Reklamebanner

Slå sammen

Bekendtgørelse

Slå sammen
No announcement yet.

watch series 4 infograph face

Slå sammen
X
  • Filter
  • Tid
  • Vis
Rens alle
nye beskeder

• watch series 4 infograph face

Jeg prøver lige her i diverse.
    Er der andre herinde der benytter infograph watch face?
    Jeg kan ikke finde muligheden for "top center" komplikationer? Jeg har højre og venstre, oppe og nede samt fire muligheder i midten, men ingen mulighed for center.
    nogen der ved hvordan jeg får den frem, eller anden måde at løse det på?

Nu har jeg endelig selv fået en og kan se indstillingerne for Infograph. Hvor tror du der skulle være mulighed for "top center" komplikation? Har du set det et sted

Kommenter

Ja,,på stort set samtlige reklamer for series 4, de plejer at vise kalender notifikationerne der istedet for telefonens ti, tolv og to.
      Last edited by goffer; 29-10-18, 17:03.

Kommenter

Har du et link? Har lige siddet og tjekket Apple's hjemmeside og syntes ikke jeg kan se noget eksempel på det.

Kommenter

Her kan du se skriften imellem de to viserehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ec82f40e06.jpg

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Kommenter

Top center komplikationen er den hvor der står “training with krista”

Kommenter

Originally posted by goffer View Post
              Top center komplikationen er den hvor der står “training with krista”
              Det er undeskive øverst, altså 1 af de 4 muligheder i midten:
              https://photos.app.goo.gl/76X9kNitGrvddsLcA

Kommenter

ok...dejligt, men hvad hedder dato komplikationen så,,,for hos mig er den under skive øverst

Kommenter

ok...dejligt, men hvad hedder dato komplikationen så,,,for hos mig er den under skive øverst
                  Aaah det er der vi har miseren. Du har valgt Dato komplikation, men det er Kalender komplikationen som viser aftaler (se mit 2 skærmdump i tidligere link). Kalender var standard.

Kommenter

ok...så lykkedes det mig at få noget frem,,,men jeg kan ikke finde kalender komplikationen når jeg scroller gennem mulighederne på mobilen. jeg kan få træning, puls og hjerteslag derop, men så har jeg ikke flere muligheder
                    men tak for hjælpen,, men jeg synes dit screenshot viser 2 komplikationer "under urskiven øverst"? kan det passe

Kommenter

ok...så lykkedes det mig at få noget frem,,,men jeg kan ikke finde kalender komplikationen når jeg scroller gennem mulighederne på mobilen. jeg kan få træning, puls og hjerteslag derop, men så har jeg ikke flere muligheder
                      men tak for hjælpen,, men jeg synes dit screenshot viser 2 komplikationer "under urskiven øverst"? kan det passe
                      Jeg ved ikke hvorfor du ikke kan se dem på tlf. Kan jeg på min. Nej der er kun 1 komplikation:
                      https://photos.app.goo.gl/XxtbcLbXrmo1qmff7

Kommenter

Ok,,tak for hjælpen. Jeg prøver at lave en ny urskive og se om det kan løse det

Kommenter

Det ser ud til at der er forskel på dem, for selvom jeg prøver med ny infograf så er der ingen kalender for mig at vælge, uhh,
                          jeg har faktisk ikke kalender i nogen af mulighederne. Mærkeligt
                          Last edited by goffer; 02-11-18, 15:54.

Kommenter

Mærkeligt - jeg har kalenderen stående der som default..

Det KAN vel ikke være fordi du har valgt at kalendere ikke skal vises på uret `
                            Iphone 6 - Ipad 2 - og så Nexus 5

Kommenter

Det var jeg slet ikke klar over at man kunne,,,kan du fortælle hvordan jeg fixer det?
                              Jeg har googlet det og fundet hvor man sletter og tilføjer komplikationer, men jeg har kun tre muligheder,,,cnn, pedometer og Mobilepay.
                              Last edited by goffer; 06-11-18, 17:24.

Kommenter

Arbejder...
                              X