Facebook
Nyheder
Lige Nu
219 Aktive brugere
  • 69 medlemmer
  • 150 gæster
Statistik
  • Emner: 230,350
  • Medlemmer: 42,545
Velkommen til vores nyeste medlem, oleopfinder

Side 1 af 2 12 SidstSidst

Viser søgeresultater 1 til 30 ud af 34
    Normal bruger
    19. Mar 07

Question Hvem køber hvem? (Teleselskaber)

Jeg er interesseret i at vide hvad i mener der sker på telefronten.

Mobilkrigen raser stadig derudaf og det er jo før sagt at 4 store selskaber med deres eget net er i hvert fald et for meget.

Mit gæt er faktisk at TDC køber 3 i Danmark. Et tegn kunne være at 3 i høj grad forsøger at hive kunder ind lige nu med en aggressiv kampagne og dermed fylder kundeposen godt op "ala Onfone mfl."

Det passer også som et fint modtræk til Telia og Telenor's kommende sammenlægning af netværket

Hvad siger I?

Aktiv bruger
    Jeg sover her

09. Mar 10

Standard Sv: Hvem køber hvem? (Teleselskaber)

TDC vil ikke købe 3. Reelt er der ingen der kan bruge et køb af 3 til noget. 3 har kun én triumf: Deres pris når man er i Sverige. Dette vil jo forsvinde hvis 3 blev solgt.

Jeg kan kun se en enkelt mulighed for opkøb der giver mening: Hvis Telia køber TDC. Men modsat dengang Telia købte Orange og slugte dem, så skal de gøre det omvendte: De skal købe TDC, og blot skifte navnet til Telia. Ellers skal de lade TDC køre videre på samme måde som i dag, dog skal de naturligvis portere alle kunderne over på TDC. På den måde kan Telia få en fornuftig forretning i Danmark - nemlig ved at opkøbe en fornuftig forretning. Telia i Danmark kommer ellers aldrig til at være en fantastisk forretning.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    35

Telia og telenor slår jo deres net sammen og så er der kun tre tilbage problem løst

Ikke aktiv bruger!
    05. Feb 12

Citat Oprindelig postet af erhvervssælger Vis indlæg
    TDC vil ikke købe 3. Reelt er der ingen der kan bruge et køb af 3 til noget. 3 har kun én triumf: Deres pris når man er i Sverige. Dette vil jo forsvinde hvis 3 blev solgt.

Jeg kan kun se en enkelt mulighed for opkøb der giver mening: Hvis Telia køber TDC. Men modsat dengang Telia købte Orange og slugte dem, så skal de gøre det omvendte: De skal købe TDC, og blot skifte navnet til Telia. Ellers skal de lade TDC køre videre på samme måde som i dag, dog skal de naturligvis portere alle kunderne over på TDC. På den måde kan Telia få en fornuftig forretning i Danmark - nemlig ved at opkøbe en fornuftig forretning. Telia i Danmark kommer ellers aldrig til at være en fantastisk forretning.
    Hvor skulle Telia få pengene fra til og købe TDC?

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Citat Oprindelig postet af dieseldk Vis indlæg
    Telia og telenor slår jo deres net sammen og så er der kun tre tilbage problem løst
    Der vil stadig være 4 hovedaktører på markedet. Jeg spår, at 3 vil blive "konsolideret" altså opkøbt af tdc indenfor 4 år. Tdc`s 3G strategi er jo små celler i 2100 MHz båndet og der er 3 jo forholdsvis godt udbygget. 3`s kundebase er ikke stor nok til, at 3 nogensinde blir en god forretning i DK da investeringbehovet er langt større end afkastet fra kunderne.

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    Desperate's Avatar
    05. Oct 08
    Alder
    35

3 køber TDCs mobilforretning, Telia køber TDCs fastnet og Telenor/Canal Digital køber YouSee.

Det bud er lige så godt som alle andre. Der er dog flere ting, som taler mod at Telenor skulle købe YouSee.

Normal bruger SilverFoxy's Avatar
    24. Nov 11

Citat Oprindelig postet af erhvervssælger Vis indlæg
    TDC vil ikke købe 3. Reelt er der ingen der kan bruge et køb af 3 til noget.
    Jo, 3 kunne sagtens blive solgt pga. værdien af deres kundermasse. Det ville heller ikke undre mig, hvis de blev opkøbt.
    Deres net er dog næppe til at integrere med de øvriges, så prisen skal nok ikke være for høj.

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

Citat Oprindelig postet af snuden Vis indlæg
    Der vil stadig være 4 hovedaktører på markedet. Jeg spår, at 3 vil blive "konsolideret" altså opkøbt af tdc indenfor 4 år. Tdc`s 3G strategi er jo små celler i 2100 MHz båndet og der er 3 jo forholdsvis godt udbygget. 3`s kundebase er ikke stor nok til, at 3 nogensinde blir en god forretning i DK da investeringbehovet er langt større end afkastet fra kunderne.

Det store problem er bare, at når man er en dominerende spiller på et marked (over 40% af markedet) så får man bare ikke lige lov til at købe en anden spiller. At TDC skulle købe 3 er nærmeste udelukket med mindre prisen er afsindig god, og TDC er villig til at sælge flere dele af selskabet fra til spot pris.

Både Telia og Telenor har råd til at købe TDC. TDC er måske store i Danmark, men sammenlignet med både Telenor og Telia, så er TDC en lilleput.

Realistisk set så bliver det Telia eller Telenor der gør et eller andet. Jeg kunne også godt forestille mig, at Telenor købte 3, og derved boostede forretningen i både Sverige og Danmark på samme tid. Telenor har jo også haft det svært i Sverige, og her vil ekstra kunder i butikken også hjælpe.
    Mvh. Johnny
    Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand wrong answers.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    hotpop's Avatar
    16. Nov 10
    Bopæl

Tyskland

Ved ikke hvor du har lært at regne, og du har da vist ikke fulgt med i nyhederne!
    Der er ikke pludseligt blevet et selskab mindre!

Du kan med fordel læse lidt her om kravene til dem: http://www.kfst.dk/index.php?id=30860
    At jeg er ansat ved et større teleselskab, er ikke det samme som at sige at firmaet er dansk!

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    35

Citat Oprindelig postet af hotpop Vis indlæg
    Ved ikke hvor du har lært at regne, og du har da vist ikke fulgt med i nyhederne!
    Der er ikke pludseligt blevet et selskab mindre!

Du kan med fordel læse lidt her om kravene til dem: http://www.kfst.dk/index.php?id=30860
    Fra dit eget link
    Samarbejdet mellem Telia og Telenor reducerer antallet af danske Radio Access netværk fra fire til tre tilhørende Newco, TDC og Hi3G.
    Synes det lyder til at der bagefter kun vil være tre mobilnetværk i Danmark, og der står også at Telia og Telenor i fremtiden kun må byde på nye licenser gennem newco og det lukker jo for at der igen kommer et 4. netværk fra den kant.
    Og jeg kan godt løse større regnestykket end 4-1 prøv at finde en lommeregner frem og regn efter så kan det være at du kommer frem til det samme som mig.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Fra dit eget link
    Samarbejdet mellem Telia og Telenor reducerer antallet af danske Radio Access netværk fra fire til tre tilhørende Newco, TDC og Hi3G.
    Synes det lyder til at der bagefter kun vil være tre mobilnetværk i Danmark, og der står også at Telia og Telenor i fremtiden kun må byde på nye licenser gennem newco og det lukker jo for at der igen kommer et 4. netværk fra den kant.
    Og jeg kan godt løse større regnestykket end 4-1 prøv at finde en lommeregner frem og regn efter så kan det være at du kommer frem til det samme som mig.
    Jeg kommer til at der stadig vil være 4 selskaber. Newco er kun et netværkssamarbejde med 2 uafhængige selskaber der driver det i fællesskab.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    35

Jeg kommer til at der stadig vil være 4 selskaber. Newco er kun et netværkssamarbejde med 2 uafhængige selskaber der driver det i fællesskab.
    Det vil være tre netværk ejet af tre selskaber. Newco er lidt mere end et samarbejde det er sit eget selskab som ejer netværket.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Nu er det jo teleselskaber vi debatterer. Newco er et FÆLLES NETVÆRK mellem 2 teleselskaber. Telia og Telenor vil stadig have 2 seperate kundebaser og forretningsstrategier.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    35

Nu er det jo teleselskaber vi debatterer. Newco er et FÆLLES NETVÆRK mellem 2 teleselskaber. Telia og Telenor vil stadig have 2 seperate kundebaser og forretningsstrategier.
    Så er der jo også telmore, bibob og alle de andre.
    Spørgsmålet var jo om der er plads til fire store selskaber med hver deres net, det har Telia og Telenor så fundet ud af at der ikke er og de lægger deres net sammen, så der er samme Antal teleselskaber men ikke længere fire med eget net.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    hotpop's Avatar
    16. Nov 10
    Bopæl

Tyskland

Så er der jo også telmore, bibob og alle de andre.
    Spørgsmålet var jo om der er plads til fire store selskaber med hver deres net, det har Telia og Telenor så fundet ud af at der ikke er og de lægger deres net sammen, så der er samme Antal teleselskaber men ikke længere fire med eget net.
    Nå så du tror det er derfor de laver fælles net? Og jo der er fire med eget net - læs linket i #9.
    At jeg er ansat ved et større teleselskab, er ikke det samme som at sige at firmaet er dansk!

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    35

Nå så du tror det er derfor de laver fælles net? Og jo der er fire med eget net - læs linket i #9.
    Er vi enige om at der kun er tre net når de er færdige med sammenlægningen?
    Hvis der kun er tre net kan der jo ikke være fire der har deres eget.

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    hotpop's Avatar
    16. Nov 10
    Bopæl

Tyskland

Er vi enige om at der kun er tre net når de er færdige med sammenlægningen?
    Hvis der kun er tre net kan der jo ikke være fire der har deres eget.
    Der vil stadig være 4 net, så nej der er vi ikke enige.

Ikke aktiv bruger!
    01. Jun 05

Standard

Der vil stadig være 4 net, så nej der er vi ikke enige.
    Newco bliver til ét netværk.
    Der er TDC, 3 og Newco. Altså tre netværk i alt.

Selv om jeg arbejder for Telenor så er alt i det ovenstående indlæg er 100% min egen personlige holdning, mening og betragtning!

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    hotpop's Avatar
    16. Nov 10
    Bopæl

Tyskland

Citat Oprindelig postet af -Hammer- Vis indlæg
    Newco bliver til ét netværk.
    Der er TDC, 3 og Newco. Altså tre netværk i alt.

Selv om jeg arbejder for Telenor så er alt i det ovenstående indlæg er 100% min egen personlige holdning, mening og betragtning!
    Jeg smutter i seng nu, for ja det er jo 100% korrekt.
    Sidder og blander net og selskaber sammen og så giver mine svar altså ikke meget mening.
    Beklager dieseldk for at have totalt misforstået - håber jeg er tilgivet

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    Desperate's Avatar
    05. Oct 08
    Alder
    35

Der vil være tre mobilnet i den nærmeste fremtid, men der vil fortsat være fire teleselskaber - som alle har deres egne discountselskaber.

Problemstillingen er ikke, hvor mange mobilnet der findes, problemstillingen er, at Telia og Telenor tjener mindre og mindre. Jeg tror ikke at gevinsten ved Newco er stor nok, til at der er plads til fire hovedselskaber. Vi taler om milliardomsætninger vs. millionomkostninger, ved at drive et mobilnet. Hvis besparelsen er på eks. 100.000.000 kr. pr. år, vil det i gennemsnit være 33 kr. pr. kunde for hver Telia/Telenor kunde pr. år (100.000.000/3.000.000 = 33 kr. = 2,75 kr. måned pr. kunde) - besparelsen er nok noget mindre. Det hele handler om overskudsgrad og hvem der i sidste ende, har den største... 3 har den største pengetank, dernæst Telenor, Telia og til sidst TDC. TDC's ejere har måske mange penge, men de har mange ejere, hvilke gør det svært at bruge penge. 3 har købt Orange i Østrig og forsøger for tiden på at købe Eirecom i Irland. I Danmark stiger antallet af kunder hos 3, hvilket antyder, at de ikke har nogle grunde til at sælge. De har heller ikke udgifter til ADSL eller fastnet, som kræver ansatte til at tage telefonerne. Jeg tror ikke at 3 er det selskab som forsvinder fra Danmarkskortet. De har flest penge og deres overskudsgrad vil indenfor et par år være højere end både Telia og Telenor. TDC har YouSee, fastnet og kobberudlejning, som øger deres overskudsgrad betydeligt.

3 har måske haft det svært før i tiden. Men i dag, har de ikke gammel teknologi, som de skal yde support på. Det har Telia og Telenor derimod, og det kan komme til at koste dem dyrt. Det er ikke billigt at tilbyde ADSL, priserne er lave og det meste af overskuddet går til TDC.

Når det er sagt, tror jeg ikke at Telia eller Telenor vil trække sig fra Danmark. Det vil koste for meget "image" i hjemlandet. Det efterlader kun TDC tilbage, som muligt "offer". Det skulle ikke undre mig, om Telia eller Telenor overtog TDC.

Ser man udover telemarkedet, har kineserne også travlt med at købe op i Europa for tiden. De er vilde for at eje mere og mere. Hvilket er endnu en indikator på, at 3 ikke bliver solgt - foruden prisen er høj nok. Set i det perspektiv, giver det også mening, hvis Telia eller Telenor køber TDC.

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

Citat Oprindelig postet af Desperate Vis indlæg
    3 har måske haft det svært før i tiden. Men i dag, har de ikke gammel teknologi, som de skal yde support på. Det har Telia og Telenor derimod, og det kan komme til at koste dem dyrt. Det er ikke billigt at tilbyde ADSL, priserne er lave og det meste af overskuddet går til TDC.
    Der er også den mulighed, at både Telenor og Telia satser benhårdt på at switche ADSL brugere til LTE. Altså at flytte eksisterende ADSL kunder til LTE og samtidig kapre en del af TDCs ADSL kunder ved i stedet for at tilbyde LTE.

Med den bunke LTE frekvenser som Telia og Telenor har til rådighed, så er det en realistisk mulighed.
    Mvh. Johnny
    Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand wrong answers.

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    Bjarke Hansen's Avatar
    23. Aug 08
    Alder
    32

Citat Oprindelig postet af evilguy Vis indlæg
    Jeg kunne også godt forestille mig, at Telenor købte 3, og derved boostede forretningen i både Sverige og Danmark på samme tid. Telenor har jo også haft det svært i Sverige, og her vil ekstra kunder i butikken også hjælpe.
    Ja det lyder som det eneste realistiske, da telenor og 3 jo også deler net i Sverige så ville det også give mening

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Der er også den mulighed, at både Telenor og Telia satser benhårdt på at switche ADSL brugere til LTE. Altså at flytte eksisterende ADSL kunder til LTE og samtidig kapre en del af TDCs ADSL kunder ved i stedet for at tilbyde LTE.

Med den bunke LTE frekvenser som Telia og Telenor har til rådighed, så er det en realistisk mulighed.
    Næppe. Det "mobile bredbånd" er ikke et reelt alternativ til adsl hvis man faktisk bruger sin dataforbindelse. Mon ikke gennemsnitsforbruget på en adsl er 100 GB/mdl ?

Dataloftet og kapaciteten og ikke mindst dækningen er simpelthen for ringe til at udgøre andet end et supplement til adsl. Læs evnt:

http://epn.dk/teknologi2/tele/article2774449.ece

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

Næppe. Det "mobile bredbånd" er ikke et reelt alternativ til adsl hvis man faktisk bruger sin dataforbindelse. Mon ikke gennemsnitsforbruget på en adsl er 100 GB/mdl ?

Dataloftet og kapaciteten og ikke mindst dækningen er simpelthen for ringe til at udgøre andet end et supplement til adsl. Læs evnt:

http://epn.dk/teknologi2/tele/article2774449.ece
    Gennemsnits forbruget er ikke i nærheden af 100 GB på ADSL. Hvis man fraregner top 5% af brugerne, så ligger gennemsnittet et eller andet sted mellem 30-40 GB per måned. Rigtig mange bruger kun deres bredbåndsforbindelse til netbank, letsurfing, YouTube og Facebook, og så er der langt op til 20 GB.

I udlandet er teleselskaberne allerede begyndt at migrere ADSL kunder til LTE - i f.eks. Tyskland og Sverige - så det skal nok komme til Danmark. LTE kan ikke afløse ADSL, men det kan godt konkurrer med det.

I Sverige sælger 3 f.eks. LTE dataabonnementer med 80 Gb dataloft.
    Mvh. Johnny

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Gennemsnits forbruget er ikke i nærheden af 100 GB på ADSL. Hvis man fraregner top 5% af brugerne, så ligger gennemsnittet et eller andet sted mellem 30-40 GB per måned. Rigtig mange bruger kun deres bredbåndsforbindelse til netbank, letsurfing, YouTube og Facebook, og så er der langt op til 20 GB.

I udlandet er teleselskaberne allerede begyndt at migrere ADSL kunder til LTE - i f.eks. Tyskland og Sverige - så det skal nok komme til Danmark. LTE kan ikke afløse ADSL, men det kan godt konkurrer med det.

I Sverige sælger 3 f.eks. LTE dataabonnementer med 80 Gb dataloft.
    Så behøver folk jo næsten ikke at have en forbindelse

youtube, nettv, hentning af filer osv er kommet for at blive og i den sammenhæng forslår 80 GB slet ikke. Jeg vil dæleme føle mig snydt, hvis jeg skal bruge en ustabil mobilforbindelse..med lav hastighed til en dyrere pris end min nuværende 7-8 Mb adsl med frit forbrug. Jeg er også overbevist om, at der går mindst 5-10 år før der overhovedet er en brugbar højhastigheds mobilforbindelse altså over 10 Mb som minimum. Det kommer ikke til at ske herude på landet hvor der næsten ingen kunder er. Selvfølgelig skal de mobile bredbåndsforbindelser tilfalde de tættest bebyggede områder, hvor der i forvejen vel at mærke ER adgang til 20Mb + adsl og eller fiber. Så må vi herude på landet sejle vores egen sø. Sådan fungerer markedskræfterne!!

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

Så behøver folk jo næsten ikke at have en forbindelse

youtube, nettv, hentning af filer osv er kommet for at blive og i den sammenhæng forslår 80 GB slet ikke. Jeg vil dæleme føle mig snydt, hvis jeg skal bruge en ustabil mobilforbindelse..med lav hastighed til en dyrere pris end min nuværende 7-8 Mb adsl med frit forbrug.
    Hvis du har mulighed for det, så prøv engang at måle hvor meget data du rent faktisk bruger i løbet af en uge eller to. Rigtig mange vil blive overrasket over, hvor lidt data de bruger.

Jeg er også overbevist om, at der går mindst 5-10 år før der overhovedet er en brugbar højhastigheds mobilforbindelse altså over 10 Mb som minimum. Det kommer ikke til at ske herude på landet hvor der næsten ingen kunder er. Selvfølgelig skal de mobile bredbåndsforbindelser tilfalde de tættest bebyggede områder, hvor der i forvejen vel at mærke ER adgang til 20Mb + adsl og eller fiber. Så må vi herude på landet sejle vores egen sø. Sådan fungerer markedskræfterne!!
    Det senarie som du beskriver bliver gennemført inden udgangen af 2015. Det er simpelthen en del af kravet til den nye 800 MHz licens, at teleselskaberne skal tilbyde mindst 10 Mbit download hastighed i udkants Danmark. Licensen sætter så at sige markedskræfterne ud af kraft - faktisk noget som Tyskerne allerede har gennemført.

Resultatet i Tyskland er, at mange små landsbyer allerede nu har LTE dækning, mens storbyer først nu kommer med på vognen.
    Mvh. Johnny

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Hvis du har mulighed for det, så prøv engang at måle hvor meget data du rent faktisk bruger i løbet af en uge eller to. Rigtig mange vil blive overrasket over, hvor lidt data de bruger.
    et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=f8K3s7Rgxu8

vupti, 1,2 GB

streaming a DR nettv..vupti 2 GB på en aften

så 200 GB/mdl er ikke ved siden af. DR podcast (jeg podcaster stort set alt fra DR) vupti 600 MB daglig

[/QUOTE]Det senarie som du beskriver bliver gennemført inden udgangen af 2015. Det er simpelthen en del af kravet til den nye 800 MHz licens, at teleselskaberne skal tilbyde mindst 10 Mbit download hastighed i udkants Danmark. Licensen sætter så at sige markedskræfterne ud af kraft - faktisk noget som Tyskerne allerede har gennemført.

Resultatet i Tyskland er, at mange små landsbyer allerede nu har LTE dækning, mens storbyer først nu kommer med på vognen.[/QUOTE]

Jeg vil se det før jeg tror det! Planen du henviser indeholdt desværre ikke mit postnr, og selvom det gjorde, vil en mobil dataforbindelse være ustabil og hastigheden afhænge af antal brugere osv. ADSL herude på landet vil være det foretrukne i mange mange år...

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    evilguy's Avatar
    26. May 03
    Alder
    33

et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=f8K3s7Rgxu8

vupti, 1,2 GB

streaming a DR nettv..vupti 2 GB på en aften

så 200 GB/mdl er ikke ved siden af. DR podcast (jeg podcaster stort set alt fra DR) vupti 600 MB daglig
    Ja, men du skal så også gøre dig klart, at den gennemsnitlige bruger ikke bruger så meget data. Hvis du virkelig er over 100 GB per måned, så hører du til de 5-10% som bruges mest. Jeg kan da også nemt hente 30-40 GB podcast per måned, men jeg ved også med 100% sikkerhed at 4 ud af 5 naboer ikke hente én eneste podcast over deres internet forbindelse.

Faktum er, at mange bruger langt mindre data end de rent faktisk tror. Og så er der alle os andre, som suger løs på livet løs.

Og hvis du henter 600 MB podcast fra DR hver dag, 30 daeg om måneden, så henter du faktisk "kun" 18 GB data.

Jeg vil se det før jeg tror det! Planen du henviser indeholdt desværre ikke mit postnr, og selvom det gjorde, vil en mobil dataforbindelse være ustabil og hastigheden afhænge af antal brugere osv. ADSL herude på landet vil være det foretrukne i mange mange år...
    LTE har nogle teknisk fordele fremfor normale 3G teknologier, hvilket vil kunne hjælpe lidt på det. Men dit bud er lige så godt som mit. Jeg siger blot at i det store udland, der arbejder de allerede på det det.
    Mvh. Johnny

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    snuden's Avatar
    30. Mar 08
    Alder
    42

Omvendt kan vi blive enige om, at det kun kan blive bedre

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

25. Apr 07
    Bopæl

Randers
    Alder
    35

Jeg smutter i seng nu, for ja det er jo 100% korrekt.
    Sidder og blander net og selskaber sammen og så giver mine svar altså ikke meget mening.
    Beklager dieseldk for at have totalt misforstået - håber jeg er tilgivet
    Ingen problem, tager det ikke så tungt når man diskutere med folk på nettet det kan ikke betale sig.
    Men sjældent at folk indrømmer de tog fejl, de fleste bliver bare stille.

Lignende tråde

1. WM7 Mobiler - Hvem køber?
    By GadgetMe in forum Windows Phone
    Svar: 61
    Seneste indlæg: Wed Jan 05, 2011, 17:25
  2. Hvem køber ved Telia?
    By ChickenBone in forum iPhone & iPad
    Svar: 34
    Seneste indlæg: Thu Jul 29, 2010, 23:17
  3. Hvem vokser hvem står stille
    By tapasbaren in forum Teleselskaber og mobilnet
    Svar: 4
    Seneste indlæg: Mon Jun 30, 2008, 11:00
  4. Hvem er dit idol/Hvem ser du op til???
    By SKO in forum Fri debat ;-)
    Svar: 37
    Seneste indlæg: Fri Jun 18, 2004, 11:48
  5. Så er TDC sat til salg, hvem mon køber bliver ???
    By MICH in forum Generel mobildebat
    Svar: 22
    Seneste indlæg: Wed Jun 09, 2004, 7:03

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.