Facebook
Nyheder
Lige Nu
169 Aktive brugere
  • 101 medlemmer
  • 68 gæster
Statistik
  • Emner: 222,306
  • Medlemmer: 41,675
Velkommen til vores nyeste medlem, mortenrommedahl

Side 10 af 10 FørstFørst ... 8910

Viser søgeresultater 271 til 286 ud af 286
    Erfaren bruger
    Kommer ofte
    pfhm's Avatar
    14. Oct 11

Standard

Citat Oprindelig postet af DK_iceman Vis indlæg
    Så Puds din glorie
    Ynkeligt

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

Standard Sv: Opsig dit 3 abbonement indenfor bindingsperioden - Så er det nu!!

Citat Oprindelig postet af pfhm Vis indlæg
    Hold da op en gang paragrafrytteri. Jeg har svært ved at se at moralen visse steder i denne tråd er meget bedre end 3's stunt. Sørgelig samfundsudvikling.
    Sørgelig samfundsudvikling eller "med lov skal land bygges". Tja, det kommer nok an på, hvilken samfundsmodel man vil have.
    Mvh. Johnny
    Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand wrong answers.

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    pfhm's Avatar
    14. Oct 11

Standard

Citat Oprindelig postet af evilguy Vis indlæg
    Sørgelig samfundsudvikling eller "med lov skal land bygges". Tja, det kommer nok an på, hvilken samfundsmodel man vil have.
    Du skal ikke bilde mig ind at alle herinde kun handler i retfærdighedens navn. En håndfuld har jo osse set sit snit til at prøve at udnytte situationen. I det tilfælde er kunden jo ikke en skid bedre end 3. Overskriften i tråden taler for sig selv.
    Last edited by pfhm; Tue Jul 24, 2012 at 18:45.

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    32

Du skal ikke bilde mig ind at alle herinde kun handler i retfærdighedens navn. En håndfuld har jo osse set sit snit til at prøve at udnytte situationen. I det tilfælde er kunden jo ikke en skid bedre end 3.
    måske. men for mit vedkommende så har det med 70 numre MEGET stor betydning for mig, da både min kæreste og mig ringer meget til 70 numre igennem arbejde osv..

så det vil koste os en del ekstra hver måned, så selvfølgelig vil jeg ikke blive hos dem uanset om jeg så lige havde købt nye mobiler med alle abb.. der er jeg godt nok kold..
    Og da det stadig var med det gamle mobil købs type hvor man ikke lavede seperat kontrakt på mobil betalingen. så er det klart jeg ikke vil betale det når det er en del af abb...

Jeg kan ikke se hvad du har ondt i røven over (PFHM) det er ikke os der har skrevet loven, det er ikke os der har bedt 3 om at lave ændringerne

Som du kan se viser det sig jo også vi har ret, da jeg indtil videre ikke har hørt nogen som ikke har fået medhold i deres klage..
    HTC ONE Silver og Samsung Galaxy S4 Black Mist

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

Du skal ikke bilde mig ind at alle herinde kun handler i retfærdighedens navn. En håndfuld har jo osse set sit snit til at prøve at udnytte situationen. I det tilfælde er kunden jo ikke en skid bedre end 3. Overskriften i tråden taler for sig selv.
    Nej, det skal jeg ikke forsøge at gøre mig klog på, men nu er "forbrugerloven" i Danmark udformet, så den forsøger at beskytte den svage part, og så kan man ikke klandre folk for at opnå det som de har ret til.

Hvis nogle har krævet mere end de har ret til jf. loven, så har 3 vel ikke givet dem "medhold" - for så er det jo 3 der er de dumme....
    Mvh. Johnny
    Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand wrong answers.

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    pfhm's Avatar
    14. Oct 11

Standard

måske. men for mit vedkommende så har det med 70 numre MEGET stor betydning for mig, da både min kæreste og mig ringer meget til 70 numre igennem arbejde osv..

så det vil koste os en del ekstra hver måned, så selvfølgelig vil jeg ikke blive hos dem uanset om jeg så lige havde købt nye mobiler med alle abb.. der er jeg godt nok kold..
    Og da det stadig var med det gamle mobil købs type hvor man ikke lavede seperat kontrakt på mobil betalingen. så er det klart jeg ikke vil betale det når det er en del af abb...

Jeg kan ikke se hvad du har ondt i røven over (PFHM) det er ikke os der har skrevet loven, det er ikke os der har bedt 3 om at lave ændringerne

Som du kan se viser det sig jo også vi har ret, da jeg indtil videre ikke har hørt nogen som ikke har fået medhold i deres klage..
    Mine kommentarer har ikke været rettet mod dig. At min første kommentar ligger lige under en af dine er et tilfælde. At du har fået en kraftig merudgift i forbindelse med ændringerne, kan jeg sagtens forstå lægger op til en klage. Men for dem som bare prøver at udnytte situationen, synes jeg at det er lige så ringe en moral som 3's. Det er jo tydeligt at ikke alle i tråden er direkte økonomisk påvirket af ændringerne men bare prøver om de ikke kan komme ud af binding før tid. Jeg har ikke særligt ondt i røven - men kommer med et par indlæg på ligefod med alle andre i dette åbne forum.

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    mobiljunkie's Avatar
    24. Dec 06
    Bopæl

Odense N
    Alder
    41

Jeg bestilte en telefon ved Telmore, og i deres vilkår står der følgende ved ændringer af vilkår og afdrag på mobil.

7. Ændring af vilkår
    Såfremt vilkårene for kundens TELMORE mobiltjeneste ændres til ugunst for kunden, og kunden i den forbindelse
    ønsker at opsige sit TELMORE mobilabonnement, vil TELMOREs afdragsordning løbe uændret videre indtil kunden har
    erlagt alle betalinger efter denne.
    TELMORE kan ændre disse vilkår med et varsel på mindst en 1 måned.
    Ændringerne varsles pr. e-mail til den aftalte e-mail – adresse, jf. pkt. 1.A, og på TELMORES hjemmeside telmore.dk.

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

Citat Oprindelig postet af mobiljunkie Vis indlæg
    Jeg bestilte en telefon ved Telmore, og i deres vilkår står der følgende ved ændringer af vilkår og afdrag på mobil.

7. Ændring af vilkår
    Såfremt vilkårene for kundens TELMORE mobiltjeneste ændres til ugunst for kunden, og kunden i den forbindelse
    ønsker at opsige sit TELMORE mobilabonnement, vil TELMOREs afdragsordning løbe uændret videre indtil kunden har
    Ændringerne varsles pr. e-mail til den aftalte e-mail – adresse, jf. pkt. 1.A, og på TELMORES hjemmeside telmore.dk.
    Jep, men dem har du også fået "udleveret" i et separat dokument ikk'?

Telmores vilkår kan ses i dette dokument:
    https://www.telmore.dk/cs/Satellite?...vilkaar_afdrag

Så er der nemlig en tydelig adskillelse af abonnement og afdragsordning.
    Mvh. Johnny

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    32

7. Ændring af vilkår

det er helt korrekt sådan er det også hos TDC og div. andre selskaber... BEMÆRK DET ER DOG EN ANDEN TYPE ORDNING, end den der omfattes af det vi snakker om her..

mit abb hos 3 hed 649 kr hvor de 400 kr var mobil altså den gamle type ordning.. jeg er sikker på hvis det havde været den nye afdrags ordning som 3 også benytter pt. så havde det været noget andet...

ved telmore så er Raten også seperat betalt og ikke igennem abb

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    mobiljunkie's Avatar
    24. Dec 06
    Bopæl

Odense N
    Alder
    41

Jo det har jeg.
    Har fået dokument med afdrag, og et med vilkår for håndjerns mobil.

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    32

nemlig også det jeg prøvede at forklare bare på en meget vanskelig måde

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    mobiljunkie's Avatar
    24. Dec 06
    Bopæl

Odense N
    Alder
    41

Har aldrig købt ved 3, så kender ikke deres vilkår.

Grunden til at jeg linkede deres vilkår var, at der er flere som har skrevet, at de ville kontakte teleankenævnet.

det er helt korrekt sådan er det også hos TDC og div. andre selskaber... BEMÆRK DET ER DOG EN ANDEN TYPE ORDNING, end den der omfattes af det vi snakker om her..

mit abb hos 3 hed 649 kr hvor de 400 kr var mobil altså den gamle type ordning.. jeg er sikker på hvis det havde været den nye afdrags ordning som 3 også benytter pt. så havde det været noget andet...

ved telmore så er Raten også seperat betalt og ikke igennem abb

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    32

Har aldrig købt ved 3, så kender ikke deres vilkår.

Grunden til at jeg linkede deres vilkår var, at der er flere som har skrevet, at de ville kontakte teleankenævnet.
    ja men nu er det jo ikke samme vilkår 3 kørte med på vores abb i forhold til telmore

POWERbruger
    Tasterne er slidt

05. Sep 04

Det er rigtigt at nogle bliver stiller betydeligt bedre, end hvis 3 ikke havde valgt at ændre vilkårene. Men det er 3's helt eget valg at ændre vilkårene - ingen tvang 3 til vilkårsændring. Jeg gentager gerne at løsningen for 3 er

1) at 3 strammer op moralsk og begynder at overholde dansk lovgivning omkring varsling af vilkårsændringer

2) at 3 for eksisterende kunder indfører ændringen 6 måneder senere, så 3 undgår opsigelser i bindingsperioden. Det kan andre mere intelligente selskaber godt finde ud af...

At mange (lovligt) forsøger at slippe for (en del af) betalingen har 3 kun sig selv at takke for.

Normal bruger
    01. Jul 09
    Bopæl

Slagelse/Odense
    Alder
    27

Den nyhed skulle jeg da have set noget før.

Har netop fået fjernet bindingen fra mit rimelig dyre abonnement ved 3 - skønt!!

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    DK_iceman's Avatar
    25. Sep 05
    Alder
    32

så fik jeg min mail nr 2 fra kunde hvor det hele er opgjort på hvor meget jeg skal betale til og med 31 maj som var den sidste måned jeg var der

mailen lyder sådan:

Kære Morten

Jeg skriver til dig i forbindelse med afgørelsen af din sag hos 3's Kundeambassadør Peter Fogh Knudsen.

Det blev afgjort at du kun skal betale for abonnementerne, afdragsordningerne og forbrug frem til og med d. 31/5-2012. Du krediteres derfor for opkrævningerne for perioden fra d. 1/6 og frem:

Din regning 6664266381 nedskrives fra kr. 10.863,07 og ned til kr. 1756,24. Yderligere krediteres fuldt ud for din seneste regning 6672710073 på kr. 2.114,19. Du er derfor nu blevet krediteret kr. 11.246,55.

Således skal du nu kun betale regning 6664266381 på kr. 1730,71. Regningen er sat i bero i 30 dage fra dags dato og du bedes betale regningen senest d. 27/8-2012.
    [/SIZE]

Lignende tråde

1. Route 66 tilbyder det nyeste indenfor navigation
    By admin in forum Nyhedsartikler
    Svar: 0
    Seneste indlæg: Mon Feb 14, 2011, 16:20
  2. Svar: 11
    Seneste indlæg: Wed Nov 25, 2009, 21:40
  3. Svar: 7
    Seneste indlæg: Wed Nov 25, 2009, 13:44
  4. Telenor ændrer vilkår - opsig inden 14 dage - men hvornår gælder det?
    By peter321 in forum Teleselskaber og mobilnet
    Svar: 48
    Seneste indlæg: Sat Sep 05, 2009, 20:06
  5. Det nye orange abbonement, Hva synes i?
    By Smaggie in forum Generel mobildebat
    Svar: 12
    Seneste indlæg: Mon Sep 15, 2003, 19:43

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •