|
|
-
Emner: 221,500
-
-
Medlemmer: 41,599
Velkommen til vores nyeste medlem, kbpt

-
Mon Mar 12, 2012, 11:36
 Oprindelig postet af mprs
At den er blevet afsendt til dig
kanon... 
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk
-
Mon Mar 12, 2012, 16:06
POWERbruger Tasterne er slidt
Køn:

Sv: iZettle!
Har modtaget min kortlæser i dag, fik aldrig nogen mail om det først så var ved at tro jeg skulle snydes
-
Thu Mar 15, 2012, 14:34
Bestilt 8/3 ved 19 tiden. Kortlæser modtaget i dag.
-
Thu Mar 15, 2012, 15:36
 Oprindelig postet af Danni
Bestilt 8/3 ved 19 tiden. Kortlæser modtaget i dag.
samme her 
sendt fra min Google mobil
-
Fri Mar 16, 2012, 17:12
Jeg har også fået min kort læser og så kan man da håbe der kommer gang i den
Hvis du vil have din profil lukket, ændret brugernavn eller bare vil i kontakt med moderatorteamet, kan du sende os en mail, ved at trykke HER
-
Fri Mar 16, 2012, 23:09
Juniorbruger
Køn:

Har også fået min kort læser, er der nogen der ved om izettle kan tage dk kort eller om det kun er visa er kommet i tvivl, for er det ikke noget med at nets har ene ret på dk kort
-
Mon Apr 02, 2012, 11:21
SUPERbruger Livet er her ;)
Køn:

Nu hvor de fleste har fået deres læsere, hvor mange har så rent faktisk BRUGT dem? Jeg forsøgte en enkelt gang på mit eget MasterCard og fik en fejlmeddelelse...
Har desuden spurgt i omgangskredsen om nogen skulle have hørt om iZettle andre steder end hos mig? Svaret var nej. Spurgte også om folk turde stikke deres kreditkort i en ukendt læser på en ukendt persons mobil? Svaret var som regel blot et fjollet smil, som jeg tolker som nej 
Som jeg har nævnt tidligere, anser jeg iZettle for at være en død sild, hvis ikke de gider reklamere for deres produkt og fortælle, at det faktisk er ægte nok. At folk ikke bare selv har brygget et hacktool sammen og beder dig om at stikke dit kreditkort i, så de kan hugge dine oplysninger. Dette anser jeg for bekræftet af mine egne erfaringer, at ingen har hørt om iZettle og ingen tør bruge det. Selv mine venner kunne jeg nok ikke få til at proppe et kort i min læser, da iZettle er fuldstændig ukendt og ingen aner, hvad de gør med de indlæste data.
Min læser ligger nu i en skuffe og kommer næppe frem igen, førend iZettle laver det helt nødvendige fodarbejde.
Nogen, der har mere positive erfaringer?
-
Mon Apr 02, 2012, 11:27
Har prøvet det, og det virker skam ganske fint. Og ja du kan ikke bruge dit efter mastercard, står der også i deres FAQ.
Men ellers er vi enige om, at der mangler nogle ting.
Macbook Pro 2,4 GHz - HP Pavillion DV3-2390 - Iphone 4s - iPad 2 - Nokia Lumia 800 Hvis du vil have din profil lukket, ændret brugernavn eller bare vil i kontakt med moderatorteamet, kan du sende os en mail, ved at trykke HER
-
Mon Apr 02, 2012, 11:29
 Oprindelig postet af sbc
Nu hvor de fleste har fået deres læsere, hvor mange har så rent faktisk BRUGT dem? Jeg forsøgte en enkelt gang på mit eget MasterCard og fik en fejlmeddelelse...
Har desuden spurgt i omgangskredsen om nogen skulle have hørt om iZettle andre steder end hos mig? Svaret var nej. Spurgte også om folk turde stikke deres kreditkort i en ukendt læser på en ukendt persons mobil? Svaret var som regel blot et fjollet smil, som jeg tolker som nej
Som jeg har nævnt tidligere, anser jeg iZettle for at være en død sild, hvis ikke de gider reklamere for deres produkt og fortælle, at det faktisk er ægte nok. At folk ikke bare selv har brygget et hacktool sammen og beder dig om at stikke dit kreditkort i, så de kan hugge dine oplysninger. Dette anser jeg for bekræftet af mine egne erfaringer, at ingen har hørt om iZettle og ingen tør bruge det. Selv mine venner kunne jeg nok ikke få til at proppe et kort i min læser, da iZettle er fuldstændig ukendt og ingen aner, hvad de gør med de indlæste data.
Min læser ligger nu i en skuffe og kommer næppe frem igen, førend iZettle laver det helt nødvendige fodarbejde.
Nogen, der har mere positive erfaringer?
har hørt om en(en jeg fik til at bestille den) havde prøvet med 10 kroner og hvor der kun kom 8 kroner. dvs. det kostet 2 kroner.. men hvad koster det rent faktisk at bruge den... 2 kroner hver gang eller 20 %?
-
Mon Apr 02, 2012, 11:45
 Oprindelig postet af wap3000
har hørt om en(en jeg fik til at bestille den) havde prøvet med 10 kroner og hvor der kun kom 8 kroner. dvs. det kostet 2 kroner.. men hvad koster det rent faktisk at bruge den... 2 kroner hver gang eller 20 %?
Det koster 1.5 kr. + 2.75% af transaktionsbeløbet.
For 10 kr. betyder det at det koster 1.5+(10*0.0275) = 1.775 kr., og man får derfor udbetalt 8.225 kr.
Ved 1000 kr. vil det betyde at det koster: 1.5+(1,000*0.0275) = 29 kr. for at benytte tjenesten.
Sent from my iPad via Tapatalk
Venlig hilsen Sonni Simmelsgaard
- Sony Xperia Z
- iPad (3rd gen.) 32 GB 4/3G
Whitelist status: 20
-
Mon Apr 02, 2012, 11:57
 Oprindelig postet af SonniBoy
Det koster 1.5 kr. + 2.75% af transaktionsbeløbet.
For 10 kr. betyder det at det koster 1.5+(10*0.0275) = 1.775 kr., og man får derfor udbetalt 8.225 kr.
Ved 1000 kr. vil det betyde at det koster: 1.5+(1,000*0.0275) = 29 kr. for at benytte tjenesten.
Sent from my iPad via Tapatalk
okay.. det er fair nok
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk
-
Mon Apr 02, 2012, 12:18
Jeg har brugt det 2 gange.
Den første gang var en køber af en taske som havde taget for lidt penge med. Så kom jeg i tanke om jeg havde izettle. Så kunne han lige betale de sidste 300 over det. Super smart.
Anden gang var en køber af noget andet milli grej. Jeg sagde jeg havde izettle som han kunne bruge som betaling. Han synes det var en lidt fuskede måde. Men jeg sagde bare jeg har ikke hørt noget skidt omkring det. Så endte han med at betale via det. Og var faktisk ret positiv over for det bagefter.
Så jeg har min til at ligge fremme. Kan godt være jeg ikke bruger den hver dag. Men muligheden er lækker at have.
2 gange på en mdr er ok synes jeg 
Sent from my iPad (3 gen) using Tapatalk HD
hold nu op.. det er den vildeste tråd nogensinde på mobildebat... >> LINK HER << Læs den og bliv overrasket over hvad folk skriver....!
-
Thu May 10, 2012, 9:55
Så har iZettles droppet deres "fixed fee" så det kun koster 2,75% af beløbet
-
Thu May 10, 2012, 10:08
 Oprindelig postet af Lmose
Så har iZettles droppet deres "fixed fee" så det kun koster 2,75% af beløbet
har jeg osse set, men forstå ikke hvad det mente?
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
-
Thu May 10, 2012, 21:11
 Oprindelig postet af wap3000
har jeg osse set, men forstå ikke hvad det mente?
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk2
Før kostede det 1,50,- + 2,75% (el.lign.). Nu koster det kun 2,75%
-
Fri May 11, 2012, 13:00
TOPbruger Sover på debatten ;)
Køn:

nogen steder man kan se om de er kommet over de 5000 kunder? eller nogen som har en kortlæser som de vil af med?
-
Fri May 11, 2012, 21:48
 Oprindelig postet af elmkvist
nogen steder man kan se om de er kommet over de 5000 kunder? eller nogen som har en kortlæser som de vil af med?
jeg tror ikke du kan se det nogen steder men jeg vil tro de har sendt de 5000 ud da min kammerat ikke har modtaget nogen endnu, og hvad der bliver snakket om er at de kommer til salg for ca 200,- når de kan følge med.
-
Fri May 11, 2012, 22:13
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

De er længe over de 5000 kunder i Norden, det var nemlig ikke kun Dk de gav gratis kortlæsere til, det var hele Norden.
Jeg er selv bruger derinde og fik for over 4 uger siden en mail om at de ikke havde flere og at jeg ikke var blandt de 5000 første, men kanon, hvis de vil sælge deres lille kortlæsere for 200 spir.
Mac book Pro x 2 // Iphone 5 // Ipad-2 16GB-3G // Galaxy S4 // LG Nexus 4
-
Mon Jun 25, 2012, 12:57
Juniorbruger
Køn:

Nu er jeg en af dem der fik mig en Reader i første omgang (jeg må have været blandt de 5000 første), men jeg kan faktisk ikke Google mig fremt til, hvordan man får fat i en Reader, hvis man nu bare gerne vil købe en. De har indløsningsaftale med SEB Bank, som er tilstede i DK.
Så muligvis kan man kontakte dem og høre nærmere...
-
Mon Jun 25, 2012, 13:09
Det er ikke muligt PT, at få flere readere.
De vil senere hen, gøre det muligt at købe eller bestille flere.
-
Thu Jul 26, 2012, 5:26
POWERbruger Tasterne er slidt
Køn:

Dine muligheder
- Du kan IKKE oprette nye tråde
- Du kan IKKE poste svar
- Du kan IKKE poste vedhæftede filer
- Du kan IKKE redigere dine indlæg
-
Forum Regler