Jeg har nu haft min N73 i et par uger, men har først nu fået anskaffet mig et memorycard på 2 GB.
Og så ville jeg lige høre om jeres mobiler også er blevet langsommere efter I har sat det i, eller det bare er min telefon.
Og hvor meget kan man have på et 2 GB card? Jeg har prøvet at lægge et par sange ned, men så siger telefonen at memoryen er fuld?? Men jeg har først lige sat kortet i idag...
Re: Bliver jeres N73 også langsommere af Memorycard?
Oprindelig postet af wredstroem
Hej alle jer deude...
Jeg har nu haft min N73 i et par uger, men har først nu fået anskaffet mig et memorycard på 2 GB.
Og så ville jeg lige høre om jeres mobiler også er blevet langsommere efter I har sat det i, eller det bare er min telefon.
Og hvor meget kan man have på et 2 GB card? Jeg har prøvet at lægge et par sange ned, men så siger telefonen at memoryen er fuld?? Men jeg har først lige sat kortet i idag...
HJÆLP!!!
Prøv at formatere koretet og se om ikke det gør lidt ved hastigheden og vær så sikker på at det er memorykortet og ikke telefonen du ligger dine sange ind på .
Re: Bliver jeres N73 også langsommere af Memorycard?
Oprindelig postet af wredstroem
Ok, og hvordan gør man så det?
Jeg er ikke så nørdet...
Første gang fik jeg muligheden for at gemme på kortet og telefonen, men anden gang, sagde den bare at hukommelsen var fuld??
Det er fordi den gemmer på din telefon, det skal du ind og lave om, se evt. din manual, kan ikke lige huske hvor det er henne, kører selv SE nu... Og hvis du går ind og finder dit Kort på telefonen, så kan du der vælge at formatere det der.
Bookmarks