Facebook
Nyheder
Lige Nu
192 Aktive brugere
  • 106 medlemmer
  • 86 gæster
Statistik
  • Emner: 222,349
  • Medlemmer: 41,680
Velkommen til vores nyeste medlem, muimana

Side 138 af 138 FørstFørst ... 3888128136137138

Viser søgeresultater 4,111 til 4,127 ud af 4127
    TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Kelddaug's Avatar
    25. Sep 05
    Bopæl

Korsør
    Alder
    45

Standard Sv: Samsung Galaxy S3 Tråden

Citat Oprindelig postet af morell Vis indlæg
    Jeg har også fået den fejl med kameraet i dag. Dog første gang. Ved ikke hvad det skyldes

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
    Har du prøvet at rydde data og cache i kamera app'en.?

Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2
    Sgs4 Galaxy Note II, Sgs3.

Erfaren bruger
    Kommer ofte

13. Aug 11
    Bopæl

København
    Alder
    24

Nej men kan lige prøve

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

24. Jun 04
    Alder
    34

Citat Oprindelig postet af Mikael Jensen Vis indlæg
    Min den siger også "Yes, insane chip."

Jeg prøvede at bruge kameraet i dag, fik denne fejl:

http://imageshack.dk/imagesfree/SgR41904.gif

Bagefter virkede kameraet.... Men jeg får disse fejl evd kamera, galleri, og også andre Apps.

Har pt. kun Spotify installeret.

Jeg var nede hos Elgiganten og de sagde at de kunne intet gøre da det var periodisk.. Jeg skulle kunne bevise at der er periodisk fejl på...
    Jamen Mikael da! De kan sgu da ikke afvise en reparation pga. den er periodisk. Det er fuldstændig skørt. Prøv at forestil dig en bil som periodisk brød sammen midt på motorvejen eller at bremserne "periodisk" ikke virkede. Lyder ikke acceptabelt vel? Du må altså IKKE lade dig køre rundt i managen på den måde - de står jo og lyver og snyder dig lige op i dit åbne ansigt. Du har vel set den video jeg har sendt dig - der nævner de endda periodiske fejl som er svære men stadig at sælger SKAL reparerer dem.

Hvis man har en "insane chip" og den opfører sig mærkeligt så HAR ens telefon sudden death syndrome og skal repareres. Nu går du ind til dem og siger følgende:

"Telefonens eMMC chip lider af den KENDTE defekt som populært kaldes for Sudden Death Syndrome som enhver der ved bare LIDT om Samsung mobiler og support burde kende. Det vil sige at der er opstået "bad sectors" på den indbyggede flashram pga. en defekt firmware og disse kan ikke fikses når de først er opstået. Symptomerne er umotiveret genstart og en sløv telefon trods factory reset. Hvis du (indsæt medarbejders navn) ikke fatter det eller prøver at tørrer den af med at de I ikke reparerer periodiske fejl så vil jeg have dette på skrift. Dette tælles med som reparationsforsøg. "

Gør dem samtidig opmærksom på at du får et andet værksted til at undersøge telefonen og hvis de konstarer en fejl så vil du hæve købet. Og nu har du jo din flash-video som jeg vidste dig og den viser du selvfølgelig medarbejederen på din telefon imens du er der.

Du har rettigheder og men hvis de bliver ved med at sende dig hjem med en løgn på ærmet fordi du ikke kender dine rettigheder eller holder fast i dem som så er det jo lettest for folk som tilsyneladende ikke har nogen moral.
    "I have no illusions. I lost them on my travels..."

Aktiv bruger
    Jeg sover her

09. Mar 10

Drop Elgiganten og send den direkte til et værksted. Fx Telecare.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

24. Jun 04
    Alder
    34

Citat Oprindelig postet af erhvervssælger Vis indlæg
    Drop Elgiganten og send den direkte til et værksted. Fx Telecare.
    Igen - så tæller det ikke med som reparationsforsøg. Ergo kan han IKKE hæve købet eller benytte ombytningsretten. Og så mange gange Elgiganten har fejlet så står han snart til ombytning. Han skal bare have skriftligt at de afviser telefonen.
    "I have no illusions. I lost them on my travels..."

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Teletoppen's Avatar
    23. Feb 08
    Bopæl

Himmerland
    Alder
    49

Citat Oprindelig postet af Trentors Vis indlæg
    Igen - så tæller det ikke med som reparationsforsøg. Ergo kan han IKKE hæve købet eller benytte ombytningsretten. Og så mange gange Elgiganten har fejlet så står han snart til ombytning. Han skal bare have skriftligt at de afviser telefonen.
    Lige præcis.. Har selv haft samme problem med Elgiganten og da jeg forlangte en skriftlig afvisning af dem, kunne jeg pludselig godt få den ombyttet, ja jeg kunne endog få pengene retur hvis jeg ville
    Last edited by Teletoppen; Thu May 30, 2013 at 15:45. Grund: Tillæg

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Mikael Jensen's Avatar
    19. Jan 09
    Bopæl

Hillerød

Så kom der en ny fejl:

Når skærmen har været slukket og tændes, så er skærmen mega mørk. Hvis jeg bare røre ved lys bjælken får den sin normaly lysstyrke, indtil det er at man sætter den på pause skærm igen.

Auto lys styrke er slået fra.

Jeg kører ned til Elgiganten i dag og vil ikke gendanne den, da de jo så vil ku se alle mine fejl.

Men hvordan fjerner jeg min google konto uden at gendanne? bare så de ikke kan læse mails e.l.

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Mikael Jensen's Avatar
    19. Jan 09
    Bopæl

Hillerød

Så fik jeg den tilbage til reperation.

kan i gætte hvad der er sket med den?

Den har fået udskiftet kamera og vibrator.... Og opdateret firmwaren.

Da jeg fik den tilbage var den ENORMT fedtet. Der lå et tykt lag fedt på og hvis man kørte fingeren henover kom der en tyk streg efter fingeren, OG der lå stadig et tykt lag nede under. Det er fandme for ulækkert.

Jeg begyndte at rode med min telefon igen. eMMC CHECK siger stadig at jeg har en "Insane chip"., og da jeg skulle sætte den til laderen i nat, så så billedet sådan her ud:

http://imageshack.dk/imagesfree/TN716283.gif

Har ikke opløbet at den er langsom eller noget ellers. Endnu.

Juniorbruger
    07. May 03

Fik en opdatering i dag, nogen der ved, hvad den indeholder?

Mvh
    svak
    every time you throw dirt - you loose a little ground.

mvh

svak

Aktiv bruger
    Jeg sover her

08. May 05
    Bopæl

Kolding
    Alder
    34

Citat Oprindelig postet af svak Vis indlæg
    Fik en opdatering i dag, nogen der ved, hvad den indeholder?

Mvh
    svak
    Sikkert bare fejlrettelser

Samsung Galaxy S3

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Mikael Jensen's Avatar
    19. Jan 09
    Bopæl

Hillerød

Jeg har opdaget den mest sindssyge fejl på min skærm nu!

Når ens telefon er startet normalt op på "skrivebordet", er der disse apps:

ChatOn Kamera Samsung Apps og Play Butik, og så vejret.

Når jeg er på en anden side en skærmen, kan jeg stadig svagt se skyggen af appsne og vejret, som om det har "brændt" sig fast til skærmen?

Men det er ikke "real-time" skygger, fordi på skyen er der regn mens der ikke er det pt.

Jeg ville gerne tage billede af det problemet er jeg ikke har et kamera til det.

Men det er tydeligt at se, at ikonerne har brændt sig fast. Jeg har prøvet at slukke og genstarte osv., og det er der stadig.

http://imageshack.dk//viewimage.php?...e/X3l53553.jpg
    Last edited by Mikael Jensen; Sat Jun 15, 2013 at 0:45.

Juniorbruger
    19. Jul 12

Jeg har opdaget den mest sindssyge fejl på min skærm nu!

Når ens telefon er startet normalt op på "skrivebordet", er der disse apps:

ChatOn Kamera Samsung Apps og Play Butik, og så vejret.

Når jeg er på en anden side en skærmen, kan jeg stadig svagt se skyggen af appsne og vejret, som om det har "brændt" sig fast til skærmen?

Men det er ikke "real-time" skygger, fordi på skyen er der regn mens der ikke er det pt.

Jeg ville gerne tage billede af det problemet er jeg ikke har et kamera til det.

Men det er tydeligt at se, at ikonerne har brændt sig fast. Jeg har prøvet at slukke og genstarte osv., og det er der stadig.

http://imageshack.dk//viewimage.php?...e/X3l53553.jpg
    Undskyld mig, og med alt muligt respekt Mikael... Men nu har du lavet 3-4 indlæg med at du har en fejlbehæftet telefon der tydeligvis er en ombytter, da det du oplever jo på ingen måde er normalt. Hvis du brokkede dig lige så meget der hvor du havde købt den, havde du vel fået en ny for længst? Du får vel ikke rigtigt noget ud af at skrive herinde?
    Til alle dine problemer kan jeg blot svare a nej det er ikke normalt at have de symptomer..
    Håber du får den byttet
    Mvh

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Mikael Jensen's Avatar
    19. Jan 09
    Bopæl

Hillerød

Citat Oprindelig postet af nico9400 Vis indlæg
    Undskyld mig, og med alt muligt respekt Mikael... Men nu har du lavet 3-4 indlæg med at du har en fejlbehæftet telefon der tydeligvis er en ombytter, da det du oplever jo på ingen måde er normalt. Hvis du brokkede dig lige så meget der hvor du havde købt den, havde du vel fået en ny for længst? Du får vel ikke rigtigt noget ud af at skrive herinde?
    Til alle dine problemer kan jeg blot svare a nej det er ikke normalt at have de symptomer..
    Håber du får den byttet
    Mvh
    Jeg har været nede med den hver gang tror kun jeg har skrevet det en gang men det er 3 gang den skal på værksted nu

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Tacconi's Avatar
    10. Dec 11
    Alder
    43

Jeg har været nede med den hver gang tror kun jeg har skrevet det en gang men det er 3 gang den skal på værksted nu
    Det han mener er at hvis du i stedet for at pive så meget herinde, i stedet stod hårdt fast på dine rettigheder hos sælgeren af det lort, så havde du haft en ny mobil forlængst.
    Du skal fandeme true dem med bål og brand og forbrugerombudsmand og alt muligt andet og ikke forlade forretningen før de accepterer dit ganske rimelige krav om at få en ny telefon i stedet for det uduelige lort du har nu.

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Tacconi's Avatar
    10. Dec 11
    Alder
    43

Jeg bruger til daglig Opera Mini i stedet for den indbyggede browser, så det er ret irriterende når min news feeder åbner siderne i den indbyggede browser.
    Er der nogen måde at indstille hvilken der er standard browser, sådan så det altid er den som bruges?

Normal bruger
    27. Apr 07

Citat Oprindelig postet af Tacconi Vis indlæg
    Jeg bruger til daglig Opera Mini i stedet for den indbyggede browser, så det er ret irriterende når min news feeder åbner siderne i den indbyggede browser.
    Er der nogen måde at indstille hvilken der er standard browser, sådan så det altid er den som bruges?
    Prøv at find den indbyggede browser i programmer. Vælg den og tryk tøm standarter. Måske kan du så næste gang vælge hvilke browser der skal bruges.

Sent from the third galaxy

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Tacconi's Avatar
    10. Dec 11
    Alder
    43

Citat Oprindelig postet af Topimax Vis indlæg
    Prøv at find den indbyggede browser i programmer. Vælg den og tryk tøm standarter. Måske kan du så næste gang vælge hvilke browser der skal bruges.

Sent from the third galaxy
    Super, ser ud til at det virker. Tak for det

Lignende tråde

1. Samsung Galaxy Note Tråden
    By Gæstebruger in forum Android forum
    Svar: 859
    Seneste indlæg: I går, 4:45
  2. Samsung Galaxy Tab 10.1 - Tråden
    By Gæstebruger in forum Android forum
    Svar: 294
    Seneste indlæg: Sun May 27, 2012, 21:53
  3. Samsung Galaxy Tab tråden