Announcement

Collapse

Velkommen tilbage til det "NYE" Mobildebat.

Hej og velkommen tilbage kære brugere.

Vi måtte jo desværre ligge forummet ned da der var virus på flere områder af vores forum.

Det vi ved pt. er flg.
Vi har mistet en del tråde
Vi er online
Vi har stadigvæk ting der mangler opsætning (det sker løbende, men vi er online)
Forummet er på engelsk, der er gang i dansk oversættelse
Forummet mangler nogle ting, det kommer løbende
Vi er online (Har jeg skrevet det før)
Vi I admin-teamet er kede af at det har taget så længe, men der har været en del rekonstruktion som har taget tid.
Vi har sikret så meget som muligt, og har nu altid en clean database liggende. Så vi kun mister lidt data.
Har jeg skrevet VI ER ONLINE.
Køb og Salg er åbent igen. HUSK krav om at bruge prefix.
​​​​​​​

Har I noget som i bemærker, så kan i sende det til flg. fwrb4, John Doe, Café King eller undertegnede en besked, så har vi en tråd, hvor vi samler trådene og i samarbejde med vores udviklere får vi kigget på tingene.

HUSK AT tjekke jeres mail om det er den rigtige.

M.v.h
Apollo14dk
På vegne af admin-teamet.
See more
See less

Jailbreak af 10.1 og 10.1.1 erfaringer?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jailbreak af 10.1 og 10.1.1 erfaringer?

Ved godt at der sikkert er mange der brokker sig og piver nu når jeg skriver det her!
    Men jeg valgte Telia pga deres Express abbonnement!
    Servicen er meget god, and I don't give a f*** hvad andre synes!

/Klaus

Jailbreak af 10.1 og 10.1.1 erfaringer?

Jailbreak af den version af ios kom for noget tid siden, nogen der har erfaringer? Tænker på stabilitet og sådan noget?

http://www.iphonehacks.com/2016/12/h...-impactor.html

Comment

Sv: Jailbreak af 10.1 og 10.1.1 erfaringer?

[QUOTE=Bomber;1837889]Jailbreak af den version af ios kom for noget tid siden, nogen der har erfaringer? Tænker på stabilitet og sådan noget? :

Det er stadig kun et semi jb og hvis du rebooter mobilen skal du jailbreak igen og ved bootlop kan du risikere at du skal opdatere til nyeste ios og så er du uden chance for at jb sådan lige forløbebig.....
      du kan også risikere at et af de tweaks du installere via cydia kan crashes og du ender i samme situation med at skulle opdatere til sidste nye ios....håber det er svar nok

Comment

[QUOTE=Newbiee;1837907]
        Originally posted by Bomber View Post
        Jailbreak af den version af ios kom for noget tid siden, nogen der har erfaringer? Tænker på stabilitet og sådan noget? :

Det er stadig kun et semi jb og hvis du rebooter mobilen skal du jailbreak igen og ved bootlop kan du risikere at du skal opdatere til nyeste ios og så er du uden chance for at jb sådan lige forløbebig.....
        du kan også risikere at et af de tweaks du installere via cydia kan crashes og du ender i samme situation med at skulle opdatere til sidste nye ios....håber det er svar nok
        Tak for svar, har erfaringer med pangu jailbreak på 9.3.3, og det har jeg fået styr på, så det vil sige det her minder meget om det?

Comment

[QUOTE=Bomber;1838034]
          Originally posted by Newbiee

Tak for svar, har erfaringer med pangu jailbreak på 9.3.3, og det har jeg fået styr på, så det vil sige det her minder meget om det?
          Hvis du ved hvad du laver og har styr på et semi jb så er det jo op til dig selv om du vil hop ud i det....jeg ved ikke om pangu er semi jb eller ej, jeg ved kun at 10.1.1 er i beta endnu, jeg sidder selv her og venter på GM jb....

Comment

[QUOTE=Newbiee;1838083]
            Originally posted by Bomber

Hvis du ved hvad du laver og har styr på et semi jb så er det jo op til dig selv om du vil hop ud i det....jeg ved ikke om pangu er semi jb eller ej, jeg ved kun at 10.1.1 er i beta endnu, jeg sidder selv her og venter på GM jb....
            Har været igang, men kan ikke få cydia til og dukke op, og har godkendt match og det hele

Comment

[QUOTE=Bomber;1838279]

Har været igang, men kan ikke få cydia til og dukke op, og har godkendt match og det hele
              Alle sikkerheds indstillinger skal være slået fra, og det kan være der skal flere gange til før cydia dukker op, eller du skal bruge en anden computer/mac...men som jeg skrev så er det stadig i beta det jailbreak, men det burde virke

Comment

[QUOTE=Newbiee;1838282]

Alle sikkerheds indstillinger skal være slået fra, og det kan være der skal flere gange til før cydia dukker op, eller du skal bruge en anden computer/mac...men som jeg skrev så er det stadig i beta det jailbreak, men det burde virke
                Havde slået det fra, men prøver og bruge en anden macbook

Comment

[QUOTE=Bomber;1838337]

Havde slået det fra, men prøver og bruge en anden macbook
                  Fortæl endelig hvordan det gik

Comment

[QUOTE=Newbiee;1838391]

Fortæl endelig hvordan det gik
                    Har prøvet på flere macs, og kan bare ikke få cydia frem på nogen måder

Comment

[QUOTE=Bomber;1839557]

Har prøvet på flere macs, og kan bare ikke få cydia frem på nogen måder
                      Just to bad......:D

Comment

Så er det slut luca har trukket sig.....

Comment

Working...
                        X