Facebook
Nyheder
Lige Nu
175 Aktive brugere
  • 63 medlemmer
  • 112 gæster
Statistik
  • Emner: 232,335
  • Medlemmer: 42,724
Velkommen til vores nyeste medlem, devilskat

Side 1 af 11 123 ... SidstSidst

Viser søgeresultater 1 til 30 ud af 310
    Erfaren bruger
    Kommer ofte

03. Oct 03

Thumbs up HAPPIIMOBIL svarer igen mod BIBOB - Nu kun 10 øre, "HELT SINDSYGT BILLIGT !!!

Nu kan BIBOB godt begynde at frygte HAPPIMOBIL. Gå ind og se med egne øjne, troede selv det var en skrivefejl da jeg så, at det nu kun koster 10 øre i minuttet. Det kalder jeg comback så det sparker endnu mere RØV til BIBOB. Gad vide om Frank nu kan spille sig op mod det udslag ???
    Den bliver svær, for billigere kan man sku næsten ikke gøre det, hvis man skal tjene på et produkt.
    Man må sige det er en spændende tid i telebrancen, hvad tror i der bliver det næste træk ???

Nu skal der bare tales løs så øret det blir varmet
    Last edited by SPV-Elskeren; Wed Jan 09, 2008 at 20:24. Grund: overskrift
    Martin Andersen

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    dadane's Avatar
    11. Apr 06

Standard Re: HAPPIIMOBIL svarer igen mod BIBOB - Nu kun 10 øre, "HELT SINDSYGT BILLIGT !!!

Citat Oprindelig postet af SPV-Elskeren Vis indlæg
    Nu kan BIBOB godt begynde at frygte HAPPIMOBIL. Gå ind og se med egne øjne, troede selv det var en skrivefejl da jeg så, at det nu kun koster 10 øre i minuttet. Det kalder jeg comback så det sparker endnu mere RØV til BIBOB. Gad vide om Frank nu kan spille sig op mod det udslag ???
    Den bliver svær, for billigere kan man sku næsten ikke gøre det, hvis man skal tjene på et produkt.
    Man må sige det er en spændende tid i telebrancen, hvad tror i der bliver det næste træk ???

Nu skal der bare tales løs så øret det blir varmet
    Der er godt nok 99 kr i abo, - men det er da sygt billigt!

Jeg ringede lige ind og spugte og det var rigtigt. (I øvrigt ingen kø). Ja den er god nok.
    Øh er det en kampagne og hvornår slutter det.
    Nope, - det er vores faste lave priser.

HVAAAA'

Og bare lige en gang til for prins Knud. 10 øre/min, - vel at mærke sekundsafregnet. Ingen opkaldsafgift, 5 øre pr. SMS, - men så kommer der selvfølgelig 99 i abo.

Men allerede ved 198 minutter pr. måned (ca. 4 minutter pr. dag) er de billigere end BiBoB.

Det må da også fuldstændig tage bunden ud af de der flatrate tele abo.
    Sonofon fri snak koster 400 kr/md. Det kræver at man taler for 400-99=301 kr / 0,10 kr/minut = 3010 minutter eller ca. 50 timer (hvilket er mere end de 48 timer man må). Og så har vi slet ikke talt om at Sonofon så vidt jeg husker også har opkaldsafgift. Men på den anden side har vi heller ikke talt om at Sonofon giver tilskud til mobiler. Så for nogle er det sikkert stadig o.k.

(Men jeg afventer lige Frank før jeg flytter )

Juniorbruger
    11. Feb 05

Standard Re: HAPPIIMOBIL svarer igen mod BIBOB - Nu kun 10 øre, "HELT SINDSYGT BILLIGT !!!

Og glem ikke at deres Basic abonnement er det samme som Bibobs priser - bare på TDCs net

Erfaren bruger
    Kommer ofte

04. Aug 03
    Bopæl

Randers
    Alder
    30

Citat Oprindelig postet af BorreBoy Vis indlæg
    Og glem ikke at deres Basic abonnement er det samme som Bibobs priser - bare på TDCs net

Og glem du ikke så godt som alle priser på anden en sms og tale er dyre en bibob. gprs mms osv. men ja sonofons netværk stinker.

Juniorbruger
    11. Feb 05

Citat Oprindelig postet af Mariae Vis indlæg
    Og glem du ikke så godt som alle priser på anden en sms og tale er dyre en bibob. gprs mms osv. men ja sonofons netværk stinker.
    Du har ret. dEt havde jeg ikke set - men hellere give lidt ekstra og så få TDCs net (efter min mening)

Aktiv bruger
    Jeg sover her

04. Jun 04
    Bopæl

Sjælland
    Alder
    31

Billigere end en SMS. Hvor er det vildt.

Men tror aldrig det bliver nogen sucess med deres navn, 'happiimobil'

Abonnementet koster desuden 99kr.- uden taletid.

Men bestemt det værd, hvis man snakker meget.
    Tænk at man kan snakke i 6 min., for kun 1 kr. Med bibob kan du snakke 1min. for 1 kr. :/

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ALX's Avatar
    15. Feb 07

happii basiic koster ikke noget i abonnement, og sekundprisen er 1 øre men SMS-prisen er 10 øre. Sådan happii....!

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

04. Apr 03
    Alder
    53

Ja - Jeg vil bare sige .......

Tak for at Frank kom ind på markedet igen - Hvor har teleselskaberne tjent på danskerne

Aktiv bruger
    Jeg sover her

04. Jun 04
    Bopæl

Sjælland
    Alder
    31

tjent på danskerne?

det er en underskudsgivende forretning- med mindre man har et stort kapitalstærkt bagland!

Erfaren bruger
    Kommer ofte
    Hugoboss25's Avatar
    14. Jan 07
    Bopæl

KBH

Wink Re: HAPPIIMOBIL svarer igen mod BIBOB - Nu kun 10 øre, "HELT SINDSYGT BILLIGT !!!

Så.. nu må BiBob da snart gøre deres "tilbud" om 5 øre pr. sms permanent.

Happii må have haft de rigtige agumenter på bordet, overfor Unotel, når de sådan til og med også lokker et tilbud om 10 øre pr. minut sek.afregnet også...
    Synd at Unotel ikke også gør det på den måde som de sælger det til Happii.

Jeg syntes at Happii's tilbud om fast 10 øre er et godt tilbud, taget i betragtning, at BiBob's priser stiger til 15 øre pr. 31.3.2008. (Syntes ikke om tidsbegrænsninger)

Mtel har en sms pakke, således at deres sms-pris er nede på 4 øre pr. sms, og selve pakken koster 29,- pr. md.

Unotel har "sms5". SMS’5 koster 39 kr. om måneden.

Hvad mon BiBob har tænkt sig?

Hb25

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

04. Apr 03
    Alder
    53

Citat Oprindelig postet af firenze_dk Vis indlæg
    tjent på danskerne?

det er en underskudsgivende forretning- med mindre man har et stort kapitalstærkt bagland!
    Nåå. De vil bare tabe penge ????

Som flere analytikere har sagt, mobilnettet er langt billigere end fastnettet.

Nede i kenya betaler de næsten intet for at tale mobil, stort set alle har mobil.

I Thailand har stort set alle mobil også, kender ikke prisen, men når mange tiggere taler i mobil, så ......

Så den køber jeg ikke

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Xollo's Avatar
    20. Dec 07
    Bopæl

Odense

og endnu en go ting hos Happii De tager mod visa elektron

Meeeeeeen beholder nu mit unotel
    SGSIII
    3
    Vita non est vivere sed valere vita est

Aktiv bruger
    Jeg sover her

04. Jun 04
    Bopæl

Sjælland
    Alder
    31

Jamen hvorfor tror du at b.la. Orange/mobilix lukkede i sin tid og at debitel og Tele2 blev solgt?

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

04. Apr 03
    Alder
    53

tjent på danskerne?

Jamen hvorfor tror du at b.la. Orange/mobilix lukkede i sin tid og at debitel og Tele2 blev solgt?
    De tjente ikke det det de havde håbet på

Normal bruger
    03. May 06
    Bopæl

Grenaa
    Alder
    39

Tænk at man kan snakke i 6 min., for kun 1 kr. Med bibob kan du snakke 1min. for 1 kr. :/
    Hvornår er 60 øre blevet det samme som 1kr!?!?

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

04. Apr 03
    Alder
    53

0,16 øre pr. sekund, lidt skuffet over at det ikke blev 0,10 pr sekund

Normal bruger
    19. Mar 04
    Bopæl

Viby J
    Alder
    39

Men tror aldrig det bliver nogen sucess med deres navn, 'happiimobil'
    Hm - synes da ikke BIBOB navnet er meget bedre

Aktiv bruger
    Jeg sover her

04. Jun 04
    Bopæl

Sjælland
    Alder
    31

Hehe- ja det er bare mig som er lidt træt

selvfølgelig 10 min. for en krone hos happii og - lidt over et minut for en krone, hos BiBoB.

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

04. Apr 03
    Alder
    53

Måske svarer de igen mod http://www.uvtc.dk/mobil/privat/default.aspx - 29 øre i minuttet, men helt vildt med 1/3 del af prisen

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

04. Apr 03
    Alder
    53

Hehe- ja det er bare mig som er lidt træt

selvfølgelig 10 min. for en krone hos happii og - lidt over et minut for en krone, hos BiBoB.
    Fastnet hos almindelige private brugere - dødt ?

POWERbruger
    Tasterne er slidt
    ALX's Avatar
    15. Feb 07

Citat Oprindelig postet af Xollo Vis indlæg
    og endnu en go ting hos Happii De tager mod visa elektron

Meeeeeeen beholder nu mit unotel
    Ja, og de modtager også kunder med hemmelig adressebeskyttelse. Og den gode kundeservice, er heller ikke at kimse af

Nybegynder
    Ny på Mobildebat.dk

02. Nov 07
    Alder
    34

De har nok ville være hurtigt ude med deres tilbud, for deres prisliste siger stadig 0,30 kr pr. minut på Happii Maxii

Men det bliver vel rettet inden længe. Det ville bare være trist at skifte, og så finde ud af at de ikke havde ændret det i deres vedtægter (det ved jeg ikke om de har).

TOPbruger
    Sover på debatten ;)

07. May 05

Jeg har porteret mit nummer til Happii med virkning fra om fem dage. Så det er med stor glæde, at jeg ser, at de har sat prisen så meget ned allerede inden jeg er skiftet.

De har virkelig gjort det svært, at være Bibob lige nu. Balancepunktet hedder nu 118,8 kr. for samtale, hvor det før var 198 kr. Dvs, hvis man taler for mere end 118,8 kr. hos Bibob (gælder kun samtale), så kan det bedre betale sig at skifte til Happii og omvendt. Desuden kører Happii maxi med en permanent lav sms pris på 5 øre, hvorimod Bibobs pris kun er midlertidig (indtil videre).

Men 118,8 kr. er fandme ikke meget. Jeg vil tro, at de fleste herinde taler for mere om måneden end 118,8 kr. Så det kan helt klart betale sig at skifte til Happii.

Dvs. at en times samtale hos Happii koster 6 kr. og hos Bibob koster den. 36 kr.

Det bliver virkelig interessant at se, hvordan Frank Rasmussen sluger den besked.

Erfaren bruger
    Kommer ofte

11. May 05
    Bopæl

Midtjylland

Pis og jeg er i gang med at flytte mit nummer til BiBoB...

Når så kan jeg flytte den igen 2feb hvis BiBoB ikke kan gøre noget ved deres priser.

Erfaren bruger
    Kommer ofte

03. Oct 03

Håber Frank fra "Bibob" måske ser denne her tråd, gad vide hvad han tænker om det her udspil fra "Happiimobil". Kom så frem fra skjulet Frank, vi venter alle spændt på hvad du kan have i ærmet. Og måske også en kommentar til dette her indlæg, tak

Selskabet "Happimobil" udtalte til mig i dag, at de VILLE være, og forblive de billigste på markedet, og ville svare igen ydeligere hvis det skulle blive nødvendigt, uanset hvilket udspil der skulle komme fra "Bibob". Der er nu erklæret krig kan man se, det er da bare for fedt !!!

Havde aldrig i min VILDESTE fantasi troede, at minutprisen kunne komme så langt ned.
    Beholder "Happi" sms prisen hvor den er nu, og for et billigt flarate produkt.
    Så kan jeg ikke kræve mere herfra
    Martin Andersen

POWERbruger
    Tasterne er slidt

03. Mar 03
    Bopæl

København
    Alder
    50

Citat Oprindelig postet af SPV-Elskeren Vis indlæg
    Håber Frank fra "Bibob" måske ser denne her tråd, gad vide hvad han tænker om det her udspil fra "Happiimobil". Kom så frem fra skjulet Frank, vi venter alle spændt på hvad du kan have i ærmet. Og måske også en kommentar til dette her indlæg, tak

Selskabet "Happimobil" udtalte til mig i dag, at de VILLE være, og forblive de billigste på markedet, og ville svare igen ydeligere hvis det skulle blive nødvendigt, uanset hvilket udspil der skulle komme fra "Bibob". Der er nu erklæret krig kan man se, det er da bare for fedt !!!

Havde aldrig i min VILDESTE fantasi troede, at minutprisen kunne komme så langt ned.
    Beholder "Happi" sms prisen hvor den er nu, og for et billigt flarate produkt.
    Så kan jeg ikke kræve mere herfra
    Nu er det jo ikke kun et udspil imod BiBoB, men et generelt skridt imod hårdere konkurrence. Får det nogen effekt på vores vækst, vil vi justere priserne/services/features derefter. Vi er kommet for at blive, det ændres der ikke ved
    Med venlig hilsen

Frank Rasmussen

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Xollo's Avatar
    20. Dec 07
    Bopæl

Odense

hehe well der fik i så jeres udspil :d
    SGSIII
    3

Nybegynder
    Ny på Mobildebat.dk

10. Dec 07

Citat Oprindelig postet af Frank Rasmussen Vis indlæg
    Nu er det jo ikke kun et udspil imod BiBoB, men et generelt skridt imod hårdere konkurrence. Får det nogen effekt på vores vækst, vil vi justere priserne/services/features derefter. Vi er kommet for at blive, det ændres der ikke ved
    Frank

Kunne du ikke være lidt mindre vag med hva i vil gøre?

MVH
    DKR

PS. JEG VENTER

<edit>
    #27 øv du svarede mens jeg læste
    </edit>

TOPbruger
    Sover på debatten ;)
    Xollo's Avatar
    20. Dec 07
    Bopæl

Odense

Frank
    Kunne du ikke være lidt mindre vag med hva i vil gøre?

Som jeg læser det siger han 1. skulle kunder begynde at svigte fordi de ikke kan matche prisen nu gør man noget ved det

2. begynder kunder at forlade gør de noget ved det og ikke før

som sagt sådan læser jeg det men kan jo tage fejl
    SGSIII
    3

Erfaren bruger
    Kommer ofte

11. May 05
    Bopæl

Midtjylland

Citat Oprindelig postet af Frank Rasmussen Vis indlæg
    Jeg flytter mine 400-450,- som min regning lige nu er på over til Happii.
    Den er lige nu på vej til BiBoB, som vil kunne gøre det billigere end de 400-450,- som jeg giver i dag... men når happii kan gøre det billigere endnu, ja så flytter jeg.

Dine muligheder

• Du kan IKKE oprette nye tråde
  • Du kan IKKE poste svar
  • Du kan IKKE poste vedhæftede filer
  • Du kan IKKE redigere dine indlæg
  •  
Om brug af cookies
Vores hjemmesider anvender cookies
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling, optimering af sidens indhold og tilpasset markedsføring på andre sites

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.

Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.