Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Galaxy watch

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Galaxy watch

Overvejer at købe et Galaxy watch I tyskland, da jeg alligevel skal den vej forbi.

Er der nogen der ved om LTE versionen til enten Telekom eller Vodafone vil være kompatibel på det danske net....eller har det ingen betydning.
    Last edited by Allan_t; 06-09-18, 22:14.

Jeg tror kun der findes en version af LTE-uret på verdensplan, så det burde virke.
    Men...Mig bekendt er det kun "3" der sælger e-sim på det danske marked. Har du sikret dig at de er interesseret i at sælge et e-sim abonnement til et ur, de ikke selv har solgt?
    E-sim er stadig meget nyt i DK, og de fleste mobiludbydere kommer en sludder for en sladder, eller glider af på spørgsmål om e-sim.

Kommenter

Har spurgt dem, og det var lidt en sludder for en sladder....jeg regnede egentligt heller ikke med, at der var forskellige LTE ure.....men det undre mig, at den kan købes i enten en Telekom eller Vodafone udgave ved feks amazon

Kommenter

Jeg undrer mig også over de to versioner på amazon.de...foruden det besynderlige i at de gerne vil sende dem til DK....
        Der er så vidt jeg ved heller ikke den store forskel på prisen..Jeg så et eller andet sted at vi skulle forvente en pris omkring 3kkr i DK, så €400 er jo ikke ret meget billigere :)

Kommenter

Arbejder...
        X