Announcement

Collapse
No announcement yet.

Starte ny iphone uden at miste ipad.....

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Starte ny iphone uden at miste ipad.....

Jeg har glemt hvordan det nu er at starte en nye iphone op og skulle slette alt i den gamle. Problemet er sådan set også at min iphone og ipad jo køre sammen og jeg er bange for at hvis jeg sletter alt på iphonen så ryger alt også på min ipad. Godnok så har jeg sikkerhedskopier på min mac men er rækkefølgen ikke sådan : nulstil ipone og ud med sim kort og ind i den nye med det ........
    Utrolig men jeg er bare blevet så usikker på det og måske også fordi jeg har så meget på den der ikke må gå tabt
    Iphone & SGS ll

Så er det hele fixet og ingen problemer. Gudskelov.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Iphone & SGS ll

Comment

Originally posted by maxeline View Post
      Så er det hele fixet og ingen problemer. Gudskelov.

Godt du fandt ud af det... hvilken telefon mon du endte med at købe?

Comment

Ja der er jeg også nysgerrig. Hvad har du købt??

Comment

Det blev en 8’er med 64 GB. Jeg syntes at X er for stor til mig. Jeg har den altid med i lommen og derfor blev det alså en 8’er. Pudsigt men Power er lidt over 300 kr billiger så jeg svigtede lige Elgiganten i går. Jeg ved godt de er villige til at gå ned i pris men jeg tænkte “ pyt med det “.

Iphone & SGS ll

Comment

Originally posted by maxeline View Post
            Det blev en 8’er med 64 GB. Jeg syntes at X er for stor til mig. Jeg har den altid med i lommen og derfor blev det alså en 8’er. Pudsigt men Power er lidt over 300 kr billiger så jeg svigtede lige Elgiganten i går. Jeg ved godt de er villige til at gå ned i pris men jeg tænkte “ pyt med det “.

Den kan sikkert også være god nok så tillykke med den. Ja man skal da købe der hvor der er billigst om det så er Power eller Elgiganten det er lige meget syntes jeg.

Comment

Tak - skal du have og Ja, netop.

Iphone & SGS ll

Comment

Working...
              X