Facebook
Nyheder
Lige Nu
173 Aktive brugere
  • 47 medlemmer
  • 126 gæster
Statistik
  • Emner: 230,365
  • Medlemmer: 42,547
Velkommen til vores nyeste medlem, kjambrek

Viser søgeresultater 1 til 2 ud af 2
    Juniorbruger tineleth's Avatar
    18. Oct 03
    Bopæl

Horsens

Standard AMDeviceNotificationSubscribe failed

Jeg ELSKER iPhone - men lige nu er det godt nok noget lort!

Min bærbare fik en omgang reboot for et par uger siden, fordi der var kommet en trojansk hest ind. Jeg var lykkelig over bare at få liv i den, så det, jeg havde mistet, gjorde mig egentligt ikke så meget.

Men her bagefter gik det pludselig op for mig, at der var et par sange, som jeg rigtig gerne vil have med mig. Og de sange ligger på min iPhone.

MEN - jeg kan jo ikke hente dem over på computeren gennem iTunes. Til gengæld findes der en masse programmer på nettet, som kan bruges, men indtil videre har jeg ikke haft ret meget held med mig. Jeg har prøvet iExplorer, DiskAid og PhoneDisk. DiskAid fungerer umiddelbart - men hvis jeg skal have fat i musikfiler, skal jeg betale 25$, og det nægter jeg, når jeg ved, at der findes masser af gratis-programmer, der kan klare jobbet. iExplorer og PhoneDisk kommer fra samme producent, og der får jeg vedhæftede fejlmeddelelse. "AMDeviceNotificationSubscribe failed".

Clipboard01.jpg

Nogen, der ved, hvordan jeg kommer udenom denne fejl? Måske der er nogen, der har kendskab til et andet program, der rent faktisk virker, uden at man skal sidde og tænde/slukke for diverse services i Windows? Og ja - programmet skal naturligvis helst være gratis...

Hjælp modtages med kyshånd. Det kan simpelt hen ikke passe, at man ikke kan komme ind og få fat i sine filer igen på en iPhone... Der var det altså nemmere, dengang man havde en android-telefon...

Juniorbruger tineleth's Avatar
    18. Oct 03
    Bopæl

Horsens

Standard Sv: AMDeviceNotificationSubscribe failed

Endelig tror jeg det er lykkedes for mig!!! Hold nu kæft, hvor er jeg lettet. Det har også også taget mig en halv dag!

Jeg har været langt omkring, men endelig fandt jeg et program, der hedder CopyTrans. Og det virker uovertruffent! Så nu har jeg endelig fået hentet mine filer ned, og jeg kan begynde at bruge iTunes, som det er meningen, det skal bruges!

Eneste hage ved programmet er, at man kun kan hente 100 filer i trial-versionen, men da det kun drejede sig om ganske få filer i mit tilfælde, var det fint nok

Lignende tråde

1. Jailbreak Failed
    By cirko in forum Jailbreak & unlock
    Svar: 2
    Seneste indlæg: Mon Mar 21, 2011, 5:50
  2. Failed <remote: not allow>
    By skum-cat in forum Android forum
    Svar: 5
    Seneste indlæg: Wed Nov 04, 2009, 20:06
  3. Diamond: Connection failed
    By dennism87 in forum Windows Phone
    Svar: 0
    Seneste indlæg: Wed Apr 08, 2009, 16:43
  4. N73 update failed
    By TheOmen in forum Andre mobiler
    Svar: 1
    Seneste indlæg: Wed Oct 03, 2007, 8:21
  5. BF1942 failed to connect server
    By x_ecouter in forum Computere, anden teknik og mobile routere
    Svar: 2
    Seneste indlæg: Thu Jun 01, 2006, 12:48

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.