|
|
-
Emner: 221,571
-
-
Medlemmer: 41,604
Velkommen til vores nyeste medlem, Henk Green

-
Sat Jun 09, 2012, 13:33
Normal bruger
Køn:

SGS 2 vil ikke opdatere
Hej folkens
Jeg har lige fået købt en brugt sgs2, men jeg kan ikke få den til at opdatere til ics.
Den kører på nuværerende tidspunkt 2.3.3 og når jeg går ind i "check for updates" siger den bare "connection faild".
Nogen der ved hvad der er galt? Ellers finder der en anden måde man kan opdatere den på?
-
Sat Jun 09, 2012, 13:48
Erfaren bruger Kommer ofte
Køn:

Sv: SGS 2 vil ikke opdatere
Gør det igennem kies via pc
[ MacBook Pro 13" i5 Unibody ] [ iPhone 6 White ] [iPad 4 Black] [Apple TV 160 GB]
På Whitelisten +++++++ 
-
Sat Jun 09, 2012, 14:11
 Oprindelig postet af kaad87
Hej folkens
Jeg har lige fået købt en brugt sgs2, men jeg kan ikke få den til at opdatere til ics.
Den kører på nuværerende tidspunkt 2.3.3 og når jeg går ind i "check for updates" siger den bare "connection faild".
Nogen der ved hvad der er galt? Ellers finder der en anden måde man kan opdatere den på?
 Oprindelig postet af mustafa
Gør det igennem kies via pc 
Som Mustafa siger smid den til kies via pcen og vis den så heller ikke vil så kan du finde den seneste firmware på http://samfirmware.com/ og så bruge odin til at flashe med
Hvis du vil have din profil lukket, ændret brugernavn eller bare vil i kontakt med moderatorteamet, kan du sende os en mail, ved at trykke HER
-
Sat Jun 09, 2012, 14:16
Normal bruger
Køn:

Ahh - Nu har jeg kun det problem at min telefon ikke gider at connecte til kies!
-
Sat Jun 09, 2012, 14:18
Hvis du vil have din profil lukket, ændret brugernavn eller bare vil i kontakt med moderatorteamet, kan du sende os en mail, ved at trykke HER
-
Wed Jun 27, 2012, 18:55
Juniorbruger
Køn:

Oprindelig postet af knudsen81
Som Mustafa siger smid den til kies via pcen og vis den så heller ikke vil så kan du finde den seneste firmware på http://samfirmware.com/ og så bruge odin til at flashe med
Sletter man så ikke de programmer og billeder som er installeret?
-
Wed Jun 27, 2012, 20:28
Erfaren bruger Kommer ofte
Køn:

Du kan godt flashe en anden ROM uden at wipe data fra telefonen, men det er ikke sikkert det virker. Måske opfører programmer sig utilsigtet eller måske vil den ikke boote.
Der findes programmer der kan lave en backup af din nuværende ROM og data, så du let kan komme tilbage til dine gamle indstillinger. Jeg har købt ROM Manager til formålet.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lignende tråde
-
By Kenneeed in forum Android forum
Svar: 2
Seneste indlæg: Sun May 15, 2011, 11:21
-
By AlanHamed in forum Android forum
Svar: 0
Seneste indlæg: Tue Apr 19, 2011, 11:30
-
By Rooster in forum Android forum