|
|
-
Emner: 222,349
-
-
Medlemmer: 41,680
Velkommen til vores nyeste medlem, muimana

-
Mon May 27, 2013, 20:27
Sv: Samsung Galaxy S3 Tråden
 Oprindelig postet af morell
Jeg har også fået den fejl med kameraet i dag. Dog første gang. Ved ikke hvad det skyldes
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
Har du prøvet at rydde data og cache i kamera app'en.?
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2
Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.
-
Mon May 27, 2013, 20:29
-
Tue May 28, 2013, 19:39
TOPbruger Sover på debatten ;)
Køn:

Oprindelig postet af Mikael Jensen
Min den siger også "Yes, insane chip."
Jeg prøvede at bruge kameraet i dag, fik denne fejl:
http://imageshack.dk/imagesfree/SgR41904.gif
Bagefter virkede kameraet.... Men jeg får disse fejl evd kamera, galleri, og også andre Apps.
Har pt. kun Spotify installeret.
Jeg var nede hos Elgiganten og de sagde at de kunne intet gøre da det var periodisk.. Jeg skulle kunne bevise at der er periodisk fejl på...
Jamen Mikael da! De kan sgu da ikke afvise en reparation pga. den er periodisk. Det er fuldstændig skørt. Prøv at forestil dig en bil som periodisk brød sammen midt på motorvejen eller at bremserne "periodisk" ikke virkede. Lyder ikke acceptabelt vel? Du må altså IKKE lade dig køre rundt i managen på den måde - de står jo og lyver og snyder dig lige op i dit åbne ansigt. Du har vel set den video jeg har sendt dig - der nævner de endda periodiske fejl som er svære men stadig at sælger SKAL reparerer dem.
Hvis man har en "insane chip" og den opfører sig mærkeligt så HAR ens telefon sudden death syndrome og skal repareres. Nu går du ind til dem og siger følgende:
"Telefonens eMMC chip lider af den KENDTE defekt som populært kaldes for Sudden Death Syndrome som enhver der ved bare LIDT om Samsung mobiler og support burde kende. Det vil sige at der er opstået "bad sectors" på den indbyggede flashram pga. en defekt firmware og disse kan ikke fikses når de først er opstået. Symptomerne er umotiveret genstart og en sløv telefon trods factory reset. Hvis du (indsæt medarbejders navn) ikke fatter det eller prøver at tørrer den af med at de I ikke reparerer periodiske fejl så vil jeg have dette på skrift. Dette tælles med som reparationsforsøg. "
Gør dem samtidig opmærksom på at du får et andet værksted til at undersøge telefonen og hvis de konstarer en fejl så vil du hæve købet. Og nu har du jo din flash-video som jeg vidste dig og den viser du selvfølgelig medarbejederen på din telefon imens du er der.
Du har rettigheder og men hvis de bliver ved med at sende dig hjem med en løgn på ærmet fordi du ikke kender dine rettigheder eller holder fast i dem som så er det jo lettest for folk som tilsyneladende ikke har nogen moral.
"I have no illusions. I lost them on my travels..."
-
Thu May 30, 2013, 13:11
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

Drop Elgiganten og send den direkte til et værksted. Fx Telecare.
-
Thu May 30, 2013, 15:20
TOPbruger Sover på debatten ;)
Køn:

Oprindelig postet af erhvervssælger
Drop Elgiganten og send den direkte til et værksted. Fx Telecare.
Igen - så tæller det ikke med som reparationsforsøg. Ergo kan han IKKE hæve købet eller benytte ombytningsretten. Og så mange gange Elgiganten har fejlet så står han snart til ombytning. Han skal bare have skriftligt at de afviser telefonen.
"I have no illusions. I lost them on my travels..."
-
Thu May 30, 2013, 15:39
 Oprindelig postet af Trentors
Igen - så tæller det ikke med som reparationsforsøg. Ergo kan han IKKE hæve købet eller benytte ombytningsretten. Og så mange gange Elgiganten har fejlet så står han snart til ombytning. Han skal bare have skriftligt at de afviser telefonen.
Lige præcis.. Har selv haft samme problem med Elgiganten og da jeg forlangte en skriftlig afvisning af dem, kunne jeg pludselig godt få den ombyttet, ja jeg kunne endog få pengene retur hvis jeg ville
Last edited by Teletoppen; Thu May 30, 2013 at 15:45.
Grund: Tillæg
-
Fri May 31, 2013, 12:06
Så kom der en ny fejl:
Når skærmen har været slukket og tændes, så er skærmen mega mørk. Hvis jeg bare røre ved lys bjælken får den sin normaly lysstyrke, indtil det er at man sætter den på pause skærm igen.
Auto lys styrke er slået fra.
Jeg kører ned til Elgiganten i dag og vil ikke gendanne den, da de jo så vil ku se alle mine fejl.
Men hvordan fjerner jeg min google konto uden at gendanne? bare så de ikke kan læse mails e.l.
-
Thu Jun 13, 2013, 10:38
Så fik jeg den tilbage til reperation.
kan i gætte hvad der er sket med den?
Den har fået udskiftet kamera og vibrator.... Og opdateret firmwaren.
Da jeg fik den tilbage var den ENORMT fedtet. Der lå et tykt lag fedt på og hvis man kørte fingeren henover kom der en tyk streg efter fingeren, OG der lå stadig et tykt lag nede under. Det er fandme for ulækkert.
Jeg begyndte at rode med min telefon igen. eMMC CHECK siger stadig at jeg har en "Insane chip"., og da jeg skulle sætte den til laderen i nat, så så billedet sådan her ud:
http://imageshack.dk/imagesfree/TN716283.gif
Har ikke opløbet at den er langsom eller noget ellers. Endnu.
-
Thu Jun 13, 2013, 22:22
Fik en opdatering i dag, nogen der ved, hvad den indeholder?
Mvh
svak
every time you throw dirt - you loose a little ground.
mvh
svak
-
Thu Jun 13, 2013, 22:49
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

Oprindelig postet af svak
Fik en opdatering i dag, nogen der ved, hvad den indeholder?
Mvh
svak
Sikkert bare fejlrettelser
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
-
Sat Jun 15, 2013, 0:30
Jeg har opdaget den mest sindssyge fejl på min skærm nu!
Når ens telefon er startet normalt op på "skrivebordet", er der disse apps:
ChatOn Kamera Samsung Apps og Play Butik, og så vejret.
Når jeg er på en anden side en skærmen, kan jeg stadig svagt se skyggen af appsne og vejret, som om det har "brændt" sig fast til skærmen?
Men det er ikke "real-time" skygger, fordi på skyen er der regn mens der ikke er det pt.
Jeg ville gerne tage billede af det problemet er jeg ikke har et kamera til det.
Men det er tydeligt at se, at ikonerne har brændt sig fast. Jeg har prøvet at slukke og genstarte osv., og det er der stadig.
http://imageshack.dk//viewimage.php?...e/X3l53553.jpg
Last edited by Mikael Jensen; Sat Jun 15, 2013 at 0:45.
-
Sat Jun 15, 2013, 6:42
Juniorbruger
Køn:

Jeg har opdaget den mest sindssyge fejl på min skærm nu!
Når ens telefon er startet normalt op på "skrivebordet", er der disse apps:
ChatOn Kamera Samsung Apps og Play Butik, og så vejret.
Når jeg er på en anden side en skærmen, kan jeg stadig svagt se skyggen af appsne og vejret, som om det har "brændt" sig fast til skærmen?
Men det er ikke "real-time" skygger, fordi på skyen er der regn mens der ikke er det pt.
Jeg ville gerne tage billede af det problemet er jeg ikke har et kamera til det.
Men det er tydeligt at se, at ikonerne har brændt sig fast. Jeg har prøvet at slukke og genstarte osv., og det er der stadig.
http://imageshack.dk//viewimage.php?...e/X3l53553.jpg
Undskyld mig, og med alt muligt respekt Mikael... Men nu har du lavet 3-4 indlæg med at du har en fejlbehæftet telefon der tydeligvis er en ombytter, da det du oplever jo på ingen måde er normalt. Hvis du brokkede dig lige så meget der hvor du havde købt den, havde du vel fået en ny for længst? Du får vel ikke rigtigt noget ud af at skrive herinde?
Til alle dine problemer kan jeg blot svare a nej det er ikke normalt at have de symptomer..
Håber du får den byttet
Mvh
-
Sat Jun 15, 2013, 10:33
 Oprindelig postet af nico9400
Undskyld mig, og med alt muligt respekt Mikael... Men nu har du lavet 3-4 indlæg med at du har en fejlbehæftet telefon der tydeligvis er en ombytter, da det du oplever jo på ingen måde er normalt. Hvis du brokkede dig lige så meget der hvor du havde købt den, havde du vel fået en ny for længst? Du får vel ikke rigtigt noget ud af at skrive herinde?
Til alle dine problemer kan jeg blot svare a nej det er ikke normalt at have de symptomer..
Håber du får den byttet
Mvh
Jeg har været nede med den hver gang tror kun jeg har skrevet det en gang men det er 3 gang den skal på værksted nu
-
Sat Jun 15, 2013, 10:59
Jeg har været nede med den hver gang  tror kun jeg har skrevet det en gang men det er 3 gang den skal på værksted nu
Det han mener er at hvis du i stedet for at pive så meget herinde, i stedet stod hårdt fast på dine rettigheder hos sælgeren af det lort, så havde du haft en ny mobil forlængst.
Du skal fandeme true dem med bål og brand og forbrugerombudsmand og alt muligt andet og ikke forlade forretningen før de accepterer dit ganske rimelige krav om at få en ny telefon i stedet for det uduelige lort du har nu.
-
Mon Jun 17, 2013, 16:13
Jeg bruger til daglig Opera Mini i stedet for den indbyggede browser, så det er ret irriterende når min news feeder åbner siderne i den indbyggede browser.
Er der nogen måde at indstille hvilken der er standard browser, sådan så det altid er den som bruges?
-
Mon Jun 17, 2013, 16:38
Normal bruger
Køn:

Oprindelig postet af Tacconi
Jeg bruger til daglig Opera Mini i stedet for den indbyggede browser, så det er ret irriterende når min news feeder åbner siderne i den indbyggede browser.
Er der nogen måde at indstille hvilken der er standard browser, sådan så det altid er den som bruges?
Prøv at find den indbyggede browser i programmer. Vælg den og tryk tøm standarter. Måske kan du så næste gang vælge hvilke browser der skal bruges.
Sent from the third galaxy
-
Mon Jun 17, 2013, 17:03
 Oprindelig postet af Topimax
Prøv at find den indbyggede browser i programmer. Vælg den og tryk tøm standarter. Måske kan du så næste gang vælge hvilke browser der skal bruges.
Sent from the third galaxy
Super, ser ud til at det virker. Tak for det
Lignende tråde
-
By Gæstebruger in forum Android forum
Svar: 859
Seneste indlæg: I går, 4:45
-
By Gæstebruger in forum Android forum
Svar: 294
Seneste indlæg: Sun May 27, 2012, 21:53
-