Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Billigt abonnement på TDC netværk?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Billigt abonnement på TDC netværk?

Hej

For at starte, så er det ikke fordi jeg ikke selv gider at lave en søgning på selskabet som kører på TDC netværk.
    Jeg har bare svært ved at finde billigere abonnementer med lille forbrug.
    Jeg taler kun 1-2 timer, bruger mindre end 5 GB data, men vil gerne have data i udlandet, da jeg bor tæt på den tyske grænse.
    Alle abonnementer er mindst 15 timers tale, sindssygt meget data, og til priser der starter ved 110-120 kr...
    Nogen der kender nogle selskaber? Måske børneabonnementer?

Mvh Carsten
    Motorola 7500 - Nokia 3210 - Nokia 6610 - SE K750 - SE K770 - HTC Desire - Samsung Galaxy SII - LG Nexus 4 - LG Nexus 5

Originally posted by C K N View Post
    Hej

For at starte, så er det ikke fordi jeg ikke selv gider at lave en søgning på selskabet som kører på TDC netværk.
    Jeg har bare svært ved at finde billigere abonnementer med lille forbrug.
    Jeg taler kun 1-2 timer, bruger mindre end 5 GB data, men vil gerne have data i udlandet, da jeg bor tæt på den tyske grænse.
    Alle abonnementer er mindst 15 timers tale, sindssygt meget data, og til priser der starter ved 110-120 kr...
    Nogen der kender nogle selskaber? Måske børneabonnementer?

Mvh Carsten
    Hvor har du dit nr i dag. Ring til dem. De fleste selskaber er klart til at tale med efter min mening. Har selv et nr hvor jeg havde meget data og 15+ timers tale og brugte det stort set ikke. Det kostede 129 kr på det tidspunkt. Et opkald senere til mit teleselskab , fik jeg et abb der dækkede mine behov og kom ned på 69 kr.

Hilsen
    Frank
    -

Kommenter

Originally posted by fwrb4 View Post

Hvor har du dit nr i dag. Ring til dem. De fleste selskaber er klart til at tale med efter min mening. Har selv et nr hvor jeg havde meget data og 15+ timers tale og brugte det stort set ikke. Det kostede 129 kr på det tidspunkt. Et opkald senere til mit teleselskab , fik jeg et abb der dækkede mine behov og kom ned på 69 kr.

Hilsen
      Frank
      Jeg er ved YouSee, tror ikke der meget at hente der... Men kan da give det et forsøg...

Mvh Carsten
      Motorola 7500 - Nokia 3210 - Nokia 6610 - SE K750 - SE K770 - HTC Desire - Samsung Galaxy SII - LG Nexus 4 - LG Nexus 5

Kommenter

Jeg er ved YouSee, tror ikke der meget at hente der... Men kan da give det et forsøg...

Mvh Carsten
        Hej Carsten

Jeg kender ikke selskabet, men de er på TDC net.
        https://hallo.dk
        Mvh

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
        Mvh Thomas

Kommenter

Mvh Carsten
          Der er også https://www.velkommen.dk.

Jeg kender heller ikke dem, men de er også på TDC net.

Mvh

Mvh Thomas

Kommenter

Originally posted by Fuzzbox View Post

Der er også https://www.velkommen.dk.

Jeg kender heller ikke dem, men de er også på TDC net.

Mvh

Hej igen...

Jeg kigger på begge som noget af det bedste alternativ, men savner stadig noget til mindre forbrug, som er billigere...

Mvh
            Carsten

Kommenter

Hej igen...

Jeg kigger på begge som noget af det bedste alternativ, men savner stadig noget til mindre forbrug, som er billigere...

Mvh
              Carsten
              Har du ringet til dit teleselskab . 100 % på at de kan give dig noget billigere...

Frank
              -

Kommenter

Arbejder...
              X