Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Ny mobil - Hvilken?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Ny mobil - Hvilken?

Mistede desværre min kære Samsung GS7 Edge i bussen i igår, og skal derfor ud og have mig en ny mobil.
    Er meget på bar bund ift. hvilken jeg skal vælge. Jeg har ikke de store krav til en mobil - Det vigtigste er kameraet, at den kører pålideligt og den kan holde nogenlunde strøm.
    Kan spendere op til 6.000, men har ikke længere behovet for at ha' det nyeste lir, så hvis den koster mindre, er det også fint.

Har kigget på følgende muligheder:
    OnePlus 6
    Samsung GS10e
    Huawei p30 pro
    Huawei mate/p20 pro
    Og har også set en moto g7 plus i Elgiganten til 2k.

Er der en af dem, der kan anbefales mere end de andre, eller er det hip som hap?

Jeg gik selv fra en oneplus 6 til en P20 pro grundet det bedre kamera, men har nu lagt den lidt væk grundet jeg købte en "billig" Galaxy A7 til 999.- hos callme som jeg synes er super god faktisk.
    Det kunne begge være gode bud, som er faldet i pris og klarer de fleste opgaver rigtig godt. Ved ikke om du skal have med eller uden abe men yousee har Galaxy Note 8 til 2500.- plus abb. Igen ikke nyeste men vel stadig absolut super mobil til en fornuftig pris.

Kommenter

Jeg har en Motorola G6 Plus, og jeg er virkelig overrasket over, hvor god den er.
      Det er også rart, at Motorola ikke lægger alt muligt skod-software på deres mobiler, som feks Samsung og Huawei gør.
      Eneste ankepunkt er at Motorola ikke er så hurtige til at opdatere software, min sikkerhedsopdatering er helt fra juni 2018.

Har også en OnePlus 5T, som jeg er super tilfreds med.

Kommenter

Originally posted by jyhjyh View Post
        Jeg har en Motorola G6 Plus, og jeg er virkelig overrasket over, hvor god den er.
        Det er også rart, at Motorola ikke lægger alt muligt skod-software på deres mobiler, som feks Samsung og Huawei gør.
        Eneste ankepunkt er at Motorola ikke er så hurtige til at opdatere software, min sikkerhedsopdatering er helt fra juni 2018.

Har også en OnePlus 5T, som jeg er super tilfreds med.
        Hvor tilfreds er du med kamerakvaliteten og batteritiden på din G6 Plus?

Det er de to ting, jeg frygter ved at købe en G7 plus.

Kommenter

Batteritiden er god. Jeg bruger den hver dag til Twitter og hyggespil, og jeg har altid 35-50% tilbage inden jeg går i seng.

Kamerakvalitet - her er jeg ikke den rigtige at spørge, da jeg sjældent fotograferer med mobilen, fordi det er min backup-mobil.
          Men der er et par anmeldelser af G7 her:

https://www.mobilsiden.dk/anmeldelse...lus,lid.40658/

https://meremobil.dk/2019/02/motorol...-g7-plus-test/
          Last edited by jyhjyh; 18-04-19, 11:44.

Kommenter

Arbejder...
          X