Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

Feedback på hjemmeside https://castorolie.dk om naturlige olier

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• Feedback på hjemmeside https://castorolie.dk om naturlige olier

Hej allesammen

Vedrørende hjemmesiden Castorolie.dk

Jeg er ved at arbejde med hjemmesiden https://castorolie.dk/, der skriver om forskellige helseprodukter der sælges hos forskellige helsebutikker. Primært drejer det sig om naturlige olier til hud, hår og hovedbund fx ricinusolie (castor olie, amerikansk olie, olieplante), hybenkerneolie, hindbærkerneolie, rosmarinolie, tea tree olie, jojobaolie, arganolie, manuka honning og meget mere. Mit håb er at lave en side der fremstår troværdig med et godt tekst indhold. Jeg har desuden fundet flere helsebutikker, hvor disse olier sælges billigst. På den måde håber jeg at gøre siden brugervenlig. Jeg har skrevet om forskellige æteriske og vegetabilske olier.

Ricinusolie til hårpleje og hårkur
    Ricinusolien kommer fra frø fra planten ricinus communis. Olien kan bruges til hårpleje, hårkur og hud. Det er en relativ tyk olie, hvorfor den med fordel kan blandes med andre mindre tykke olier. Olien tilfører håret og huden glans samt fugt.

Olie til hår og hud
    Olie til hår og hud er et naturligt alternativ uden skadelig kemi. Derfor er naturlige olier blevet mere udbredt de senere år og folk er ved at få øjnene op for at gå en mere naturlig vej - til gavn for miljø, mennesker, planter og dyr.

Ricinusolie som afføringsmiddel og til naturlig fødsel
    Ricinusolie har i flere tusinde år været kendt som en terapeutisk olie bl.a. til afføringsproblemer (hård afføring) som et afføringsmiddel. Olien virker indenfor 5 timer. Flere studier har vist at ricinusolien er et sikkert middel til at sætte gang i fødsler samt som afføringsmiddel.

Ricinusolie til huden som hudpleje
    Ricinusolien er et godt produkt til hudpleje. Den tilfører huden fugt og glans, hvilket videnskabelige studier har påvist. Den kan desuden hjælpe til sårheling og infektioner i sår bl.a. grundet dens antibakterielle egenskaber. Det anbefales at bruge denne naturlige vegetabilske ricinus olie sammen med andre mere flydende olier fx hybenkerneolie.

Hybenkerneolie til huden - krop og ansigt
    Hybenkerneolien er en fantastisk olie til alle hudtyper, og til både krop og ansigt. Den er fuld af c-vitamin, a-vitamin samt e-vitamin og er god mod rynker, som et mirakel anti-aging produkt til huden. Desuden virker olien fantastisk godt mod uren hud - også kaldet akne.

Rosmarinolie til hår og hovedbund - mod hårtab
    Rosmarinolie er en æterisk olie. Den har i flere studier vist sig at virke mod hårtab - og lige så godt som konventionel medicin, men uden bivirkninger. Så god for hurtigere hårvækst som en utrolig hårvækst olie. Desuden har olien en række gavnlige egenskaber i terapeutisk brug til at slappe af, mod angst og til en bedre hukommelse - terapeutisk aromaterapi

Rosmarinolie til aromaterapi
    Rosmarinolien er bl.a. sammensat af en række unikke fytokemikalier. Disse duft- og smagsstoffer kan påvirke hjernens hukommelse positivt. Aromaterapi er altså ikke bare hokus pokus

Manuka honning til sår, influenza og forkølelsessår
    Denne Manuka honning er en speciel honning fra New Zealand, hvor bierne har samlet deres nektar fra busken eller træet Manuka træet (Leptospermum scoparium) eller Tea Tree. Honningen indeholder bl.a. høje koncentrationer af et stof kaldet MGO (Methylglyoxal). Dette er meget antiseptisk eller antibakterielt (bakteriebekæmpende) samt antiviralt (bekæmper virus). Derfor bruges denne honning medicinsk til sårpleje ved infektioner samt mod forkølelsessår. Det kan desuden bruges til at bekæmpe influenza eller forebygge influenza.

Som du sikker kan fornemme er jeg meget optaget at alle disse naturlige produkter. Det skal være økologiske produkter - økologisk olie, økologisk honning og være 100% ren samt gerne koldpresset for ikke at ødelægge de naturlige egenskaber i produkterne. Jeg håber på at nogen til kommentere siden og evt. fortælle om jeg kan gøre noget bedre?

Venlig hilsner
Arbejder...
X