|
|
-
Emner: 221,373
-
-
Medlemmer: 41,582
Velkommen til vores nyeste medlem, Parnagat

-
Thu May 17, 2012, 9:40
Apple-stifter: Apple bør droppe lukkethed
Apple-stifter: Apple bør droppe lukkethed

Steve Wozniak, der i sin tid stiftede Apple i fællesskab med Steve Jobs, mener Apple bør droppe deres lukkethed.
Læs mere...
-
Thu May 17, 2012, 10:14
Erfaren bruger Kommer ofte
Køn:

Nu er det jo nemt for ham at komme i medierne især efter Jobs er død.
-
Thu May 17, 2012, 14:28
Ja og nu bør Steve V, snart lukke hans røv...
[ MacBook Pro 13" i5 Unibody ] [ OSX Lion ] [ iPhone 4S White ] [ 32 Gb ] [ iOS 5.0.1 JB ] [ Telenor ]
-
Thu May 17, 2012, 16:06
Sv: Apple-stifter: Apple bør droppe lukkethed
 Oprindelig postet af KenZ
Ja og nu bør Steve V, snart lukke hans røv...
Enig, han turde ikke, da Steve Jobs levede, men når han er død, så skal man da bare svine alt det til som Steve Jobs levede og åndede for.
Hvis man læser Steve Jobs biografi, så vil man opdage, at Steve Wozniack kun ville arbejde hos Apple for sjov til at starte med. Han var også en lidt af en tryghedsnarkoman og ville helst beholde sit sikre job hos HP (jep, den er god nok), samtidig med at han arbejde med SJ.
Jeg vil ikke svine Steve Wozniack til, men der er meget lidt Apple over ham.
iPhone 4 / 32 GB / iOS 6.1.2 / Sort / iPad 2 / 16 GB / Jailbroken 6.1 / Hvid
LMGTFY http://bit.ly/Ynbmvp
CA36C - M120 og Dan Wesson 8" 
-
Thu May 17, 2012, 16:14
Gider ikke blande følelser ind i det her. Jeg kendte ikke Steve Jobs, men syntes Steve W har ret, se at få åbnet noget mere op, så ville de virkelig kunne lukke munden på Android fans, så havde de nemlig ikke mere tilbage som de kunne"mene" var bedre end iPhone.
Sendt fra min iPhone 4S via Tapatalk
| Mac Mini | Cinema Display 24" | Mountain Lion OSX | iPhone 4S | Apple TV3 |
-
Thu May 17, 2012, 16:23
 Oprindelig postet af JSK
Gider ikke blande følelser ind i det her. Jeg kendte ikke Steve Jobs, men syntes Steve W har ret, se at få åbnet noget mere op, så ville de virkelig kunne lukke munden på Android fans, så havde de nemlig ikke mere tilbage som de kunne"mene" var bedre end iPhone.
Apple skal da også bare gøre følgende: Stop kontrollen med App Store, indfør Flash til Safari, lade alle brugere hente malware fra internettet og sælge iOS på licens til HTC, Samsung etc., og lade dem lægge deres egne skins ovenpå...?
Så hellere kaste mig ud fra et fly uden faldskærm. I min verden er det udelukket.
iPhone 4 / 32 GB / iOS 6.1.2 / Sort / iPad 2 / 16 GB / Jailbroken 6.1 / Hvid
LMGTFY http://bit.ly/Ynbmvp
CA36C - M120 og Dan Wesson 8" 
-
Thu May 17, 2012, 16:25
 Oprindelig postet af AKWRater
Apple skal da også bare gøre følgende: Stop kontrollen med App Store, indfør Flash til Safari, lade alle brugere hente malware fra internettet og sælge iOS på licens til HTC, Samsung etc., og lade dem lægge deres egne skins ovenpå...?
Så hellere kaste mig ud fra et fly uden faldskærm. I min verden er det udelukket.
de ku jo bare gøre som google.. lade forbrugerne selv vælge
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
-
Thu May 17, 2012, 16:50
Køn:

Oprindelig postet af wap3000
de ku jo bare gøre som google.. lade forbrugerne selv vælge
Ja og få iOS på små 4000 forskellige stk. hardware og så har vi forbrugere 2x crap at vælge imellem.
-
Thu May 17, 2012, 16:54
Siger ikke Apple skal på andre enheder, men bare de skulle åbne op for 3. Parts programmer, som Google. Intet andet, så ville den være perfekt.
| Mac Mini | Cinema Display 24" | Mountain Lion OSX | iPhone 4S | Apple TV3 |
-
Thu May 17, 2012, 20:42
 Oprindelig postet af Debate
Ja og få iOS på små 4000 forskellige stk. hardware og så har vi forbrugere 2x crap at vælge imellem.
hvem siger det bliver crap? min nexus køre fint og er lige så meget fin som iphone 4s
-
Thu May 17, 2012, 20:51
 Oprindelig postet af Debate
Du mangler i før crap.!
Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.
-
Thu May 17, 2012, 21:43
 Oprindelig postet af AKWRater
Må sige jeg er enig i dette. Er man til det modsatte, så vælger man bare en android og så er man glad. Er man til Apples iPhone så vælger man den og er glad. Vi er alle forskellige og heldigvis for det da😊
[ MacBook Pro 13" i5 Unibody ] [ OSX Lion ] [ iPhone 4S White ] [ 32 Gb ] [ iOS 5.0.1 JB ] [ Telenor ]
-
Thu May 17, 2012, 22:16
 Oprindelig postet af KenZ
Må sige jeg er enig i dette. Er man til det modsatte, så vælger man bare en android og så er man glad. Er man til Apples iPhone så vælger man den og er glad. Vi er alle forskellige og heldigvis for det da
Ja, lige nøjagtigt.! Jeg vil dog ikke have Ios på min Samsung.
Det er ikke noget for mig.
Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.
-
Fri May 18, 2012, 3:36
For min skyld kan Apple gøre, hvad de vil. Det vil ikke komme til at berøre mig. 
Men de to iPhone-ejere, jeg kender, synes da begge, det kunne være "skæg", hvis de fik mulighed for at udskifte tastaturet, lægge en anden brugerflade på osv.
Ved så ikke, hvor typiske de er.
Samsung Galaxy Note 48 GB
-
Fri May 18, 2012, 5:30
Køn:

Oprindelig postet af Heiberg
For min skyld kan Apple gøre, hvad de vil. Det vil ikke komme til at berøre mig.
Men de to iPhone-ejere, jeg kender, synes da begge, det kunne være "skæg", hvis de fik mulighed for at udskifte tastaturet, lægge en anden brugerflade på osv.
Ved så ikke, hvor typiske de er. 
De bør så købe andre telefoner der tilbyder det. Der er ingen logik i at forbrugere ved lige netop mobiltelefoner forventer at alle produkter kan det samme, når man samtidigt forventer at alle andre produkter differencierer sig fra hinanden.
Lignende tråde
-
By domain in forum iPhone & iPad
Svar: 2
Seneste indlæg: Wed Apr 11, 2012, 12:30
-
By admin in forum Nyhedsartikler
Svar: 0
Seneste indlæg: Wed Feb 01, 2012, 14:30
-
By admin in forum Nyhedsartikler
Svar: 19