Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Adgang til mobiltlf.

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Adgang til mobiltlf.

Hej
    Jeg var inde i en butik for at se på nogle møbler. Indehaveren kender mig ikke da jeg ikke har været der før.
    Nu undre jeg mig for efter jeg forlod butikken fik jeg mail hvor de bad mig bedømme butikken.

Hvordan er det muligt butikken kan sende mig en mail når jeg overhovedet ikke har været i kontakt med dem, men kun har besøgt butikken anonymt.
    Bluetooth og wifi var slået til på min telefon.

Og du er sikker på at der var en mail? Det kunne også være Google der bad dig om din mening.

Sendt fra min ONEPLUS A5000 med Tapatalk

John Doe
    Husk at læse vore regler for mobildebat.dk

Kommenter

+1 det sker ofte efterhånden at man blevet bedt om at bedømme stedet af Google, efter besøg.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

OnePlus One Onyx Black - iPad Mini (Black) - Lenovo U330 Touch - Er på whitelisten (11 +'er)

Kommenter

Slå “bedøm & anmeld steder” fra under menupunktet underretninger i Google Maps.

Jesper

Kommenter

Tak for svarene, Jeg slette desværre anmodningen med det samme så jeg ved ikke helt hvorfra den kom, men jeg tjekker lige det menupunkt der henvises til.

Kommenter

Har også for længst slået det fra, men det er lidt uhyggelig for google overvåger os både ved og udenfor computeren. I teorien kunne de overgive dine oplysninger til butikken (skulle ikke undre mig om de gør i statistik form), men er dog enig med de andre om at det i dette tilfælde er google maps som ønsker du skal lave en anmeldelse.

Kommenter

Arbejder...
            X