Announcement

Collapse

Velkommen tilbage til det "NYE" Mobildebat.

Hej og velkommen tilbage kære brugere.

Vi måtte jo desværre ligge forummet ned da der var virus på flere områder af vores forum.

Det vi ved pt. er flg.
Vi har mistet en del tråde
Vi er online
Vi har stadigvæk ting der mangler opsætning (det sker løbende, men vi er online)
Forummet er på engelsk, der er gang i dansk oversættelse
Forummet mangler nogle ting, det kommer løbende
Vi er online (Har jeg skrevet det før)
Vi I admin-teamet er kede af at det har taget så længe, men der har været en del rekonstruktion som har taget tid.
Vi har sikret så meget som muligt, og har nu altid en clean database liggende. Så vi kun mister lidt data.
Har jeg skrevet VI ER ONLINE.
Køb og Salg er åbent igen. HUSK krav om at bruge prefix.
​​​​​​​

Har I noget som i bemærker, så kan i sende det til flg. fwrb4, John Doe, Café King eller undertegnede en besked, så har vi en tråd, hvor vi samler trådene og i samarbejde med vores udviklere får vi kigget på tingene.

HUSK AT tjekke jeres mail om det er den rigtige.

M.v.h
Apollo14dk
På vegne af admin-teamet.
See more
See less

Ny Telefon

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny Telefon

må indrømme at jeg har ikke lagt mærke til hvilket format billederne lå i da jeg hentede dem. Men de ligger da i de skønneste farver på min
    Men det kan jo sagtens være at de har lagt i et andet format, så den har nemmere ved det.
    Det kan kun være jpeg format, for ellers ville billedet se noget grov ud. Men var det før eller efter den nye SW. Og hvilken wapside hentede du dem.

Ny Telefon

Hej
    Min kones Lumia trænger til udskiftning. Facebook kan ikke starte op længere og når det endelig er mulig at komme ind i appen så lukker den ned med det samme. Jeg ved bare ikke hvad man skal købe. Hun elsker windows mobiler, men de er jo gået ud af salg. Hvad skal man så købe.
    Jeg har selv en 950 og den er jeg meget glad for. findes der nogle windows mobiler der er mulig at købe her i landet som ikke koster en mindre formue?

Comment

Sv: Ny Telefon

Find en på dba?

Sendt fra min XT1650 med Tapatalk

Comment

Det er jo ikke bare at hardwaren er svært at opdrive. Uden hardware svinder app understøttelsen også. Uanset hvilken android eller iphone du køber, vil du finde god facebook understøttelse (formodentlig også bedre end Windows phone, men har ikke nogen Windows Phone). De understøtter også Danfoss Link som var dit problem i den tidligere tråd.

Så jeg ville anbefale at jump ship, istedet for at blive hængende. Så kan i vende tilbage sidenhen, hvis Windows mobiler skulle få comeback og nyt hardware.

Comment

Originally posted by PMJ
          Det er jo ikke bare at hardwaren er svært at opdrive. Uden hardware svinder app understøttelsen også. Uanset hvilken android eller iphone du køber, vil du finde god facebook understøttelse (formodentlig også bedre end Windows phone, men har ikke nogen Windows Phone). De understøtter også Danfoss Link som var dit problem i den tidligere tråd.

Så jeg ville anbefale at jump ship, istedet for at blive hængende. Så kan i vende tilbage sidenhen, hvis Windows mobiler skulle få comeback og nyt hardware.
          Jeg er helt enig.
          På trods af et super OS og pissefede telefoner, er der tilsyneladende ikke den store opbakning til ms-projektet.
          Jeg har selv taget konsekvensen og skiftet til Android

Sendt med røgsignal

Comment

Working...
          X