Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transit??

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Transit??

Når jeg bruger Maps app'en, har jeg altid kunne vælge mellem bil, offentlig transport og at gå. Men det sidste stykke tid, har den ikke kunnet finde nogen offentlig transport når jeg har bedt om det. Er der nogen som ved hvad der sker? Har de simpelthen slettet den funktion? I så fald er et af mine hovedargumenter for at vælge Windows Phone forsvundet.

Har ikke en Windows phone, men offentlig transport er ikke et argument for at vælge Windows Phone. Der er gode muligheder for det på IOS og Android også. f.eks har Apple Kort, Google Maps, HERE WeGo osv. alle den mulighed når du planlægger en rute.

Comment

Originally posted by PMJ View Post
      Har ikke en Windows phone, men offentlig transport er ikke et argument for at vælge Windows Phone. Der er gode muligheder for det på IOS og Android også. f.eks har Apple Kort, Google Maps, HERE WeGo osv. alle den mulighed når du planlægger en rute.
      Tak for svar PMJ. Jeg har ikke helt holdt mig up to date med Android og IOS, som du også bemærker. Men kan du med disse styresystemer downloade landekort, så du kan bruge dem offline, og så også i disse apps, planlægge vha. offentlig transport? Eller skal der roames eller bruges forskellige apps? :)

Comment

Problem løst.
        Last edited by Lund; 4 weeks ago.
        Mvh Lund

Comment

Originally posted by Complexo View Post

Tak for svar PMJ. Jeg har ikke helt holdt mig up to date med Android og IOS, som du også bemærker. Men kan du med disse styresystemer downloade landekort, så du kan bruge dem offline, og så også i disse apps, planlægge vha. offentlig transport? Eller skal der roames eller bruges forskellige apps? :)
          Google Maps kan hente et område ned til offline brug. HERE WeGo benytter offline kort. Men jeg ved ikke om offentlig transport tidsplaner også hentes ned til offline brug. HERE WeGo var tidligere på Windows mobile, så måske det var den du benyttede med offentlig transport og nu de er stoppet med at understøtte Windows Phone, så mangler du det.

Comment

Working...
          X