Facebook
Nyheder
Lige Nu
60 Aktive brugere
  • 20 medlemmer
  • 40 gæster
Statistik
  • Emner: 235,321
  • Medlemmer: 43,212
Velkommen til vores nyeste medlem, Styrken

Viser søgeresultater 1 til 5 ud af 5
    Aktiv bruger
    Jeg sover her
    Mklp's Avatar
    15. May 04
    Bopæl

Midtvestjylland

Standard Nummerportering til M1

Jeg bestilte i slutningen af okt 2007! portering til M1 fra debitelsolo af 2 numre.
    Jeg har mailet med begge selskaber, og fik fra debitel hurtigt svar om at de havde givet grønt lys i starten af nov 2007.
    M1 holder mig bare hen med svar som "at de har forespurgt igen" og "det nogen gange tager længere tid end andre".
    Nu er de dog begyndt at sende mails til mig som nedenstående:
    ----------------------------
    EMNE: *** VIGTIG BESKED *** | Nummerflytning til M1

Vedr. Nummer mitnummer

Hej xxx

Vi har dog modtaget besked fra Debitel Solo om, at der har været et problem med flytningen af nummeret. Debitel Solo
    siger, at det pågældende telefonnummer ikke stemmer overens med det SIM-kortnummer (taletidskort nummer) du har angivet eller at du ikke har angivet et simkortnummer.

Du kan sende de rigtige oplysninger ind til M1 herfra:

[Only registered and activated users can see links. ]

SIM-kortnummeret finder du på den lille chip der sidder i telefonen. Det er vigtigt at vi får hele nummeret.

Ønsker du istedet et nyt nummer hos M1 kan du udvælge dig et nummer her: [Only registered and activated users can see links. ]

Venlig hilsen
    Kundeservice - M1 A/S
    [Only registered and activated users can see links. ]

Denne mail kan ikke besvares. Du kan finde svar på de fleste spørgsmål på [Only registered and activated users can see links. ]
    -----------------------------
    Jeg reagerer seføli på den med det samme, men alligevel har jeg modtaget 6! enslydende mails (på hvert af de 2 numre) siden 4. jan.

Nogen som har oplevet noget i samme stil?

NB. de 2 links virker naturligvis ikke.

Nybegynder
    Ny på Mobildebat.dk

21. Nov 07
    Alder
    43

Standard Re: Nummerportering til M1

Hej

Det er en tro kopi af da jeg skulle ud Debil`tel først da jeg selv gik igang med at beabejde dem lukkes det dem at få mig overflyttet til netop M1.

Jeg skal aldrig købe noget Debitel igen.

Mvh Gøderup

Erfaren bruger
    Kommer ofte

02. Aug 07
    Alder
    59

Jeg har flyttet 3 numre fra debitelsolo i december og det tog ca. 14 dage, så mon ikke det er M1 der er problemet

Hanne

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    dadane's Avatar
    11. Apr 06

Citat Oprindelig postet af obrega Vis indlæg
    Jeg har flyttet 3 numre fra debitelsolo i december og det tog ca. 14 dage, så mon ikke det er M1 der er problemet

Hanne
    Umiddelbart vil jeg ikke tro at M1 (eller noget andet selskab) vil have noget imod at få nye kunder. Så alene af den grund tror jeg mest på Debitel.
    Om M1's forretning så sejler i en sådan grad at de faktisk ikke kan få tingene til at fungere skal jeg ikke kunne udtale mig om. Men med knap 100.000 kunder så tillader jeg mig at tvivle.

Igen, - jeg kender absolut intet til den aktuelle sag og kun ganske lidt til de to nævnte selskaber. Så det er rent gætværk!

Juniorbruger
    15. Oct 07
    Alder
    38

Jeg flyttede et nummer fra DebitelSOLO i december 07 til BiBoB. Der gik 14 dage fra jeg skrev, til jeg var flyttet.

Ingen problem i det.

Jeg tror på at M1 er "skurken" - DEM rører jeg i hvert fald ikke med en ildtang. 3 x dårlig erfaring.

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.