|
|
-
Emner: 221,539
-
-
Medlemmer: 41,601
Velkommen til vores nyeste medlem, hubbardregan

-
Mon May 07, 2012, 18:32
Nybegynder Ny på Mobildebat.dk
Køn:

Facebook - ingen notifikationer
Hej!
Jeg vil lige høre om andre har samme "problem" om jeg.. Jeg har en meget problemfldt HTC One X.. Her de sidste dage er endnu et problem kommet til. Jeg får ikke længere notifikationer når en ven skriver en besked til mig på facebook. Jeg skal selv åbne applikationen og opdatere - er der andre der oplever det samme eller er min mandagsudgave af en htc one x bare befængt med en fejl mere?
mvh
casper
-
Mon May 07, 2012, 20:52
POWERbruger Tasterne er slidt
Køn:

Sv: Facebook - ingen notifikationer
Det er et meget almindeligt problem med facebook app'en så bestemt ikke din htc skyld
-
Fri May 25, 2012, 20:09
-
Wed May 30, 2012, 22:39
Normal bruger
Køn:

-
Fri Jun 01, 2012, 10:37
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

Ja det er lidt underligt at det virker.. men det gøre det altså.. det tager lidt tid at læse igennem, men det er ikke så svært som det ser ud
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
-
Mon Jun 11, 2012, 17:10
Normal bruger
Køn:

Oprindelig postet af bollefinn
Ja det er lidt underligt at det virker.. men det gøre det altså.. det tager lidt tid at læse igennem, men det er ikke så svært som det ser ud
Nu har jeg endelig prøvet guiden, og du havde ret - det gik egentlig ret smertefrit at følge den.. MEN ligemeget hvor mange jeg jeg logger ind i simulatoren, er der ingenting at se under apps, når jeg logger på min facebook i explore!??? Jeg har både prøvet at logget ud igen med det samme, givet tilladelser, sendt en besked osv...
What to do?
-
Thu Jun 21, 2012, 20:54
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

Underligt nok så dukker der heller ville noget op ved mig mere under apps, men det gjorde det første gang jeg loggede på :-/..jeg har nu skiftet fra sgs2, xperia s, og nu sgs3 og alle gange har jeg brugt "simulatoren" og jeg får beskeder med det samme, så der er lidt underligt du ikke kan få det til at virke :-/
-
Fri Jun 22, 2012, 10:10
Normal bruger
Køn:

Oprindelig postet af bollefinn
Underligt nok så dukker der heller ville noget op ved mig mere under apps, men det gjorde det første gang jeg loggede på :-/..jeg har nu skiftet fra sgs2, xperia s, og nu sgs3 og alle gange har jeg brugt "simulatoren" og jeg får beskeder med det samme, så der er lidt underligt du ikke kan få det til at virke :-/
Jeg fandt faktisk ud af det Hvis man kiggede i kommentarerne, var der andre, som havde haft samme problem. Det er fordi det ikke er apps, man skal indunder for at finde den... Den ligger et andet sted i indstillinger.. Kan ikke lige huske hvor, men det står i kommentarerne til guiden, hvis andre oplever det samme....
Lignende tråde
-
By Kich in forum Windows Phone
Svar: 0
Seneste indlæg: Wed Feb 15, 2012, 11:11
-
By Shark in forum Google Play, Apps & Widgets
Seneste indlæg: Mon Nov 07, 2011, 6:55
-
By admin in forum Nyhedsartikler