FLERE
Hej MD Nogen der ved om det kan lade sig gøre og sync. google kontakter på Nokia C5-00.
Nuværende telefoner: Iphone 5 - Samsung Galaxy S3 - Samsung Galaxy Note II
Ja, det kan du sagtens få. Du opretter en Exchange konto med dine google koder, og vælger at skrive m.google.com i serveren så kører det
"Den der skammer sig ved at spørge, skammer sig ved at lære"
Oprindelig postet af Banzon Ja, det kan du sagtens få. Du opretter en Exchange konto med dine google koder, og vælger at skrive m.google.com i serveren så kører det Oki hvor opretter jeg lige det henne?. Synes ikke lige jeg kan finde noget om det på Google Sent from my Samsung Galaxy S II
Oprindelig postet af BadBoyDK| Oki hvor opretter jeg lige det henne?. Synes ikke lige jeg kan finde noget om det på Google Sent from my Samsung Galaxy S II Du skal oprette en ny mail konti - når du gør det, kan du vælge imellem forskellige udbydere - blandt andet Exchange
Mvh DanRiis.dk ------------------- Nu som voksen
Oprindelig postet af drl Du skal oprette en ny mail konti - når du gør det, kan du vælge imellem forskellige udbydere - blandt andet Exchange kan ikke se nogen steder man kan vælge det.
Oprindelig postet af BadBoyDK| kan ikke se nogen steder man kan vælge det. MENU/PROGRAMMER/MAIL/NY POSTKASSE.. Tryk start der, og vælg Mail For Exchange
Forum Regler
Bookmarks