|
|
-
Emner: 221,382
-
-
Medlemmer: 41,584
Velkommen til vores nyeste medlem, redixe

-
Thu Apr 15, 2010, 14:16
SonyEricsson X10 med 3 mobil - er den SIM-låst eller branded? Synes jeg læste om det
Hej
Nogen der har købt X10 med 3 mobil og kan svare på, om den er SIM-låst eller om den er tilpasset specielt med 3 software? Jeg synes jeg læste et sted, at de havde tilpasset den med en masse 3 ting.
Jeg ved godt at Android modeller som standard ikke er låst (i Danmark, i hvert fald), men hos udenlandske udbydere som fx T-Mobile der er der låste modeller, så Android KAN sagtens låses.
Jeg vil også gerne vide det samme med Desire og 3 mobil.
-
Thu Apr 15, 2010, 17:00
POWERbruger Tasterne er slidt
Køn:

Sv: SonyEricsson X10 med 3 mobil - er den SIM-låst eller branded? Synes jeg læste om
Sim låst kan jeg ikke svare på.
Mht branding ligger der 3 tv og et par genveje i browseren til Mit3 osv. Derudover har jeg ikke opdaget andet.
Man kan ikke købe lykke for penge, men man kan købe Bacon. og DET ER FANDME TÆT PÅ!
-
Thu Apr 15, 2010, 17:42
Sv: SonyEricsson X10 med 3 mobil - er den SIM-låst eller branded? Synes jeg læste om
-
Thu Apr 15, 2010, 18:41
Normal bruger
Køn:

Ja den er branded hvilket gør at man blandt andet ikke kan vælge "kun GSM" netværk hvilket jeg har savnet meget, da jeg har dårlig 3G dækning, men man kan Debrande den, hvilket jeg har gjort ved at følge denne Guide
-
Thu Apr 15, 2010, 20:25
 Oprindelig postet af Vinkel
Ja den er branded hvilket gør at man blandt andet ikke kan vælge "kun GSM" netværk hvilket jeg har savnet meget, da jeg har dårlig 3G dækning, men man kan Debrande den, hvilket jeg har gjort ved at følge denne Guide
Super... Og telefonen fungere fint og er stadig med dansk? Hvis ja, ved jeg da hvad jeg skal lege med i morgen...
-
Thu Apr 15, 2010, 21:32
Normal bruger
Køn:

-
Thu Apr 15, 2010, 21:55
 Oprindelig postet af Vinkel
Ja den er helt lige som da jeg tændte den første gang, bortset fra at 3MobileTv ikke er på den eller Mit3 som startside i browseren er også væk, så alt er super.
Sproget vælger du bare i starten som altid 
Så går jeg også ud fra at du har kunne opdatere til r1fa016 firmware ik?
SIM låsen bliver der vel ikke ændret på desværre...
-
Fri Apr 16, 2010, 7:35
 Oprindelig postet af Wicked
Sim låsen er der stadig, men det er da rart at kunne opgradere firmwares, så snart Sony har frigivet dem 
Synes selv at .16 kører væsentlig mere smooth, og kvalitet af speakeren i samtaler er også blevet bedre.
Proud owner of a Samsung Galaxy S4, an iPhone 5 64GB and a HTC Titan
6+ handler på whitelisten
-
Fri Apr 16, 2010, 8:33
Så kan jeg også bekræfte at debrandingen virker.
-
Fri Apr 16, 2010, 9:39
-
Fri Apr 16, 2010, 11:41
Normal bruger
Køn:

Oprindelig postet af Wicked
Som du jo nok har fundet ud af, så jo det gør samtidig at man opdaterer til R1FA016
-
Sat Apr 17, 2010, 0:04
Aktiv bruger Jeg sover her
Køn:

hvad så med garanti har men den endnu
-
Sat Apr 17, 2010, 3:26
Formentlig ikke. Men man kan jo ligge den originalt firmware pa, og så kan det ikke ses...
-
Sat Apr 17, 2010, 8:52
 Oprindelig postet af kimc88
hvad så med garanti har men den endnu
Jeg vil mene at den er intakt, da man bare kan lægge den oprindelige branded ROM på igen.
-
Sat Apr 17, 2010, 13:52
Køn:

Oprindelig postet af K3yMaster
Jeg vil mene at den er intakt, da man bare kan lægge den oprindelige branded ROM på igen.
tak vil jeg se på
-
Mon May 10, 2010, 18:04
Køn:

kan ikke finde DB mappe på min pc hvad gør jeg
-
Tue May 11, 2010, 0:15
 Oprindelig postet af kimc88
kan ikke finde DB mappe på min pc hvad gør jeg
Så har du ikke fulgt guiden korrekt - for så vil den være der!
Prøv at køre guiden igen, og kig så igen efter db mappen... Den vil være der
Dine muligheder
- Du kan IKKE oprette nye tråde
- Du kan IKKE poste svar
- Du kan IKKE poste vedhæftede filer
- Du kan IKKE redigere dine indlæg
-
Forum Regler
|
|
Bookmarks