Facebook
Nyheder
Lige Nu
108 Aktive brugere
  • 33 medlemmer
  • 75 gæster
Statistik
  • Emner: 233,071
  • Medlemmer: 42,839
Velkommen til vores nyeste medlem, LasseH

Viser søgeresultater 1 til 10 ud af 10
    Aktiv bruger
    Jeg sover her

12. Jul 03
    Bopæl

Denmark

Standard

Jeg har forsøgt at maile kundeservice hos 3 men har ikke fået noget svar tilbage.. SURT....

For at være på den sikre side, må nogen kunne oplyse hvad der helt nøjagtigt er gratis/inkluderet i prisen, når man har tegnet et 3Guld abonnement?

Håber på svar..

Ved godt det har været oppe før, men ikke med en liste som er bekræftiget fra flere sider...
    // Blackberry z10 //

Erfaren bruger
    Kommer ofte

28. Mar 04
    Bopæl

Silkeborg

Standard

Citat Oprindelig postet af mellemhede
    Jeg har forsøgt at maile kundeservice hos 3 men har ikke fået noget svar tilbage.. SURT....

For at være på den sikre side, må nogen kunne oplyse hvad der helt nøjagtigt er gratis/inkluderet i prisen, når man har tegnet et 3Guld abonnement?

Håber på svar..

Ved godt det har været oppe før, men ikke med en liste som er bekræftiget fra flere sider...
    Det står da inde på deres hjemmeside...

[Only registered and activated users can see links. ]
    Do you know why the ouls say "uh uh" in the night?? It's because I banged them!!

Aktiv bruger
    Jeg sover her

12. Jul 03
    Bopæl

Denmark

Standard

Ja, der er en liste..

Men hvorfor har jeg så fået fortalt af en Fona mand at Guru og musikvideoer koster penge at bruge?????

Det holder jo ikke...
    // Blackberry z10 //

Erfaren bruger
    Kommer ofte

28. Mar 04
    Bopæl

Silkeborg

Standard

Citat Oprindelig postet af mellemhede
    Ja, der er en liste..

Men hvorfor har jeg så fået fortalt af en Fona mand at Guru og musikvideoer koster penge at bruge?????

Det holder jo ikke...
    Det tror jeg heller ikke at det gør... Nu ved jeg ikke lige hvad Guru er, men musikvideoerne koster i hvert fald ikke noget at hente...
    Do you know why the ouls say "uh uh" in the night?? It's because I banged them!!

SUPERbruger
    Livet er her ;)
    Erroneus's Avatar
    02. May 03
    Bopæl

Nyborg
    Alder
    32

Standard

Jeg vil ikke stole på hvad du får at vide af en fona mand, de får simpelhen ikke nok at vide fra 3 og har ikke tid til at sætte sig ind i alle tingene.
    Nu på Twitter, fang mig derinde som Erroneus

Aktiv bruger
    Jeg sover her

12. Jul 03
    Bopæl

Denmark

Standard

okay, der lyder da lovende....

Så er det bare at vælte rundt i alle tingene, (altså ikke ringetoner og baggrunde) - men ellers skulle det jo være gratis....
    // Blackberry z10 //

Normal bruger Mike27's Avatar
    08. May 04
    Alder
    37

Standard

Jeg har også haft ringet ind og brokket mig over at der står priser, selv på de tjenester man skulle have adgang til uden beregning jvf. ens abonnement og der var svaret at det skulle komme i orden fra i denne uge af, således at portalen var tilrettet den bruger som anvendte Portalen.

Så havde brugeren f.eks 3Guld, ville prisen stå som 0 på de tjenester som er gratis og ikke som det er nu, at prisen altid står der og så bliver prisen bare fratrukket på den endelige regning. For mig betyder det at jeg ikke tør gå ind på tjenester som jeg har krav på, for når jeg ser prisen bliver jeg i tvivl og så ender det med at jeg ikke går derind eller henter noget.
    Tidligere 3 kunde som er overrasket over, det er muligt at drive et firma så useriøst.

Aktiv bruger
    Jeg sover her

12. Jul 03
    Bopæl

Denmark

Standard

Jeg har det på samme måde... Håber snart der kommer styr på det..
    // Blackberry z10 //

Aktiv bruger
    Jeg sover her
    aloC's Avatar
    22. Apr 04
    Bopæl

Smørum
    Alder
    32

Standard

Har i ikke opdaget at der på portalen ikke længere står priser ved f.eks. nyhederne osv? Jeg tror sq de har fået den lavet brugerbestemt nu. Men det undre mig at der stadig står priser inde under Guru. Jeg mener da bestemt der står at Guru er med i Guldpakken inde på 3.dk?
    iPhone 4 32GB

Normal bruger Mike27's Avatar
    08. May 04
    Alder
    37

Standard

Det er den også...

Men det er rigtigt at visse steder er rettet men langfra alle.
    Tidligere 3 kunde som er overrasket over, det er muligt at drive et firma så useriøst.

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.