Facebook
Nyheder
Lige Nu
233 Aktive brugere
  • 55 medlemmer
  • 178 gæster
Statistik
  • Emner: 230,348
  • Medlemmer: 42,542
Velkommen til vores nyeste medlem, Kongen22

Viser søgeresultater 1 til 25 ud af 25
    Normal bruger
    08. Apr 12

Standard Hvorfor så mange der allerede sælger deres One X ?

Undre mig over så mange sælger deres HTC One X allerede efter få dagen....

Hvad skyldes det ?

Synes også det er skræmmende at folk tabet op til 2500 kr for få dages brug og at HTC taber på meget i værdi ...

Normal bruger Kjgsx's Avatar
    21. Aug 11

Standard

Har også tænkt på det samme. Godt nok hurtig at sælge sin nye tlf.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
    Sent from my precious

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    Ratata's Avatar
    13. May 05
    Bopæl

Esbjerg Ø
    Alder
    32

Standard

Jeg kom af med min ganske enkelt fordi jeg bedre kan forene mig med Samsungs politik med rooting, custom rom, og fordi jeg ikke syntes den lagde godt i min hånd, og så var der en ting det irriterede mig ved den, som jeg ikke helt kunne sætte fingrene på, fryd at vende tilbage til Samsung

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
    Årets mest hjælpsomme brugere på debatten
    Nr #3 på Whitelisten

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    33

Standard

Fordi det noget lort..

Ved godt det ikke er det mest kreative svar men det er sådan jeg har det med den..

Tabte dog ikke så meget

----- primær: HTC ONE (M GunMetal --- Reserve: Galaxy S5 Black og LG G2 -----

Moderator knudsen81's Avatar
    12. May 04
    Bopæl

Rødekro
    Alder
    32

Standard

Jeg har sat min til salg fordi at jeg vil prøve wp igen

Sendt fra min HTC One X med Tapatalk2

Normal bruger Kjgsx's Avatar
    21. Aug 11

Standard

Ved man ikke det inden at man køber den. At det skulle have været en wp

Sendt fra min HTC Desire med Tapatalk2
    Sent from my precious

Erfaren bruger
    Kommer ofte

20. Aug 05
    Bopæl

København
    Alder
    41

Standard

Citat Oprindelig postet af danish Vis indlæg
    Undre mig over så mange sælger deres HTC One X allerede efter få dagen....

Hvad skyldes det ?

Synes også det er skræmmende at folk tabet op til 2500 kr for få dages brug og at HTC taber på meget i værdi ...
    Ja, det er i sandhed et godt spørgsmål. Jeg er stadig ellevild med min, efter to måneder. Jeg har svært ved at finde noget som helst negativt at sige om den (batteriet kunne være en smule bedre, men det er da acceptabelt), og jeg blev lige en tak gladere for den da jeg i går fik lov at lege med en Galaxy S3 hos Telia. Samsung bliver aldrig mig - selvom det er blevet bedre, så er designet stadig middelmådigt og virker billigt, men touch wiz stadig er tudegrimt og ligner lort i forhold til Sense og ren Android. Så kan det godt være den kører et mikrosekund mere flydende og er overlegen i benchmark tests. Min telefon skal se lækker ud, både på og uden for skærmen. Men sådan er vi jo så forskellige... Og heldigvis kan vi selv vælge efter smag og behag, os der bruger Android

12. May 04
    Bopæl

Rødekro
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindelig postet af Urbanus Vis indlæg
    Ja, det er i sandhed et godt spørgsmål. Jeg er stadig ellevild med min, efter to måneder. Jeg har svært ved at finde noget som helst negativt at sige om den (batteriet kunne være en smule bedre, men det er da acceptabelt), og jeg blev lige en tak gladere for den da jeg i går fik lov at lege med en Galaxy S3 hos Telia. Samsung bliver aldrig mig - selvom det er blevet bedre, så er designet stadig middelmådigt og virker billigt, men touch wiz stadig er tudegrimt og ligner lort i forhold til Sense og ren Android. Så kan det godt være den kører et mikrosekund mere flydende og er overlegen i benchmark tests. Min telefon skal se lækker ud, både på og uden for skærmen. Men sådan er vi jo så forskellige... Og heldigvis kan vi selv vælge efter smag og behag, os der bruger Android

Jeg synes bare ikke front camera ikke er så godt på one x

POWERbruger
    Tasterne er slidt

17. Mar 07
    Alder
    50

Standard Sv: Hvorfor så mange der allerede sælger deres One X ?

Jeg er ikke helt sikker på at det drejer sig om tab eller kroner/øre i det hele taget, især ikke herinde.
    Her drejer det sig om at søge det helt rigtige og altid se det nye, lege, fornemme og "tweake"
    Skulle man så miste lidt basseøre hen ad vejen, så er det altså bare ærgerligt.
    Det er ihvertfald sådan jeg har det. Jeg kan reelt ikke huske hvornår jeg sidst købte en læbestift eller andet dyrt grej til kvinder. Hver gang tænker jeg "nope", det er lige en 1/4 mobil.
    Jeg har stadig min HTC One X, af samme årsag som Urbanus. Fandme en lækker mobil.
    Men jeg har også en SGSIII som er mindst ligeså lækker og måske endda mere.
    Men det er det tror jeg. Nysgerrighed, interesse, osv.
    Sorry for det lidt lange indlæg. Skulle lige af med det
    Goffer

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    33

med de kriterier du har snakket om der skulle du ha valgt ONE S, den er sgu bedre og federe i design end ONE X..

one x er plaget af de små build issues som htc altid har på en eller anden måde... det drev mig væk..
    plus det micro sekund du snakker om er altså noget mere end det på alle måder.. det er så skuffet at så kraftig en mobil ikke kan spille video formater ordentlig som både S2, NOTE og S3 kører (alle med 3parts afspiller også ONE X)

generalt de 3 stk ONE X jeg har haft har bare ikke imponeret mig og kørt ringe i forhold til ONE S f.eks..

S3 er også lavet af polycarbonat dog ikke unibody, den har et lækkert andet lag plastik gummi agtig som bare gør den er så lækker i hånden...

angående Touch wiz så er det jo også en smagssag, men igen Sense kørete godt men bare ikke godt nok...

jeg kører dog med APEX launcher på begge, ved godt at Sense løber dybere i HTC mobiler, men igen det er stadig det der skader dem en del...

jeg var SÅ VILDT imponeret af HTC ONE X da vi var til launch party og var sikker på det var mobilen, indtil jeg havde den et par dage og så igen og igen...

hvad hjælper et "LÆKKERT" design hvis det ikke er bygget til at bruges

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    33

Citat Oprindelig postet af Ratata Vis indlæg
    Jeg kom af med min ganske enkelt fordi jeg bedre kan forene mig med Samsungs politik med rooting, custom rom, og fordi jeg ikke syntes den lagde godt i min hånd, og så var der en ting det irriterede mig ved den, som jeg ikke helt kunne sætte fingrene på, fryd at vende tilbage til Samsung

jeg kan ikke være mere enig med dig jesper...

endnu et problem med ONE X den er så glat den ikke er til at holde ved...

og HTC's Lorte holdning til root osv.. er total latterlig... specielt efter hvad jeg fik afvide af htc konsulent i dag ang. området... så skuffende

og igen hvis vi nu kikker på samsung's "PLASTIK" mobiler ja så har de altid vist sig at holde rigtig godt

12. May 04
    Bopæl

Rødekro
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindelig postet af Kjgsx Vis indlæg
    Ved man ikke det inden at man køber den. At det skulle have været en wp

Sendt fra min HTC Desire med Tapatalk2
    He he, har da også en sgs2, 4s 64 gb, lumia 800 + 900 jeg købte den kun for at prøve den

Erfaren bruger
    Kommer ofte

20. Aug 05
    Bopæl

København
    Alder
    41

Standard

Hvad skal man med root, når alt bare kører?
    Jeg rootede min gamle Desire, det var nødvendigt pga. den fornærmende ringe hukommelse, men det gav så også en frygtelig masse bøvl. Jeg nyder nu at have en telefon der bare spiller som den er, uden at skulle rode med det (okay nu lyder jeg næsten som en iPhone-bruger, men jeg kan altså godt lide de muligheder for personalisering der ligger automatisk i Android).

Jeg oplever altså ikke de performance-issues der nævnes. Jeg synes alt kører flydende og perfekt. Men det er muligt min tolerancetærskel er en anden. Jeg er jo ikke smoothnes-fundamentalist som f.eks. John G., men (som jeg har beskrevet det andre steder) eye candy-junkie. Så jeg får min rus af de små lækre detaljer på skærmen, og synes bare det er lækkert at det ikke længere går mærkbart ud over performancen.

HTC One S er også lækker, men designet er for ordinært, og der er sparet for meget på specs synes jeg.

GS3 skuffede mig virkelig. Der var slet ikke den wow-effekt jeg havde forventet, ikke engang på skærmen, som ellers har imponeret mig på de tidligere Galaxy S-modeller.

Så for mig er One X den perfekte mobil. Men igen, det er jo herligt at der er telefoner til hver vores smag og behov - og vi ikke var tvunget til one size fits all som på iPhone, eller det totale ens UI som på WP. Hurra for retten til at være forskellige.

12. May 04
    Bopæl

Rødekro
    Alder
    32

Standard

Jeg rootede min gamle Desire, det var nødvendigt pga. den fornærmende ringe hukommelse, men det gav så også en frygtelig masse bøvl. Jeg nyder nu at have en telefon der bare spiller som den er, uden at skulle rode med det (okay nu lyder jeg næsten som en iPhone-bruger, men jeg kan altså godt lide de muligheder for personalisering der ligger automatisk i Android).

Jeg oplever altså ikke de performance-issues der nævnes. Jeg synes alt kører flydende og perfekt. Men det er muligt min tolerancetærskel er en anden. Jeg er jo ikke smoothnes-fundamentalist som f.eks. John G., men (som jeg har beskrevet det andre steder) eye candy-junkie. Så jeg får min rus af de små lækre detaljer på skærmen, og synes bare det er lækkert at det ikke længere går mærkbart ud over performancen.

HTC One S er også lækker, men designet er for ordinært, og der er sparet for meget på specs synes jeg.

GS3 skuffede mig virkelig. Der var slet ikke den wow-effekt jeg havde forventet, ikke engang på skærmen, som ellers har imponeret mig på de tidligere Galaxy S-modeller.

Så for mig er One X den perfekte mobil. Men igen, det er jo herligt at der er telefoner til hver vores smag og behov - og vi ikke var tvunget til one size fits all som på iPhone, eller det totale ens UI som på WP. Hurra for retten til at være forskellige.

Jeg må give dig ret i det hele du skriver for one x, kører sgu flydende.

Men som du også er inde på så var sgs3 skuffende med alt den hype... Og B-)

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    Ratata's Avatar
    13. May 05
    Bopæl

Esbjerg Ø
    Alder
    32

Standard

Citat Oprindelig postet af DK_iceman Vis indlæg
    jeg kan ikke være mere enig med dig jesper...

endnu et problem med ONE X den er så glat den ikke er til at holde ved...

og HTC's Lorte holdning til root osv.. er total latterlig... specielt efter hvad jeg fik afvide af htc konsulent i dag ang. området... så skuffende

og igen hvis vi nu kikker på samsung's "PLASTIK" mobiler ja så har de altid vist sig at holde rigtig godt
    Jeg må indrømme at jeg nok er blevet en Samsung fan boy, elsker deres politik med root, de her jo set at vi køber en android for at vi godt kan lide et åbent OS, hvorfor skal vi forbrugere så udelukkes for alt det sjove man kan med vores android ved at lave garanti restriktioner hvis man rooter? Det giver jo ingen mening, og jeg må altså indrømme at jeg ikke syntes at HOX kører så flydende som man havde forventet, jeg var toppen af skuffet over den, og bare bliver mere og mere imponeret og vores galaxy s3

Nu taber jeg ikke mine mobiler, men hvid man går ind og ser på droptest af de forskellige mobiler, så ved jeg godt hvad jeg helst vil have efter et tab

Årets mest hjælpsomme brugere på debatten
    Nr #3 på Whitelisten

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DanRiis's Avatar
    29. Nov 03
    Bopæl

Svenstrup
    Alder
    43

Standard

Root er vel blevet rimelig relevant efterhånden her i dk efterhånden som vi bliver tvunget til at afbetale vores telefoner op mod to år.

Om et år begynder de så småt at sløse med at opdatere telefonere, og så er det jo meget rart at kunne ligge en ny ROM på uden at skulle have en kamp for det.

Alle mine HTC telefoner er røget på stribe pga de dårlige batteritider modsat min Galaxy Note som bare holder strømmen, og så kan jeg sku godt leve med lidt plastik fremfor metal.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk
    Mvh Dan Riis | Aalborg | Sony Xperia Z1

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    33

Standard

Citat Oprindelig postet af drl Vis indlæg
    Root er vel blevet rimelig relevant efterhånden her i dk efterhånden som vi bliver tvunget til at afbetale vores telefoner op mod to år.

Om et år begynder de så småt at sløse med at opdatere telefonere, og så er det jo meget rart at kunne ligge en ny ROM på uden at skulle have en kamp for det.

Alle mine HTC telefoner er røget på stribe pga de dårlige batteritider modsat min Galaxy Note som bare holder strømmen, og så kan jeg sku godt leve med lidt plastik fremfor metal.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk
    Er helt enig i det du skriver ..

Min første dag med s3 var forbløffende.. 18 timer på første opladning hvor skærm har været brugt 4 timer og 13 min. Og der var endda 17 % strøm tilbage da jeg gik i seng.

Kunne godt tænke mig at høre hvor i synes s3 skuffer

Erfaren bruger
    Kommer ofte

20. Aug 05
    Bopæl

København
    Alder
    41

Standard

Er helt enig i det du skriver ..

Min første dag med s3 var forbløffende.. 18 timer på første opladning hvor skærm har været brugt 4 timer og 13 min. Og der var endda 17 % strøm tilbage da jeg gik i seng.

Kunne godt tænke mig at høre hvor i synes s3 skuffer

Design og UI skuffer mig helt vildt. Især når man går ind i menuerne, indstillinger, browseren (kan selvfølgelig skiftes ud, jeg bruger alligevel mest Dolphin) etc. Det er bare ikke pænt. Noget er smag, noget er så grimt at jeg har svært ved at forestille mig nogen kan synes det ser ok ud.

Batteriet ser til gengæld ud til at være et punkt hvor SGS3 vinder over One X. Her skuffer One mig, og jeg skal gerne indrømme at jeg inden jeg købte HTC One havde som krav til min næste telefon at batteritiden skulle være markant bedre, hvilket One ikke lever op til. Men de andre ting gør altså bare så meget mere for mig, at jeg vælger at leve med en oplader i lommen nogle år endnu.

Normal bruger
    24. Nov 10

...

Hvad menes der med HTC's lorteholdning mht root osv? De lavede jo om på deres lock af bootloader at brugerne stemte det ind på en første plads over hvad HTC brugere helst ville have.

http://htcdev.com/bootloader

(PS: Det var et klart eksempel på at virksomhederne skal passe på hvad de gør på facebook, her blev de vist lidt overrasket over hvad brugere kan få til at ske når der stemmes offentligt, de har heller ikke lavet noget ligende siden)

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    33

Citat Oprindelig postet af kim_friis Vis indlæg
    Hvad menes der med HTC's lorteholdning mht root osv? De lavede jo om på deres lock af bootloader at brugerne stemte det ind på en første plads over hvad HTC brugere helst ville have.

http://htcdev.com/bootloader

(PS: Det var et klart eksempel på at virksomhederne skal passe på hvad de gør på facebook, her blev de vist lidt overrasket over hvad brugere kan få til at ske når der stemmes offentligt, de har heller ikke lavet noget ligende siden)

jamen bevar mig vel. kan godt være de har gjort det muligt at fjerne bootloader..

problemet er bare deres holdning til det... f.eks. står der MAY WOID YOUR WARRANTY når de mener REND OS DU HAR INGEN GARANTI...

HTC ved faktisk ikke engang selv hvad de skal mene når man ringer til dem...

har løftet spørgsmålet 3 gange over for HTC... to gange til vores konsulent og en gang til teknisk afd...

første gang fik jeg afvide det betyder næsten intet..

anden gang fik jeg beskeden at unlocked bootloader er nok til de faktisk ikke rører mobilen på værksted uden det er for din regning.. så unlocked bootloader INGEN GARANTI plus det løse...

sidste gang det samme som anden gang...

det er skuffende de ikke har styr på hvad deres holdning er til plus de kunne ligeså godt skrive DU HAR INGEN GARANTI efter unlock istedet for MÅSKE..

selvfølgelig skal de ikke lave noget på garanti HVIS MAN RODER MED DET SÅ DET GÅR GALT...

Tag derimod samsung... de er ikke så firkantet med det og hjælper udviklere lidt mere bl.a. jeg har selv haft et par samsung inde med tal på counteren men standard firmware og det var ikke et problem...

skal sige problemet er kun med de nyeste ONE serie.

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    **Nielsen**'s Avatar
    20. Jun 11
    Bopæl

Frederiksværk
    Alder
    31

Standard

Ja jeg må så også sige at one x skuffede mig fælt hvor imod one s ja den syntes jeg stadig er virkelig virkelig lækker! Nu har jeg stået med s3 i hånden et par gange og ja det er klart min næste mobil det er der ingen tvivl om! Jeg vil vove at påstå at jeg bliver mindst lige så glad for s3 som jeg har været for s2! Men jeg tror at forklaringen på at alle de one x bliver solgt så hurtigt er at størstedelen af dem som ejer den er skuffet over den desværre! Og mht at one x skulle køre så smooth?! jeg syntes min gamle s2 kørte bedre og mærkeligt nok syntes jeg også at one s kørte bedre end x?! Så nej det er ikke fordi jeg er samsung fanboy men det skal ikke være en hemmelighed at jeg er glad for samsung telefoner generelt!

Sendt fra min Desire HD med Tapatalk2
    Bare en trucker med hang til gadgets..

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    Bjarke Hansen's Avatar
    23. Aug 08
    Alder
    32

Kan det ikke også være det gode tilbud Telenor kørte med i en periode, hvor man fik deres tal alt hvad du kan og surf til alt 4000kr og så skal folk lige prøve telefonen og derefter bare bruge deres store talepakke?

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    AKWRater's Avatar
    07. Nov 11
    Bopæl

Frederiksberg C
    Alder
    16

Prøv nu lige at tage en slapper her... TAK

Der er ingen, absolut ingen telefon, der kan slå min iPhone 2G i perfomance, smoothness, UI, apps, hastighed osv.

SÅ kan vi tale om smoothness. Og for det sidste, så er EGDE også bare federe end jeres 3G.

Nå ja, så er designet aluminium og lidt plastik. Desuden har den et TO megapixel kamera. Oh yeah!

Til sidste han den fandme også det fedeste logo bagpå; et afgnavet, sort æble!

Desuden vil den kommende iPhone 6 slå alle jer ***irreterende haters dybt ned i jorden

Tak for opmærksomheden!!
    iPhone 4 / 32 GB / iOS 6.1.3 / Sort / iPad 2 / 16 GB / Jailbroken 6.1 / Hvid

LMGTFY http://bit.ly/Ynbmvp

CA36C / Dan Wesson 8" / G-17 Railed /

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    maria1977's Avatar
    01. Jan 08
    Bopæl

Vejen
    Alder
    37

Standard

Citat Oprindelig postet af AKWRater Vis indlæg

Der er ingen, absolut ingen telefon, der kan slå min iPhone 2G i perfomance, smoothness, UI, apps, hastighed osv.

SÅ kan vi tale om smoothness. Og for det sidste, så er EGDE også bare federe end jeres 3G.

Nå ja, så er designet aluminium og lidt plastik. Desuden har den et TO megapixel kamera. Oh yeah!

Desuden vil den kommende iPhone 6 slå alle jer ***irreterende haters dybt ned i jorden

Tak for opmærksomheden!!
    Mage til latterligt indlæg skal man lede længe efter .. hvad har det med trådstarters spørgsmål at gøre? Ligeså meget som den havde relevans i sgs 3 tråden ... og skulle det hele være en joke så er det sjove efterhånden gået af den...

95+ på whitelist
    SMSpli: Ring eller sms ikke til mig eftee opdatering 89+++ ialtr kl 22!

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    klander6624's Avatar
    10. Apr 10
    Bopæl

Odder

Citat Oprindelig postet af AKWRater Vis indlæg

Tak for opmærksomheden!!
    Hvad hedder den træsprit du har drukket af, du kunne vist ikke lige tåle den

Lignende tråde

1. Mange sælger deres iPhone ?
    By Plaj in forum iPhone & iPad
    Svar: 4
    Seneste indlæg: Tue Sep 25, 2007, 18:22
  2. Hvorfor sælger så mange d500?
    By mortenkk in forum Generel mobildebat
    Svar: 16
    Seneste indlæg: Thu Mar 24, 2005, 16:00
  3. Hvorfor sælger så mange Z600??
    By Søren|ZpoN in forum Generel mobildebat
    Svar: 10
    Seneste indlæg: Thu Jan 29, 2004, 23:07
  4. Hvorfor sælger alle deres T610?
    By præsten in forum Generel mobildebat
    Svar: 11
    Seneste indlæg: Mon Jul 21, 2003, 12:31

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.