Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Oister dømt til at kompensere

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Oister dømt til at kompensere

Ser at Oister er dømt for at hæve priserne, selvom de havde lovet at de var 'for altid'. Nok lidt dumt løfte og forbrugerrådet opfordrer kunder til at søge kompensation på 1000 kr. Er selv godt tilfreds med Oister, men blev irriteret da de hævde priser tilbage i 2017. Overvejer andre at søge kompensation? Man skal jo nok have være kunde fra før 1 August 2017. https://ekstrabladet.dk/kup/elektron...ilbage/7591455

Jeg læste det godt og forstår ikke helt dommen. Det logiske have været at priserne skulle tilbage til det de blev lovet til, og for meget betalt skulle tilbage.

Jeg har haft Oister en del tid, men kan ikke erindre at jeg har følt mig snydt af dem, så tror ikke jeg gider gøre noget.

Kommenter

Originally posted by Tacconi View Post
      Jeg læste det godt og forstår ikke helt dommen. Det logiske have været at priserne skulle tilbage til det de blev lovet til, og for meget betalt skulle tilbage.

Jeg har haft Oister en del tid, men kan ikke erindre at jeg har følt mig snydt af dem, så tror ikke jeg gider gøre noget.
      Næ jeg gider heller ikke, selv om jeg reelt set i bedste fald er vildledt af deres "for altid" markedsføring.
      Fødderne kan man jo altid stemme med

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Kommenter

Arbejder...
      X