Efter opdat. til android 4.0.3 kan jeg ikke mere se mine filer og galleri billeder på pc når jeg sætter usb kabel i. I stifinder dukker tlf. op som GT-I9100 #2 (før hed den GT-I9100) og alle filer er nu tomme. Dog bliver billeder overført som "UnknownObject140" men kan ikke åbnes.
Hvad er der sket?
Efter opdat. til android 4.0.3 kan jeg ikke mere se mine filer og galleri billeder på pc når jeg sætter usb kabel i. I stifinder dukker tlf. op som GT-I9100 #2 (før hed den GT-I9100) og alle filer er nu tomme. Dog bliver billeder overført som "UnknownObject140" men kan ikke åbnes.
Hvad er der sket?
du kan heller ikke se dine apps som er installeret på din sdkort når du tilslutter din mobil til pc. prøv at vælge kun oplad på din mobil når du sætter kablet i, så kommer billederne nok frem igen på mobilen
Mobil: SGS4 Rom: Omega 3.0 Kernel: Stock Gamle: SGS2 (SOLGT) Tablet: Asus Transformer TF300T + Dock (SOLGT)
Hvad er der sket?
Har du prøvet at køre din S2, som USB masselager/ USB drev?
Start uden datakabel!
indstillinger -> (trådløs og Netværk) mere -> USB værktøjer
Tryk på "forbind lagring til pc" og sæt kablet i!
Både dit USB lager (intern) og SD-Kort (ekstern) vil figurere som hvert sit drev!
Bookmarks