|
|
-
Emner: 221,455
-
-
Medlemmer: 41,595
Velkommen til vores nyeste medlem, s0ad

-
Thu Feb 09, 2012, 17:55
-
Thu Feb 09, 2012, 18:42
 Oprindelig postet af Gentleman25
Hej alle sammen fik købt igår Voddler til iPad 2 for 42kr
Er os oprettet som bruger , men går jeg ind og søger eksempel free film. Kan jeg ikke trykke på "play " for afspille filmen ikonet er gennemsigtigt. Har i samme problemer eller hvad kunne jeg evt gøre ? Har slettet app og installeret igen hjælp ikke
Glæder mig til hør fra jer , har forresten os prøvet afspille film der koster penge os det kan jeg heller ikke , som sagt ikonet PLAY kan jeg ikke trykke på
Sent from my iPad using Tapatalk
jeg bruger iphone appen til min ipad men har prøvet det samme. er bare ik alle de film som man søger efter der viker. det er kun dem der er på Listerne der virker
Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk
-
Thu Feb 09, 2012, 19:25
Habis man skal være ærlig så er den jailbreaket . Tror måske det er derfor er bare ik sikker 
-
Fri Feb 10, 2012, 15:48
Sv: Problem med voodler
Har også brugt Voddler en kort overgang, fra iPad og Computer. Min iphone er Jb så der virker voddler ikke.
Mange film kan ikke ses på ipad men har du en computer kan du godt, vi satte den bærbare til tv'et med et HDMI kabel og vupti.
Jeg bruger ikke voddler mere da vi har fået TDC Home Trio, der er 100 gratis film hver måneden og masser at leje film, så er Voddler ligesom overflødigt.
Venlig hilsen
Blomstermand c",)
- Iphone 5 - CBB, fri sms/mms år ,fri data år - Jabra Chill - Philips Fidelio DS1100 - iPad 2 32 GB WIFI - Apple tv -
-
Fri Feb 10, 2012, 19:40
Fik formateret iPad igår nu bruger jeg iOS 5.0.1 uden jb så voddler virker fint uden problemer.. Har os givet 42kr for appsen
Synes bare mærkeligt den ikke virker når man bruger jb selv om apps er købt
-
Mon Feb 13, 2012, 6:43
SUPERbruger Livet er her ;)
Køn:

Supersælger:

Sv: Problem med voodler
 Oprindelig postet af Gentleman25
Fik formateret iPad igår nu bruger jeg iOS 5.0.1 uden jb så voddler virker fint uden problemer.. Har os givet 42kr for appsen
Synes bare mærkeligt den ikke virker når man bruger jb selv om apps er købt
Det står jo i beskrivelsen på app'en at det ikke virker på en JB enhed - der står faktisk også hvorfor 
//M
Mobil med batteritid som en E71, åbenhed som windowsmobile, hastighed og brugervenlighed som en iphone ønskes!
Enhver mand tror hans kobber er guld
Lignende tråde
-
By Smiske in forum Computere og anden teknik
Svar: 0
Seneste indlæg: Sun Feb 14, 2010, 12:24
-
By drkoch in forum Android forum
Svar: 0
Seneste indlæg: Tue Sep 22, 2009, 11:33
-
By hack-us in forum Andre mobiler