes i(varmt, koldt, støvet), hvor godt man lader den, osv.
Hej Confferen
Det har jeg prøvet. Den er død. Den er blevet passet godt på, jeg har altid haft den i mit bæltetaske.
Med Venlig Hilsen
Micras 
-
Sat Jun 09, 2012, 18:14
 Oprindelig postet af Micras
Hej Confferen
Det har jeg prøvet. Den er død.  Den er blevet passet godt på, jeg har altid haft den i mit bæltetaske.
Okay Tjaah jeg tror lidt at du har været uheldig. Hvis jeg beholder min 4S, så håber jeg da at den minimum holder 2 år, hvis jeg ikke taber den eller lign.
|iP5 32GB Black|iOS 6.1B|@3|
| iPad 3.Gen 16GB Wifi|iOS 6| MacBook Pro Retina|
Søgefunktion?LIGE HER
-
Sat Jun 09, 2012, 19:06
 Oprindelig postet af confferen
Okay  Tjaah jeg tror lidt at du har været uheldig. Hvis jeg beholder min 4S, så håber jeg da at den minimum holder 2 år, hvis jeg ikke taber den eller lign.
Ja lidt for uheldigt. Det er den 3 mobil, som skal ind til reparation, indenfor næsten 2 år.
Last edited by Micras; Sat Jun 09, 2012 at 22:47.
Med Venlig Hilsen
Micras 
-
Sat Jun 09, 2012, 22:46
Ja lidt for uheldigt. Det er den 3 mobil, som skal ind til reparation, indenfor næsten 2 år.  (
Hej igen
Er der virkelig ingen som kan forklare mig, hvorfor den pludseligt kan gå i sort, (altså død) når den er blevet passet rigtigt så godt på. Det giver da ingen mening at den ikke kan holde til, mere end 1 år. Jeg tror ikke bare at de andre 2, også har været en "mandags modeller". Jeg synes at det er virkeligt skuffende fra Apple side. Hvis det er tilfælde at man skal give så mange penge for en iPhone, og så ikke den kan holde så lang tid, jeg har været så glad for den.
Med Venlig Hilsen
Micras 
-
Sun Jun 10, 2012, 7:05
Det kan jo være masser af fejl i elektronikken og der bliver jo solgt mange mange millioner af dem hver dag, så der vil være en del med fejl, ligesom der er i alt andet du kan købe.
Men se nu lidt lyst på det. Du får jo en ny mobil igen og 2 års ny garanti. På den måde kan du have en ny mobil, resten af livet. GRATIS!
-
Sun Jun 10, 2012, 9:13
 Oprindelig postet af Lund
Det kan jo være masser af fejl i elektronikken og der bliver jo solgt mange mange millioner af dem hver dag, så der vil være en del med fejl, ligesom der er i alt andet du kan købe.
Men se nu lidt lyst på det. Du får jo en ny mobil igen og 2 års ny garanti. På den måde kan du have en ny mobil, resten af livet.  GRATIS!
Hej Lund
Ahh det tror jeg nu næppe på at jeg får. Hvor har du læst det henne?
Med Venlig Hilsen
Micras 
-
Sun Jun 10, 2012, 9:18
Hej Lund
Ahh det tror jeg nu næppe på at jeg får. Hvor har du læst det henne?
Hvergang den bliver ombyttet er der 2 års garanti på den.. Nyt imei = ny garanti
Seneste mobiler: n95, HTC HD, HTC Magic, Iphone 3gs 32gb, Iphone 4 32 gb, HTC 8X og iPhone 5
"I could never own a Samsung, I´m creative..."
-
Sun Jun 10, 2012, 9:36
 Oprindelig postet af zzup
Hvergang den bliver ombyttet er der 2 års garanti på den.. Nyt imei = ny garanti
Hej Zzup
Jamen man får da en ny garatibevis, hver gang man får en mobil ombyttet vel. Det har jeg ikke fået de 2 gange.
Med Venlig Hilsen
Micras 
-
Sun Jun 10, 2012, 10:44
Hvis den bliver ombyttet, får du en seddel med fra "værkstedet", hvor det vil fremgå om enheden er ombyttet og evt det nye imeinummer.
Sådan foregår det ved 3, hvis du får om redurbished enhed retur
-
Sun Jun 10, 2012, 12:01
 Oprindelig postet af 103pedersen
Hvis den bliver ombyttet, får du en seddel med fra "værkstedet", hvor det vil fremgå om enheden er ombyttet og evt det nye imeinummer.
Sådan foregår det ved 3, hvis du får om redurbished enhed retur
Hej 103Pedersen
De 2 gange som jeg har fået den repareret/ombyttet, hos Telenor. Har jeg fået en seddel med, om de er blevet ombyttet. Er de papir et ny kvittering?
Med Venlig Hilsen
Micras 
-
Sun Jun 10, 2012, 12:27
Ja, den seddel og så selvfølgelig den originale købskvittering, vil være dit reklamations- og garatibevis
Lignende tråde
-
By z-o-r-r-o in forum iPhone & iPad
Svar: 11
Seneste indlæg: Sun Jan 10, 2010, 20:42
-
By jeb1982 in forum iPhone & iPad
Svar: 4
Seneste indlæg: Sun Jun 21, 2009, 19:26
-
By Ismailaslam in forum iPhone & iPad
Svar: 27