Facebook
Nyheder
Lige Nu
181 Aktive brugere
  • 105 medlemmer
  • 76 gæster
Statistik
  • Emner: 222,306
  • Medlemmer: 41,675
Velkommen til vores nyeste medlem, mortenrommedahl

Viser søgeresultater 1 til 8 ud af 8
    Aktiv bruger
    Jeg sover her

02. Nov 03
    Bopæl

København
    Alder
    23

Standard Koldskål, kammerjunker og en SE Arc S

Jeg sad i går aftes og nød en ganske udemærket skål koldskål (Arlas med tykmælk, ikke det billige sprøjt) og fik under måltidet et telefonopkald. Da jeg var alene tænkte jeg: "Der er ingen der dømmer min usædvanligt uhøflige opførsel, hvis jeg liiige besvarer opkaldet MENS jeg spiser". Åååh hvor tog jeg fejl... Jeg var godt nok alene, men karma er altid tilstede!

Da jeg afsluttede opkaldet røg telefonen ud af hånden på mig og direkte ned i den halvspiste portion koldskål... Jeg fik lynhurtigt hevet bagcoveret af, slukket telefonen og ellers tørret alt jeg kunne se væk. Jeg troede jeg havde reddet den! Men ak nej. Alle jeg har talt med i dag brokker sig over at det lyder som jeg er meget langt væk og lyden for dem er meget lav.

Ergo, mikrofonen har ikke overlevet 100%. Spørgsmålet er så, hvad dælen gør jeg nu? Jeg regner ikke med at jeg kan vandre frejdigt ind til 3 (hvor den er købt) og få dem til at fikse det. Kender i nogen butikker/personer der kan hjælpe en stakkels karma ramt studerende med at få skiftet/fikset mikrofonen? Som overskriften siger så er der tale om en SE Arc S

PS. Snak ALDRIG i telefon mens i spiser.
    PPS. Tykmælkskoldskål > Cheap UHT koldskåls klammert.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Bjarke Hansen's Avatar
    23. Aug 08
    Alder
    31

Standard Sv: Koldskål, kammerjunker og en SE Arc S

Citat Oprindelig postet af TNT Vis indlæg
    Jeg sad i går aftes og nød en ganske udemærket skål koldskål (Arlas med tykmælk, ikke det billige sprøjt) og fik under måltidet et telefonopkald. Da jeg var alene tænkte jeg: "Der er ingen der dømmer min usædvanligt uhøflige opførsel, hvis jeg liiige besvarer opkaldet MENS jeg spiser". Åååh hvor tog jeg fejl... Jeg var godt nok alene, men karma er altid tilstede!

Da jeg afsluttede opkaldet røg telefonen ud af hånden på mig og direkte ned i den halvspiste portion koldskål... Jeg fik lynhurtigt hevet bagcoveret af, slukket telefonen og ellers tørret alt jeg kunne se væk. Jeg troede jeg havde reddet den! Men ak nej. Alle jeg har talt med i dag brokker sig over at det lyder som jeg er meget langt væk og lyden for dem er meget lav.

Ergo, mikrofonen har ikke overlevet 100%. Spørgsmålet er så, hvad dælen gør jeg nu?
    Hvis en højttaler(mikrofon) bliver våd kan den ikke bevæge sig ordenligt! ofte skal den bare tøre godt.. Men da koldskål jo afsætter en hinde af en art, skal mælken nok lige renses ud af hullet.. Kan du ikke finde noget hvor du kan duppe lidt sprit på og rense hullet?

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    ulriko's Avatar
    01. Oct 10
    Bopæl

Skanderborg

Standard

Nu er skaden jo sket, men jeg vil da fremover anbefale at spise den noget tyndere udgave uden tykmælk. Vil gætte på at det har lettere ved at løbe ud af telefonen igen Men øv hvor surt alligevel.

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk2
    Nexus 7 32 GB WIFI
    HTC One S
    Acer Iconia A500 16 gb

Aktiv bruger
    Jeg sover her

02. Nov 03
    Bopæl

København
    Alder
    23

Citat Oprindelig postet af bjarkehansen Vis indlæg
    Hvis en højttaler(mikrofon) bliver våd kan den ikke bevæge sig ordenligt! ofte skal den bare tøre godt.. Men da koldskål jo afsætter en hinde af en art, skal mælken nok lige renses ud af hullet.. Kan du ikke finde noget hvor du kan duppe lidt sprit på og rense hullet?
    Det er bestemt noget jeg vil undersøge. Giver meget god mening at der kommer en hinde af en art.

Citat Oprindelig postet af ulriko Vis indlæg
    Nu er skaden jo sket, men jeg vil da fremover anbefale at spise den noget tyndere udgave uden tykmælk. Vil gætte på at det har lettere ved at løbe ud af telefonen igen Men øv hvor surt alligevel.

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk2
    Bvadr. Så vil hellere undvære koldskål

POWERbruger
    Tasterne er slidt

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    34

Hvis du har råd til den gode koldskål har du vel også råd til ny fon

Aktiv bruger
    Jeg sover her

02. Nov 03
    Bopæl

København
    Alder
    23

Citat Oprindelig postet af dieseldk Vis indlæg
    Hvis du har råd til den gode koldskål har du vel også råd til ny fon
    Desværre ikke. Det er knaldhård prioritering som studerende... Koldskålen var kun budgetteret fordi det har en udsøgt evne til at dæmpe min eksamens angst

FAST inventar
    Bor på Mobildebat.dk
    Banzon's Avatar
    29. Dec 03
    Bopæl

Odense SØ

Koldskål SKAL da være med tykmælk, og Arla laver en rigtig god en, det andet sprøjt er der forhåbentligt en dag nogle der får så meget galt i halsen så det udgår, det kan kun gå for langsomt.
    Det tynde fik iøvrigt også SÅ dårlige karaktere i en test jeg læste at man slet ikke forstår hvem der kan spise det?

P.S. prøv med "elektronik spray" rensespray til kontakter m.v. det fordamper igen af sig selv ret hurtigt, tror det kan rense din microfon
    "Den der skammer sig ved at spørge, skammer sig ved at lære"

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Kelddaug's Avatar
    25. Sep 05
    Bopæl

Korsør
    Alder
    45

Enig, jeg bruger dog ymer 3.5 %.... mums.-
    Det tager ikke andet et øjeblik at klaske sammen.

Ang. tlf :Ratata har lagt en guide ud et eller andet sted, ellers spørg ham.!
    Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.

Lignende tråde

1. Sony Ericsson Xperia Arc eller Arc S ?
    By Conniie in forum Android forum
    Svar: 39
    Seneste indlæg: Tue Oct 25, 2011, 22:15
  2. SE ARC: så er Sony Ericsson ARC rooted...
    By DK_iceman in forum Android root
    Svar: 13
    Seneste indlæg: Wed May 04, 2011, 21:48

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •