Her er strømforbruget på min SGS2, når den praktisk taget ikke bliver brugt.
Ved ikke, om min Note kan holde strøm lige så længe i passiv tilstand, for så længe kan jeg ikke holde fingrene fra den. Men under brug sluger den ikke mere strøm, end SGS2'eren gør.
Mærkelig så forskelligt vi oplever ICS ... jeg opdaterede over Kies i formiddag (med bævende hjerte!) og den har simpelthen aldrig kørt hurtigere eller mere smooth.
Batteritiden har jeg ikke styr på endnu - jeg har haft den i hænderne uafbrudt siden opdateringen. Installerede Swiftkey 3 og slog Swype fra - ved ikke om det har nogen betydning.
Jeg startede med at nulstille både telefonen og USB lageret ... better safe than sorry
pix
Det eneste beklædningsstykke der skulle forbydes er for små sko
Efter jeg gendannede fabriksindstillingerne er mit batteri også blevet meget bedre.
Men tror mest det er pga., jeg kun har installeret ca. 10 % af de apps jeg havde før.
Dog ændrede nogle af ikonerne udseende, da jeg genindstallerede, så har en teori om, der måske har været et eller andet, der har forstyrret...
Er der andre, der har problemer med home-knappen i form af, at man skal trykke to gange før den virker (bruger GO launcher)?
Har slettet alt og bruger ikke Swype.
Den har ligget i laderen i nat og tog den ud for 3 timer siden.
Jeg har installeret intet. Har kun min Google konto. Men alligevel har den ædt 14% af batteriet på 3 timer. Bedre end før.. Men for at have noget at samligne med tog jeg en test med 2.3.6 i weekenden hvor den bare lå..
Her havde jeg dog det hele på.. Facebook, 2 mails, Tapatalk mv.. på 1.5 dag havde den ædt 16% af batteriet.
ICS ryger sgu af igen. Kan hellere ikke se at der er den helt vilde forskel i funktionerne. Ikke nok til at jeg gider løbe fra oplader til oplader..
Bare på at skrive disse to indlæg har den lige ædt 2% af batteriet.. Sgu ikke iorden..
Det er sq utroligt sådan en forskel...
Nu har min hovedsageligt ligget stille, da jeg lige venter på nogle screenprotectors til den, men har da været på nettet, hentet en film fra min NAS, installeret et par Apps og ellers bare rodet lidt med den og jeg er på 77% tilbage efter 2dage, 1time og 42 min.
Det er sq utroligt sådan en forskel...
Nu har min hovedsageligt ligget stille, da jeg lige venter på nogle screenprotectors til den, men har da været på nettet, hentet en film fra min NAS, installeret et par Apps og ellers bare rodet lidt med den og jeg er på 77% tilbage efter 2dage, 1time og 42 min.
Ved ikke om jeg skal prøve og formatere USB lageret også. Det burde jo ikke gøre nogen forskel..
TouchWiz Launcher from S3 (5x6)
added no ascending ringtone
enabled SIP/VoIP in settings
transparent Weather Widget
reworked various system-files and tweaks for ultimate performance
if SNote (Premium Package) is missing after install, install from here as Data App (saves storage in /system!!!): Download SNote Premium Suite App
RocketROM TweakApp will be available as optional download (due to probs with e.g. Instagram and other market apps!!!) --> find 'RocketModInstaller.apk' and 'RocketRomTweakbox.apk' on bottom of this post and install them as described here: http://forum.xda-developers.com/show...postcount=3038)
all other features are the same as in v6.....
Nokia X7 Jabra stone 2- TDC Samsung Galaxy Note II 4G LTE Moon Rom - Jabra Supreme
Efter opdateringen til ICE brugte min mere batt. end før. Har nu gendannet til fabriksindstillinger uden at formatere USB lageret, hvilket har hjulpet, men den holder stadig ikke helt strøm som før.....
Kan åbenbart ikke opdatere med Kies længere efter at have brugt Odin. Er der nogen der har et link til hvor jeg kan downloade den danske/nordiske version så jeg kan opdatere med Odin?
Kan åbenbart ikke opdatere med Kies længere efter at have brugt Odin. Er der nogen der har et link til hvor jeg kan downloade den danske/nordiske version så jeg kan opdatere med Odin?
Efter opdateringen til ICE brugte min mere batt. end før. Har nu gendannet til fabriksindstillinger uden at formatere USB lageret, hvilket har hjulpet, men den holder stadig ikke helt strøm som før.....
Jeg slettede USB lageret, og idag har den brugt 4% på seks timer. Nu ligner det noget.
Der er åbenbart noget i USB lageret der ligger og roder rundt og æder strøm.
Nu her hvor jeg har siddet og rodet lidt med ICS på min Note sidder jeg tilbage og tænker på: Hvad fanden er det egenligt at vi har sukket efter så længe? Hvad er det som ICS bare gør så fantastisk meget bedre end 2.3.6?
Kan ikke se at det har gjort det helt vilde. Der er jo ingen banebrydende funktioner som kan retfærdiggøre det større batteri forbrug for mig i hvert fald.
Nu her hvor jeg har siddet og rodet lidt med ICS på min Note sidder jeg tilbage og tænker på: Hvad fanden er det egenligt at vi har sukket efter så længe? Hvad er det som ICS bare gør så fantastisk meget bedre end 2.3.6?
Kan ikke se at det har gjort det helt vilde. Der er jo ingen banebrydende funktioner som kan retfærdiggøre det større batteri forbrug for mig i hvert fald.
Så fortæl mig lige hvad jeg misser her?
Jeg tror ikke du skal forvente den helt store banebrydende revolution i de her opdateringer.
Umiddelbart synes jeg det mest har været en grafisk opdatering, hvilket Google også har meldt ud.
En ting jeg synes er rigtig fin i ICS, er måden du kan lukke kørende programmer ved at lang-trykke på "hjem" og skubbe dem ud til den ene eller anden side ...
pix
Det eneste beklædningsstykke der skulle forbydes er for små sko
Bookmarks