|
|
-
Emner: 222,306
-
-
Medlemmer: 41,675
Velkommen til vores nyeste medlem, mortenrommedahl

-
Mon Jun 04, 2012, 17:00
-
Mon Jun 04, 2012, 17:21
Sv: Koldskål, kammerjunker og en SE Arc S
 Oprindelig postet af TNT
Jeg sad i går aftes og nød en ganske udemærket skål koldskål (Arlas med tykmælk, ikke det billige sprøjt) og fik under måltidet et telefonopkald. Da jeg var alene tænkte jeg: "Der er ingen der dømmer min usædvanligt uhøflige opførsel, hvis jeg liiige besvarer opkaldet MENS jeg spiser". Åååh hvor tog jeg fejl... Jeg var godt nok alene, men karma er altid tilstede!
Da jeg afsluttede opkaldet røg telefonen ud af hånden på mig og direkte ned i den halvspiste portion koldskål... Jeg fik lynhurtigt hevet bagcoveret af, slukket telefonen og ellers tørret alt jeg kunne se væk. Jeg troede jeg havde reddet den! Men ak nej. Alle jeg har talt med i dag brokker sig over at det lyder som jeg er meget langt væk og lyden for dem er meget lav.
Ergo, mikrofonen har ikke overlevet 100%. Spørgsmålet er så, hvad dælen gør jeg nu?
Hvis en højttaler(mikrofon) bliver våd kan den ikke bevæge sig ordenligt! ofte skal den bare tøre godt.. Men da koldskål jo afsætter en hinde af en art, skal mælken nok lige renses ud af hullet.. Kan du ikke finde noget hvor du kan duppe lidt sprit på og rense hullet?
-
Mon Jun 04, 2012, 17:28
Nu er skaden jo sket, men jeg vil da fremover anbefale at spise den noget tyndere udgave uden tykmælk. Vil gætte på at det har lettere ved at løbe ud af telefonen igen Men øv hvor surt alligevel.
Sendt fra min HTC One S med Tapatalk2
Nexus 7 32 GB WIFI
HTC One S
Acer Iconia A500 16 gb
-
Mon Jun 04, 2012, 17:34
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

Oprindelig postet af bjarkehansen
Hvis en højttaler(mikrofon) bliver våd kan den ikke bevæge sig ordenligt! ofte skal den bare tøre godt.. Men da koldskål jo afsætter en hinde af en art, skal mælken nok lige renses ud af hullet.. Kan du ikke finde noget hvor du kan duppe lidt sprit på og rense hullet?
Det er bestemt noget jeg vil undersøge. Giver meget god mening at der kommer en hinde af en art.
 Oprindelig postet af ulriko
Nu er skaden jo sket, men jeg vil da fremover anbefale at spise den noget tyndere udgave uden tykmælk. Vil gætte på at det har lettere ved at løbe ud af telefonen igen  Men øv hvor surt alligevel.
Sendt fra min HTC One S med Tapatalk2
Bvadr. Så vil hellere undvære koldskål
-
Mon Jun 04, 2012, 18:00
-
Mon Jun 04, 2012, 18:06
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

-
Mon Jun 04, 2012, 21:46
Koldskål SKAL da være med tykmælk, og Arla laver en rigtig god en, det andet sprøjt er der forhåbentligt en dag nogle der får så meget galt i halsen så det udgår, det kan kun gå for langsomt.
Det tynde fik iøvrigt også SÅ dårlige karaktere i en test jeg læste at man slet ikke forstår hvem der kan spise det?

P.S. prøv med "elektronik spray" rensespray til kontakter m.v. det fordamper igen af sig selv ret hurtigt, tror det kan rense din microfon
"Den der skammer sig ved at spørge, skammer sig ved at lære"
-
Mon Jun 04, 2012, 22:56
Enig, jeg bruger dog ymer 3.5 %.... mums.-
Det tager ikke andet et øjeblik at klaske sammen.
Ang. tlf :Ratata har lagt en guide ud et eller andet sted, ellers spørg ham.!
Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.
Lignende tråde
-
By Conniie in forum Android forum
Svar: 39
Seneste indlæg: Tue Oct 25, 2011, 22:15
-
By DK_iceman in forum Android root
Svar: 13
Seneste indlæg: Wed May 04, 2011, 21:48
Dine muligheder
- Du kan IKKE oprette nye tråde