Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Mobil abonnement. til både DK og Sverige.

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

jeg forstår det som om man netop kan det:

------------------------------------------------------------------------------

Med dette abonnement har du fri tale og fri sms/mms til mobil- og fastnetnumre i både Danmark, Norden og Baltikum. Norden omfatter DK, SE, FI og NO. Derudover har du også fri tale og sms/mms til danske og lokale numre, når du befinder dig i et andet EU land. Det betyder, at du i EU frit kan få fat i dem, du holder af, hjemme i DK eller ringe til den lokale restaurant og reservere et bord. Bon appetit!

Du har også 40 GB data i Danmark, Norden og Baltikum – og kan heraf bruge 8 GB i EU. Alt dette for kun 109 kr./md.

Kommenter

Hvis man er i norden og baltikum er det som at være i DK

Hvis man er i EU er det som at være i dk

dvs. indtil HER gratis tale,sms og mms

Er man i DK og ringer,sms,mms til EU (bortset fra de nordiske lande der er i EU) så takseres man et eller andet.

Kommenter

Så har jeg fået det afklaret.
        Kun DUKA har gratis fra DK til EU

De andre har kun den anden vej.

Alle har gratis til / fra Norden.

Vælger dog nok callme i dette tilfælde, da har 40 GB data til 120kr. (incl 10 kr. gebyr hmmm) og jeg ikke skal ringe specielt til EU.

Men jeg kan godt lide DUKA's princip om gennemsigtighed, hvad man ikek kan sige om callme.

Kommenter

Man får for 120 kr. mdr.:

DUKA:
          gratis tale,sms,mms i EU og Norge og 20 GB data (dog 10 GB i norge,EU og GB).
          Det gælder alle veje.

CALLME:

gratis tale,sms,mms i Danmark, Norden og Baltikum samt 40 GB data (dog 8 GB i EU).
          Det gælder alle veje undtagen fra DK til alle andre lande uden for norden/Baltikum.

Så godt nok er det gratis at ringe til EU ved DUKA, men det bliver der ikke brug for.
          Men de 40 GB data er gode.

Der er vel ikke andre selskaber der matcher de 2 her.

Kommenter

Arbejder...
          X