Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Udskifteligt batteri

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Udskifteligt batteri

Jeg har haft GalaxyS3, S5,S5neo - og for alle gjaldt det, at man med et ekstra opladet batteri i baglommen aldrig løb tør for strøm. 15 sekunder - og så var du på 100 % igen. Har nu en Galaxy S8, og jeg er SÅ træt af at den løber tør inden dagen er omme. Ja, jeg bruger den meget, men havde man nu kunne skifte batteri på denne også, så ville det ikke være noget problem.
    Så mit spørgsmål er: Hvilken androidmobil kan jeg købe i stedet, som man kan skifte batteri på som ovenfor nævnt? Er det virkelig nødvendigt at gå flere generationer tilbage for at få denne vigtige funktion igen - eller er der nogle af de nyere, som også opfylder dette? Jeg har bare ikke haft held med at finde frem til den i så tilfælde...

Enig det var fede tider med batteriskift og man så var oppe at køre igen. Men det flade batteri skal jo også lades op.

Konen har en OnePlus 7 som hun også når at dræne i løbet af dagen. Der har jeg bare udstyret hende med en god Powerbank der kan trække nogle watt så hendes mobil kan lade hurtigt op i løbet af dagen. Dog ikke så hurtigt som warp speed, men i omegnen af 2000 mA, hvilket er okay.

Sikkerhedsmæssigt ville jeg ikke i dag bruge en gammel Android, med mindre der er opdateret sikkerhedsopdateringen på.

Frank
    -

Kommenter

Jeg havde altid et fuldt opladt batteri i baglommen - og en oplader i gang hjemme til ekstra batterier, så det var aldrig noget problem. Kan ikke forstå at mobilproducenterne ikke giver den mulighed mere. Havde håbet jeg måske bare havde overset en eller anden model med denne mulighed. Har dog også en powerbank, men noget mere besværlig at medbringe fremfor et flat batteri i baglommen...

Kommenter

Samsung har lavet en del store fejl beslutninger igennem tiderne, bl.a. Edge skærmen, men at droppe muligheden for at skifte batteri, bare for at få en flottere bagside, jeg gentager lige, bagside, ja det er den man aldrig kigger på, er det mest tåbelige jeg kan komme på.

Hvis du ikke allerede har en batteri saver installeret, så kan den hjælpe dig meget med batteritiden https://play.google.com/store/apps/d...ataOnOff&hl=da

Kommenter

Samsung Galaxy Xcover 4s løser dit problem og mobilen er okay i brug.
          Har selv en 4er på job og den er faktisk god nok.

4s er vist lige på trapperne og hvem sagde samsung ikke lavede mobiler med udskifteligt batteri?
          Mvh Lund

Kommenter

Originally posted by ps7676 View Post
            Jeg har haft GalaxyS3, S5,S5neo - og for alle gjaldt det, at man med et ekstra opladet batteri i baglommen aldrig løb tør for strøm. 15 sekunder - og så var du på 100 % igen. Har nu en Galaxy S8, og jeg er SÅ træt af Onlinesbi sudoku aadhar card at den løber tør inden dagen er omme. Ja, jeg bruger den meget, men havde man nu kunne skifte batteri på denne også, så ville det ikke være noget problem.
            Så mit spørgsmål er: Hvilken androidmobil kan jeg købe i stedet, som man kan skifte batteri på som ovenfor nævnt? Er det virkelig nødvendigt at gå flere generationer tilbage for at få denne vigtige funktion igen - eller er der nogle af de nyere, som også opfylder dette? Jeg har bare ikke haft held med at finde frem til den i så tilfælde...
            Har dog også en powerbank, men noget mere besværlig at medbringe fremfor et flat batteri i baglommen...
            Last edited by keylertage; 1 uge siden.

Kommenter

Arbejder...
            X