Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Skærm virker ikke

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Skærm virker ikke

Hej Jeg har det seneste halve år haft en Huawei Mate 10 lite- telefon, som jeg er meget glad for. Desværre var jeg for nogle dage siden et fjols, da jeg tabte telefonen i vandet under en kanotur. Telefonen var de første timer efter " ulykken" umulig at få liv i, men efter nogle timer til tørring, virkede den igen. Den fik lov at ligge i yderligere et døgns tid i nogle ris ( som mange eksperter mener kan hjælpe), og da jeg efterfølgende startede telefonen, var den så god som ny. Den havde ingen problemer overhovedet, men efter et halv dag, virkede skærmen pludselig ikke. Og sådan er det stadig, selvom den har fået lov at ligge yderligere et døgn til tørre.
    Jeg kan fint få lys og liv i skærmen, men jeg kan ikke trykke på noget som helst. Det er altså Touch-funktionen som er i stykker.
    Er der nogen, der har en idé til hvad jeg kan gøre. Er telefonen død, skal jeg sende den til reparation eller skal jeg lade den tørre ydereligere?

Håber på svar
    På forhånd tak!

/Anders

Den kan lige nu fås til under 1500,-kr så Jeg syntes du skal afskrive den. Du har mistet garantien og det er ikke til at vide hvor meget indmad der har eller vil tage skade..

Kommenter

Cbb har tilbud lige nu. https://www.cbb.dk/shop/mobiltelefon...10-Lite-Grey_1

Hvis du kan forbinde den med USB og tage backup af billeder osv. ville jeg også overveje at købe en ny. Elektronik kan tåle meget vand hvis det er slukket. Men man har jo ikke så mange muligheder for at hive batteriet ud af en moderne telefon. Hvornår det næste fejler på den er lidt et gamble hvis du ofrer en ny skærm.

Kommenter

Telefonen får lidt yderligere tid i ris. Hvis ikke det hjælper, må jeg jo købe en ny :(

Tak for svar

Kommenter

Tjekkede lige priser hos mytrendyphone. Måske andre er billigere. En skærm koster 500 kr. 700 med montering. Hvis du vælger at købe ny skal du jo huske den gamle stadig har værdi. Du kan måske sælge den for 500 på dba. En der har lyst til at rode med den vil nok gerne give lidt for den. Hvis prisen for at reparere den du har og udskiftning til en ny var den samme ville jeg helt klart vælge at komme videre :)

Du kan Google om otg kabel virker på huawei. Det er et USB stik du sætter i og så kan du tilslutte en USB mus og på den måde betjene den. Til backup af alt og evt. nulstilling før salg eller reparation.

Kommenter

Arbejder...
          X