Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Hvilken VPN vil i anbefale?

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Hvilken VPN vil i anbefale?

Hej Mobildebat,

Nogen her inde der gør brug af VPN til mobil?

Jeg vil gerne have VPN, men er i tvivl om, hvilken udbyder jeg skal vælge da jeg ikke ved så meget om det.

Har læst anmeldelser om VPN udbydere her, men vil måske gerne høre fra nogen med erfaringer med det?

Mvh.
    Her kan du se, hvordan vi har placeret de forskellige VPN udbydere ud fra en subjektiv bedømmelse - Klik her og se bedømmelse og priser.

Jeg bruger Private Internet Access.
    https://www.privateinternetaccess.com/
    Der har ikke været nogen problemer.

Kommenter

Har kigget på den, men synes det virker lidt discount agtig ud fra web-design.

Læste denne Nordvpn anmeldelse og gik med dem. Det var nem at sætte op og virker godt :)
      I denne NordVPN anmeldelse, vil jeg kigge på fordele og ulemper ved deres software og service. NordVPN tilbyder en VPN service til en relativ lav pris...

Kommenter

Lyder heller ikke som et dumt valg, men PIA er nu god nok, uanset deres hjemmeside og så er prisen rigtig.. Har absolut ikke noget at udsætte dem på og den dækker mit behov. Den lå altid i top ved sammenligninger for år siden, men kan da godt være jeg skal lave en ny markedsvurdering inden september når det skal fornyes.
        https://vpninfo.dk/anmeldelser/private-internet-access/

Kommenter

ExpressVPN. Du kan prøve det i 30 dage, og hvis det ikke er noget kan du få pengene tilbage nemt.

Kommenter

NordVPN
            VyprVPN
            CyberGhost

Kommenter

Jeg bruger Windscribe, som er gratis de første 10GB data. Hvis du skal bruge mere, er det nok nødvendigt at finde en betalt version (eller betale til Windscribe, som fungerer rigtig godt).

Kommenter

Arbejder...
              X